تشخیص خبر: مدیرعامل بانک سپه در بازدید از دو شعبه این بانک در شرق تهران، مشتریان قدیمی را سرمایه ارزشمند خواند و بر لزوم حفظ آنها و جذب مشتریان جدید با عرضه خدمات و محصولات متناسب نیاز مشتریان تأکید کرد.
به گزارش تشخیص خبر به نقل از پایگاه اطلاعرسانی بانک سپه دکتر آیتالله ابراهیمی در بازدید از شعب پیروزی (قوامین سابق) و نبرد (مهراقتصاد سابق) ضمن اشاره به اجرای برنامههای حوزه فناوری اطلاعات بانک سپه در شعب سراسر کشور، یادآور شد: بهروزرسانی سامانهها و سیستمهای بانک سپه نباید در خدماترسانی مطلوب به مشتریان خللی ایجاد کند.
وی ضمن قدردانی از همراهی و شکیبایی مشتریان بانک سپه از تمام همکاران خود بهویژه در واحدهای صف خواست با سعهصدر مشتریان را راهنمایی کنند.
مدیرعامل بانک سپه با اشاره به لزوم افزایش فعالیتهای بازاریابی درون و برون شعبهای گفت: این بانک با تقویت و ارتقای دانش شغلی کارکنان بهویژه روسای شعب در سراسر کشور زمینه عرضه خدمات و محصولات جدید بانکی با کیفیتتر و آسان به مشتریان علیالخصوص مشتریان بزرگ و حقوقی را فراهم خواهد کرد.
وی افزود: بانک سپه با بهروزرسانی سامانهها و سیستمهای و توانمندسازی نیروی انسانی به مشتریان در سراسر شعب خود تمام خدمات بانکی را بهصورت یکپارچه و یکسان عرضه خواهد کرد.
در این دیدار دکتر ابراهیمی ضمن گفتوگوی صمیمی با کارکنان و بررسی عملکرد شعب پیروزی (قوامین سابق) و نبرد (مهراقتصاد سابق) به رفع مشکلات حوزه نیروی انسانی بانک تأکید کرد.
حسین صفری، مدیر امور ناحیه یک، سیدعلیرضا هاشمی، مدیر امور حوزه مدیریت و روابط عمومی، محمد جوادی، مدیر شعب منطقه دو تهران و محمدرضا سراجی پور، رئیس اداره کل حوزه مدیریت عامل و هیئت مدیره بانک سپه دکتر ابراهیمی را در این بازدید همراهی میکردند.
- رونمایی از بمب جدید استقلال: مذاکره مظلومی با انصاری فرد
- ۶ آبان؛ گشایش «آسمان حسین» در مسجد جمكران
- «آقای فرش ایران» هفته جاری رونمایی می شود
- ۱.در چه سنی نوع شخصیت کودک شروع به بروز میکند؟
- اتصال سامانه های چکاوک و بانکداری متمرکز بانک ملت
- وزیر نفت در صدر هیئتی به عمان سفر میکند
- تعریف الگوی زنجیره هدف در تامین مالی مسکن
- حضور فعال وزارت اقتصاد در بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی الکامپ
- سی و ششمین قرعهکشی جوایز حسابهای پسانداز بانک ملی ایران برگزار شد
- شعبه شیخ صدوق بانک پارسیان دراصفهان افتتاح شد