محور توسعه بانک ایران زمین، مشتری مداری و تقویت سرمایه انسانی است

تشخیص خبر: مدیر امور شعب بانک ایران زمین در نشستی با مدیران شعب سراسر کشور، بر سه اصل کلیدی مشتری‌ مداری، ارایه خدمات مطلوب و نقش محوری منابع انسانی به عنوان ارکان اصلی توسعه و موفقیت بانک تأکید کرد.

به گزارش تشخیص خبر به نقل از روابط عمومی؛ وحید علیزاده مدیر امور شعب بانک ایران زمین در این نشست اظهار داشت: در فضای رقابتی کنونی صنعت بانکداری، آنچه بانک ایران زمین را متمایز می ‌سازد، کیفیت ارتباط و خدمت رسانی به مشتریان است. ما باید به گونه ‌ای عمل کنیم که مشتری، بانک ایران زمین را خانه خود بداند و احساس امنیت و آرامش کند.

وی خاطر نشان کرد: شعب بانک تنها ارائه‌ دهنده خدمات مالی نیستند، بلکه نمایندگان اعتماد و ارزش‌ های بانک ایران زمین هستند. بنابراین باید رفتار محترمانه، رسیدگی به موقع به درخواست ‌ها و حل سریع مشکلات مشتریان، اولویت نخست ما باشد.

مدیر امور شعب با اشاره به تحولات سریع فناوری در حوزه بانکداری، افزود: همکاران باید به این نکته توجه داشته باشند که ارائه خدمات سریع و دقیق از کانال ‌های متنوع به ویژه خدمات غیر حضوری و دیجیتال، یک الزام است.

علیزاده در بخش دیگری از سخنان خود، به اهمیت نیروی انسانی پرداخت و تصریح کرد: «کارکنان شعب بزرگ ‌ترین و ارزشمند ترین دارایی بانک ایران زمین هستند. آنان می‌ توانند با دانش، خلاقیت و تعهد خود، وفاداری مشتری را جلب کرده و تجربه ای ماندگار در ذهن آنان بسازند.

وی ادامه داد: بر این اساس برنامه‌ ریزی برای ارتقای مستمر مهارت‌ های کارکنان، ایجاد انگیزه و توانمند سازی آنان در دستور کار قرار دارد. ما به مدیران شعب خود توصیه کرده ‌ایم که فضایی پویا، مشارکتی و مبتنی بر احترام متقابل برای همکاران خود فراهم آورند.

در پایان این نشست مقرر شد با اجرای برنامه‌ های عملیاتی در حوزه آموزش، نظارت و پایش کیفیت خدمات، گام‌ های بلندتری در راستای تحقق «مشتری‌ مداری عملی» و تقویت «سرمایه انسانی» در شبکه شعب بانک ایران زمین برداشته شود. انتظار می ‌رود این اقدامات منجر به افزایش رضایت ‌مندی مشتریان و تثبیت جایگاه رقابتی این بانک در بازار شود. 

نوشته شده در تاریخ : ۰۴/۰۸/۲۱
دیدگاه ها

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *



آخرین اخبار
آغاز ششمین دوره طرح پژوهانه همراه اول
محور توسعه بانک ایران زمین، مشتری مداری و تقویت سرمایه انسانی است
امکان وکالتی کردن حساب برای ثبت‌نام خودروهای برقی در بانک سپه فراهم شد
حضور بانک سپه و شرکت های تابعه در نمایشگاه بین‌المللی کیش اینوکس ۲۰۲۵
همکاری همراه اول و توانیر با هدف تحول دیجیتال در صنعت انرژی ایران
مرادپور عضو هیات مدیره بانک ملی ایران شد
همراه اول میزبان هکاتون تخصصی امنیت هوش مصنوعی
قوه قضائیه در میدان اصلاح نظام بانکی؛ گام بزرگ برای رفع ناترازی یک بانک
بانک ایران ‌زمین پیشرو در فعالیت‌ های خیرخواهانه در روز جهانی دیابت
پرداخت بیش از ۱۱ هزار میلیارد ریال تسهیلات ازدواج توسط بانک سینا تا پایان مهرماه جاری
حضور همراه اول در نمایشگاه بین‌المللی انرژی‌های تجدیدپذیر و بهره‌وری انرژی برق
معرفی خدمات بانک پارسیان در نمایشگاه بین‌المللی صنعت برق و انرژی های تجدیدپذیر
نوآوری و سرمایه‌گذاری؛ محور حضور همراه اول در کیش اینوکس ۱۴۰۴
حضور رایتل در نخستین کنفرانس بین‌المللی بلاک‌چین
رشد شاخص ‌های عملکردی بانک ایران زمین در شش‌ ماهه نخست سال
نشان عالی کیفیت در صنعت اپراتوری به مدیرعامل همراه اول اعطاء شد
حضور همراه اول در نمایشگاه کار دانشگاه صنعتی شریف
ارائه جامع خدمات طرح کالابرگ الکترونیکی در اپلیکیشن بله
آغاز دور جدید حراج شماره‌های رند همراه اول
آغاز طرح جدید همراه اول با هدیه ۳۰ گیگ اینترنت
نظرسنجی

نظر شما در برنامه ماه عسل چیست؟

View Results

mahak