واحد خبر روابط عمومی سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران ( ایمیدرو):
معارفه سرپرست مدیریت های جدید “روابط عمومی”، “معادن” و “منابع انسانی” ایمیدرو

تشخیص خبر: مراسم معارفه سرپرست مدیریت های جدید «روابط عمومی»، «معادن» و «منابع انسانی، آموزش و پشتیبانی» ایمیدرو و امروز با حضور رئیس هیات عامل این سازمان برگزار شد.

محمد آقاجانلو امروز در مراسم تودیع و معارفه مدیریت های جدید که با حضور معاونان و مدیران ایمیدرو برگزار شد، اظهار داشت: در مدیریت های قبلی «منابع انسانی، آموزش و پشتیبانی»، «معادن» و «روابط عمومی»، تلاش و کار فراوانی صورت گرفت و امیدواریم مدیریت های جدید، مسیر را تا رسیدن ایمیدرو به اهداف پیش ببرند.

وی افزود: باید همه تلاش خود را برای تحقق اهداف برنامه هفتم پیشرفت به کار گیریم و برنامه ها، ارتباطات و تعامل ها در بدنه سازمان را متناسب با آن، هدایت کنیم.

رئیس هیات عامل ایمیدرو با اشاره به اینکه جایگاه روابط عمومی در پیش بردن اهداف توسعه ای این سازمان بسیار مهم است، تصریح کرد: این حوزه باید اهداف را تبیین کند، فاصله بین مجموعه ها را کاهش دهد و معرفی پتانسیل های معدن را به عنوان محور فعالیت ها، قرار دهد.

وی ادامه داد: در ایمیدرو، منابع انسانی سرمایه اولویت دار و موتور رشد سازمان است و حوزه های دیگر همچون معدن و کارخانه ها، با نیروی و توان سرمایه های انسانی به پیش می روند.

نقش ایمیدرو در توسعه اقتصاد

علیرضا لطفی، سرپرست جدید مدیریت معادن ایمیدرو در این مراسم گفت: مدیریت معدن ایمیدرو، جایگاه افراد بزرگی بوده که باعث شده ایمیدرو نقش مهم خود را در توسعه اقتصاد نشان دهد.

وی افزود: امیدواریم در کنار مدیران و همکاران، بتوانیم در چارچوب اهداف توسعه ای ایمیدرو حرکت کنیم و از فرصت های موجود این حوزه در کشور، عملکرد مناسبی از خود نشان دهیم.

مهندسی جدید در روابط عمومی ایمیدرو

سولماز ادریسی، سرپرست روابط عمومی ایمیدرو نیز در این مراسم ضمن تشکر از اعتماد رئیس هیات عامل ایمیدرو برای این مسئولیت، گفت: از آقای صدر، سرپرست قبلی روابط عمومی و کارکنان روابط عمومی تشکر می کنم و امیدوارم از امروز با سیاستگذاری و استراتژی جدید در روابط عمومی در راستای اصول و سیاست های تازه ایمیدرو، با راه علمی صحیح و مهندسی مجدد در روابط عمومی، اهداف توسعه ای ایمیدرو را پیش ببریم.

وی ادامه داد: امیدواریم با کمک دوستان و پیشکسوتان، بتوانیم با ارتباط تعاملی، ایمیدرو را آنگونه که شایسته تلاش مدیران لایق ایمیدرو است، به جامعه معرفی کنیم و همزمان با کمک مدیران ایمیدرو بتوانیم کارنامه ای درخشان از عملکرد خود به جا بگذاریم.

برنامه ارتقای فرهنگ سازمانی

جواد صلاحی، سرپرست جدید منابع انسانی، آموزش و پشتیبانی در این نشست گفت: از تلاش مدیران قبلی مدیریت منابع انسانی و پشتیبانی برای توجه به نیروی انسانی تشکر می کنم و برنامه ما هم حرکت در این مسیر است.

وی ادامه داد: فرهنگ سازمانی باید ارتقا یابد. موضوع آموزش مهم است و توجه به مسائل رفاهی کارکنان براساس مقررات موجود مد نظر است.

نوشته شده در تاریخ : ۰۳/۰۸/۲۹
دیدگاه ها

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *



آخرین اخبار
سازمان مدیریت صنعتی برگزار می‌کند/ دهمین همایش جایزه ملی مدیریت انرژی
برگزاری چهل و پنجمین قرعه‌کشی بزرگ حساب‌های قرض‌الحسنه پس انداز بانک سپه
رشد سهم بازار همراه اول در فصل نخست ۱۴۰۴
رشد ۳۷ درصدی تسهیلات مسکن بانک سپه در نخستین سال دولت چهاردهم
امکان ثبت نام خودروهای برقی وارداتی در بانک سپه فراهم شد
اجرای طرح‌های گسترده عام‌المنفعه در دولت چهاردهم توسط بانک سپه
رشد شاخص های عملکردی در بانک سینا نشان از حرکت درست در مسیر اهداف تعیین شده است
آزمون های ارتقا شغلی کارکنان بانک ایران زمین برگزار شد
پیام مدیرعامل بانک سپه به مناسبت هفته بانکداری اسلامی
مشارکت موثر بانک سپه در پیشبرد اهداف کلان اقتصادی دولت
آغاز دور جدید حراج شماره‌های رند همراه اول
امضای تفاهم‌نامه همکاری بین بانک آینده و شهرداری شهریار
ال‌جی پاکیزگی هوشمند و نوآورانه را با جاروبرقی‌های جدید در نمایشگاه IFA 2025 معرفی می‌کند
جهش ارتباطی شمال‌غرب کشور/ ثبت سرعت ۲.۲۶۹ گیگابیتی ۵G همراه اول در آذربایجان غربی
افتتاح اولین دوره آموزشی طرح شناسایی و توسعه مدیران کسب و کار(طرح پرورش ۱۰۰۰ مدیر)
دیدار صمیمانه مدیرعامل بانک سپه با روسای شعب منطقه آذربایجان غربی در هفته دولت
حضور مدیرعامل بانک سپه در میان کسبه و بازاریان ارومیه
اعلام شعب کشیک بانک ایران زمین در استان های تهران و البرز برای روز پنجشنبه ششم شهریور ۱۴۰۴
بورس کالا میزبان عرضه ۴۵۱ هزار تن انواع محصول
پرداخت وام ۳۰۰ میلیون تومانی با نرخ سود حداقل ۵ درصد توسط بانک سپه
نظرسنجی

نظر شما در برنامه ماه عسل چیست؟

View Results

mahak