مهدی کریمی فارسیجانی مدیرعامل شرکت پدیسار انفورماتیک شد

تشخیص خبر: مراسم معارفه مدیرعامل شرکت پدیسار انفورماتیک یکی از شرکت های زیر مجموعه هلدینگ فناوری اطلاعات بانک ایران زمین (جامپ)، با تاکید بر توسعه خدمات دیجیتال، حفظ مسیر رشد پایدار و ارتقای سرمایه انسانی در دوره جدید مدیریتی برگزار شد.

به گزارش تشخیص خبر به نقل از روابط عمومی؛ مراسم تکریم و معارفه مدیرعامل شرکت پدیسار انفورماتیک روز چهارشنبه ۷ خرداد ۱۴۰۴ با حضور علیرضا کریمی وثیق عضو هیأت سرپرستی، اصغر باباپور معاون فناوری اطلاعات و تعدادی از مدیران بانک ایران زمین، علیرضا کریمی مدیرعامل و اعضای هیأت مدیره هلدینگ جامپ، اعضای هیات مدیره شرکت پدیسار و جمعی از مدیران این شرکت در محل ساختمان مرکزی پدیسار برگزار شد.

به گفته روابط عمومی هلدینگ جامپ ضمن قدردانی از تلاش‌های ارزنده علیرضا کریمی در دوران شش‌ساله مدیریت وی، مهدی کریمی فارسیجانی با حکم هیأت مدیره پدیسار، به‌ عنوان مدیرعامل جدید این شرکت منصوب شد.

علیرضا کریمی که اکنون مدیرعامل هلدینگ جامپ است در طول دوره مدیریتی خود، پدیسار را به شرکتی پیشرو و سودده در حوزه خدمات زیرساختی بانکداری دیجیتال تبدیل کرد. تداوم سودآوری در شش سال متوالی، رشد ۶۷ درصدی درآمد در سال مالی ۱۴۰۳ و اجرای پروژه‌های نوآورانه در زمینه زیرساخت‌های بانکی، مرکز تماس هوشمند، توسعه مراکز داده و خدمات آموزشی تخصصی، از مهم‌ترین دستاوردهای این دوره محسوب می‌شود.

پروژه‌هایی مانند انتقال زیرساخت Omnichannel به پلتفرم OpenShift، راه‌اندازی سامانه مرکز تماس پدیکال بر بستر ابری و مبتنی بر هوش مصنوعی و اجرای طرح‌های پشتیبانی پیشگیرانه مبتنی بر ITIL، تنها بخشی از اقدامات تحول‌آفرین این شرکت در سال‌های اخیر بوده است.

در بخش آموزش نیز اخذ مجوز رسمی از سازمان فنی و حرفه‌ای و توسعه آکادمی آموزشی پدیسار در حوزه‌های مرکز داده، شبکه و رایانش ابری، جایگاه پدیسار را به ‌عنوان بازیگری تخصصی در توسعه سرمایه انسانی تقویت کرده است.

در ادامه این مراسم مهدی کریمی فارسیجانی با دریافت حکم رسمی هیأت مدیره، مسئولیت هدایت پدیسار را برعهده گرفت. وی در سخنان خود ضمن تقدیر از تلاش‌های ارزشمند مدیرعامل پیشین، تأکید کرد که مسیر پدیسار در ارائه خدمات تخصصی و نوآورانه با قدرت ادامه خواهد یافت.

کریمی فارسیجانی گفت: در دوره جدید، تمرکز ما بر توسعه خدمات هوشمند مبتنی بر هوش مصنوعی، توانمندسازی سرمایه انسانی، تعمیق خدمات به بانک ایران زمین و گسترش بازار در حوزه بانکداری دیجیتال خواهد بود. هم‌چنین راهکارهای پدیسار به بخش‌های غیرمالی نیز توسعه خواهد یافت تا نقش ملی شرکت در زیست‌بوم فناوری کشور تقویت شود.

