چقازردی خبر داد:
طبق اعلام دفتر ارزیابی عملکرد وزارت امور اقتصادی و دارایی بانک سپه کیفی ترین خدمات را بین شبکه بانکی ارائه کرده است

تشخیص خبر: مدیرعامل بانک سپه گفت: براساس نتایج بررسی دفتر ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات وزارت امور اقتصادی و دارایی بر مبنای مفاد مواد ۸۱ و ۸۲ قانون مدیریت خدمات کشوری، بانک سپه در زمینه ارتقای کیفیت خدمات دولتی در بین بانکهای دولتی کشور مقام اول را کسب کرده است.

به گزارش تشخیص خبر به نقل از بانک سپه: محمدکاظم چقازردی اظهار داشت: عملکرد بانک های دولتی در بعد شاخص های عمومی و اختصاصی به طور سالانه، با هدف سنجش، ارزش گذاری و قضاوت درخصوص عملکرد دستگاههای اجرایی براساس قوانین و مقررات مربوطه و با رویکرد معیارهای اثربخش، کارایی، اقتصادی و اخلاقی به منظور ارتقای کیفیت خدمات دولتی مورد ارزیابی قرار می گیرند.
وی افزود: براساس اعلام مشاور وزیر و مدیرکل دفتر ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایت وزارت امور اقتصادی و دارایی، بانک سپه با کسب مجموع ۸۶٫۹ درصد امتیاز در شاخص های عمومی و اختصاصی، مقام نخست، ارتقای کیفیت خدمات دولتی را به دست آورده است.
چقازردی اظهار داشت: بانک سپه در ارزیابی صورت گرفته در محورهای برنامه استقرار نظام جامع مدیریت عملکرد، برنامه صیانت از حقوق مردم و سلامت اداری، برنامه مدیریت سرمایه انسانی و برنامه دولت الکترونیک و هوشمند سازی اداری بالاترین امتیاز را به خود اختصاص داده است.
مدیرعامل بانک سپه ضمن قدردانی از کارکنان این بانک، موفقیت حاصل شده را مرهون الطاف الهی و تلاش همکاران ساعی خود در بانک سپه عنوان کرد. 

نوشته شده در تاریخ : ۹۴/۱۲/۱۰
دیدگاه ها

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *



آخرین اخبار
باما کارت، نسل جدید کارت های بانک ایران زمین
سرویس شارژ همراهی؛ دو برابر اعتبار برای مشترکان اعتباری همراه اول
نسخه‌های جدید اپلیکیشن های بانک ایران‌ زمین بارگذاری شد
پیام مدیرعامل بانک سپه به مناسبت سالروز تشکیل بسیج مستضعفین
بازگشت شماره‌های خاص همراه اول با عرضه «سری به‌یادماندنی»
اعتماد گسترده مشتریان به بانک ایران‌ زمین در بهره‌ برداری از خدمات حضوری و دیجیتال
مدیرعامل بانک سپه برنامه‌های راهبردی بانک در نیمه دوم سال را تبیین کرد
رونمایی از پلتفرم جامع خدمات معتمد مالیاتی بانک سپه
اوراق سلف با تحویل گواهی سپرده؛ ترکیب دو ابزار مالی بورس کالا به نفع تولید
هلدینگ IT ایران‌زمین؛ محرک تحول دیجیتال بانکداری
مراسم قرعه کشی چهل و پنجمین جشنواره حساب‌های قرض‌الحسنه پس‌انداز بانک سپه برگزار شد
۳۲ برنامه درآمدی و کنترل مصارف برای خروج از ناترازی دنبال می‌شود
تامین مالی ۴۵ همتی بانک پارسیان برای صنایع تولیدی کشور
پویش «داستان همراهی»؛ روایت تازه‌ای از تجربه دیجیتالی مشترکان همراه اول
گواهی سپرده بیت‌کوین؛ دروازه ورود امن و رسمی به دنیای رمزارز/ ۴ محور رونق معاملات رمزارزها در بورس کالا کدام اند؟
دبیر کمیسیون اصل ۹۰ مجلس: بانک ملی ایران؛ تکیه‌گاه اطمینان سپرده‌گذاران بانک سابق آینده است
بانک ایران زمین: اعتماد شما، محرک نوآوری های ماست
ثبت نام خودروی وارداتی هیبریدی در بانک ایران زمین
جایزه برنده ۵ میلیارد ریالی دوازدهمین دوره قرعه‌کشی سپرده سبای بانک پارسیان اهدا شد
آغاز ششمین دوره طرح پژوهانه همراه اول
نظرسنجی

نظر شما در برنامه ماه عسل چیست؟

View Results

mahak