دکتر ابراهیمی در جمع پژوهشگران برتر بانک سپه:
موفقیت بانک سپه درگرو مطالعات و تحقیقات کاربردی است

تشخیص خبر: دکتر آیت اله ابراهیمی در جمع پژوهشگران و پیشنهاددهندگان برتر بانک سپه، بر لزوم چابک سازی و یادگیری سازمانی در راستای اقدام و عمل هوشمندانه، علمی و عاقلانه با اتکا بر تحقیقات و پژوهش کاربردی به‌منظور تبدیل‌شدن به بزرگ‌ترین بانک دیجیتالی در افق ۱۴۰۴ تأکید کرد.

به گزارش تشخیص خبر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی بانک سپه، دکتر آیت اله ابراهیمی مدیرعامل بانک سپه در مراسم گرامیداشت هفته پژوهش و تقدیر از پژوهشگران برتر بانک سپه ، با مهم برشمردن تقویت تحقیقات و پژوهش‌های کاربردی در خصوص موضوعات اولویت‌دار و در راستای طرح تحول راهبردی، گفت: زمینه و بستر مناسب برای تحقیق و پژوهش توسط مرکز مطالعات بانک سپه فراهم‌شده و با شناسایی استعدادهای منحصربه‌فرد، نخبه و پژوهشگر حاضر در بدنه عملیاتی بانک و دعوت از اساتید برگزیده و تراز اول می‌توان روحیه و کار پژوهشی فناورانه و مشتری محور را در بدنه بانک و کارکنان متبلور کرد.

دکتر ابراهیمی با عنوان اینکه آنچه را که برای آینده و در طرح تحول راهبردی دوم بانک سپه دنبال می‌کنیم، تبدیل شدن به بانکی بزرگ و در سطح جهانی پس از افق ۱۴۰۴است، اضافه کرد: باید مسیر تحولات به گونه ای ترسیم شود تا مرکز مطالعات راهبردی بانک سپه نقش تعیین کننده ایفا کند که این مهم در طرح تحول راهبردی بانک با اولویت‌دهی به نقش پژوهش و تحقیقات کاربردی به‌خوبی محقق شده است.

وی خطاب به مدیران و کارکنان اداره کل مطالعات راهبردی و آینده‌پژوهی، از آنان خواست از موضوعات تحقیقی در حوزه علم و فناوری در رابطه با بازتعریف ارتباط بانک و مشتریان به‌عنوان یکی از مؤلفه‌های رقابتی بهره‌برداری کنند.

دکتر ابراهیمی از مرکز مطالعات به‌عنوان موتور محرکه بانک یادکرد و افزود: سازمانی روبه‌جلو و موفق است که پژوهش محور و یادگیرنده باشد و از پتانسیل‌های مغفول مانده بازار به‌خوبی استفاده کند.

مدیرعامل بانک سپه تاکید کرد برنامه ریزی های لازم انجام شده تا مدیران بانک سپه از بین نخبگان و پژوهشگران برتر باشند.

وی با مهم برشمردن تبدیل‌شدن اداره کل مطالعات راهبردی و آینده‌پژوهی به انتشارات علمی قابل‌اتکا در افق ۱۴۰۴، خواستار ترغیب بدنه بانک سپه برای تهیه مقاله‌های علمی، پژوهشی و تحقیقاتی در موضوعات اولویت‌دار ذیل طرح تحول راهبردی بانک سپه شد.

دکتر ابراهیمی در خاتمه بر بخش‌بندی تخصصی پیشنهادهای کاربردی ارائه‌شده در سامانه نظام پیشنهادات به‌منظور ایجاد جریان یادگیری سازمانی تأکید و استفاده از ظرفیت‌های این سامانه را برای برون‌رفت از چالش‌ها، تقویت رقابت‌پذیری و چابک سازی سازمان، مؤثر قلمداد کرد.  

نوشته شده در تاریخ : ۰۱/۰۹/۲۸
دیدگاه ها

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *



آخرین اخبار
ال‌جی؛ میزبان اجلاس رهبران صنعت تهویه مطبوع ۲۰۲۵
لیست شعب کشیک بانک سپه در روز پنجشنبه اول خردادماه
لیست شعب کشیک بانک سینا در روزپنجشنبه ۱ خرداد ماه ۱۴۰۴
صندوق بیمه معدنی، تنوع در تامین منابع مالی را اولویت قرار دهد
یارانه امشب واریز می‌شود
دکتر نجارزاده : تقویت ورزش های همگانی و آمادگی جسمانی کارکنان رویکرد جدید بانک است
افزایش سرمایه کم سابقه «وامید» به نتیجه رسید/ قدردانی رئیس مجمع از رئیس‌کل بانک مرکزی
شهید رئیسی نماد مجاهدتی بی وقفه در مسیر پیشرفت ایران و تحقق آرمان های انقلاب بود
ال‌جی راهکار نسل جدید خودروهای متصل، مبتنی بر ماهواره را در کنفرانس ۲۰۲۵ ۵GAA به نمایش گذاشت
تشریح علل و راهکار‍‌های رفع ناترازی بانک‌ها توسط مدیرعامل بانک سینا
روابط عمومی نقش موثری در ارتقای جایگاه اجتماعی سازمان دارد
راه اندازی شعبه تخصصی بورس در بانک ایران زمین
بازدید مدیرعامل بانک ملی ایران از اداره کل روابط عمومی به مناسبت روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی
مراسم افتتاحیه نهمین المپیاد ورزشی کارکنان بانک سپه برگزار شد
روابط‌عمومی؛ ابزاری راهبردی برای خلق ارزش در بانک سینا
مدیرعامل بانک سپه روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی را تبریک گفت
آغاز دومین کنگره بین‌المللی هوش مصنوعی در علوم پزشکی با حمایت همراه اول
لیست شعب کشیک بانک سپه در روز پنجشنبه ۲۵ اردیبهشت‌ماه
حضور موثر بانک سپه با سه مقاله علمی در همایش سالانه سیاست‌های پولی و ارزی
معرفی برگزیدگان سومین دوره جایزه رساله‌های برتر مهندسی برق و فناوری اطلاعات
نظرسنجی

نظر شما در برنامه ماه عسل چیست؟

View Results

mahak