او همچنین از هدف‌گذاری برای معرفی محصولات دانش‌بنیان جدید، تعمیق فعالیت در حوزه‌های امنیت سایبری و مراکز داده و توسعه خدمات ابری به‌عنوان سرفصل‌های برنامه‌های راهبردی شرکت در سال پیش‌رو نام برد.

مهدی کریمی فارسیجانی دانش‌آموخته رشته مهندسی فناوری اطلاعات در مقطع کارشناسی ارشد است؛ وی پیش از این رئیس هیات مدیره شرکت پدیسار انفورماتیک بوده است، وی همچنین مدیرعاملی شرکت ارتباطات فن آوا، مدیرعاملی شرکت داده سامانه فن آوا، مدیرعاملی شرکت طوبی امید راهبر، نایب رئیسی شرکت دیباافزار حافظ مجری پروژه راه اندازی سامانه OMS BACK OFFICE کارگزاری حافظ و مدیریت پروژه راه اندازی دیتاسنتر ۱۰۰ رک در مدت ۱۸۰ روز را نیز در کارنامه خود دارد.

شرکت پدیسار انفورماتیک به ‌عنوان یکی از بازوهای عملیاتی و راهبردی هلدینگ جامپ، با مأموریت ارائه خدمات پیشرفته در حوزه بانکداری دیجیتال، طراحی و اجرای مراکز داده، مشاوره و آموزش تخصصی فعالیت می‌کند و نقش کلیدی در اجرای پروژه‌های تحول دیجیتال بانک ایران زمین ایفا کرده است.

نوشته شده در تاریخ : ۰۴/۰۳/۱۰
دیدگاه ها

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *



آخرین اخبار
پرداخت بیش از ۲۴۶ هزار میلیارد ریال تسهیلات تکلیفی از سوی بانک سپه
امکان وکالتی نمودن حساب‌های بانک سپه در طرح ثبت نام محصولات شرکت بهمن موتور فراهم شد
آغاز دور جدید حراج شماره‌های رند همراه اول
اطلاعیه بانک مرکزی درباره بانک‌های ناتراز/ اطلاع‌رسانی دقیق و شفاف در خصوص وضعیت بانک آینده فقط از طریق بانک مرکزی انجام می‌شود
سازوکار پرداخت غرامت دستمزد ایام بارداری تغییری نکرده است
مهدی کریمی فارسیجانی مدیرعامل شرکت پدیسار انفورماتیک شد
لیست شعب کشیک بانک سینا در روزپنجشنبه ۸ خرداد ماه ۱۴۰۴
لیست شعب کشیک بانک سپه در روز پنجشنبه هشتم خردادماه
آغاز ثبت‌نام سیزدهمین دوره کارآموزی همراه اول
امکان وکالتی نمودن حساب‌های بانک سپه در طرح ثبت نام محصولات شرکت سایپا فراهم شد
آیین تودیع و معارفه ریاست منطقه البرز و انتصاب مدیر امور مناطق صندوق قرض‌الحسنه شاهد برگزار شد
عرضه ۲۹۱ هزار تن محصول در تالارهای بورس کالا
تاسیس شعبه میربیزنس بانک روسیه در ایران
همراه اول و هلال‌احمر تفاهم‌نامه همکاری امضاء کردند
بانک سپه به عنوان دستگاه برتر بهره‌ور معرفی شد
الزام به استعلام اقامتگاه اصلی مشتریان بانک آینده از سامانه املاک و اسکان
افزایش سقف انتقال وجه بین بانکی حضوری و غیرحضوری در بانک ایران زمین
برگزاری جشنواره «توبانک» همزمان با کنسرت‌های علیرضا قربانی
ایران‏‌کارت بانک آینده؛ یک میلیون مشتری فعال و ۹ همت رسوب منابع
نیروی انسانی توانمند، کلید برتری سازمان است
نظرسنجی

نظر شما در برنامه ماه عسل چیست؟

View Results

mahak