رئیس هیئت‌مدیره بانک سینا مطرح کرد:
روابط‌عمومی موفق؛ در گرو اعتمادسازی و وفادارسازی مشتریان است

تشخیص خبر: رئیس هیئت‌مدیره بانک سینا در سومین همایش رؤسای دوایر روابط‌عمومی و امور مشتریان، با تأکید بر نقش راهبردی و کلیدی روابط‌عمومی، این مدیریت را ضامن ایجاد اعتماد و وفاداری سازی مشتریان دانست.

به گزارش تشخیص خبر به نقل از روابط‌عمومی بانک سینا، همایش رؤسای دوایر روابط عمومی و امور مشتریان مناطق بانک سینا با عنوان روابط‌عمومی پویا، مدیریت هوشمند ارتباط با مشتری، مشارکت کارآمد در تحقق ارکان راهبردی بانک با حضور رئیس و اعضای هئیت مدیره، اعضای هیات عامل، مدیران امور و رؤسای دوایر روابط‌عمومی و امور مشتریان سراسر کشور برگزار شد.

محسن خدابخش، رئیس هیئت مدیره بانک سینا به دو عنصر کلیدی موفقیت در صنعت بانکداری اشاره کرد و گفت: اعتماد عمومی و وفادارسازی مشتریان دو عامل مهم در این صنعت است، که مبتنی بر ارتباط مطلوب با همه ذی‌نفعان و مشتریان است.

خدابخش تصریح کرد: اگر اعتمادسازی و وفادارسازی مشتریان را در راس فعالیت‌ها قرار دهیم، به ۹۰ درصد اهداف خود دست یافته‌ایم.

وی در ادامه به سایر وظایف و مأموریت‌های کلیدی روابط عمومی اشاره کرد و خاطرنشان ساخت: ارائه تصویر مثبت و یکپارچه از بانک در تمامی زمینه‌ها، پیگیری و رفع سریع نقاط منفی با همکاری واحدهای مرتبط و همچنین شناسایی و معرفی مؤثر محصولات و خدمات بانک به مخاطبان از دیگر وظایف حائز اهمیت در این حیطه است.

خدابخش با بیان اینکه از دیگر وظایف این حیطه، ارتباط شفاف و مؤثر بین مشتریان و مدیران ارشد بانک است، گفت: وظیفه مهم و حائز اهمیت روابط عمومی، ایجاد پل ارتباطی شفاف بین تمامی ذینفعان و مشتریان با مدیران بانک است که باید با انعکاس دقیق افکار عمومی به مدیران، این ارتباط دوسویه را حفظ کرد که این امر قطعا ضامن اعتماد عمومی و وفادارسازی مشتریان خواهد بود.

در ادامه مهرداد مرادخانی، مدیر امور حوزه مدیرعامل و روابط عمومی بانک سینا نکاتی را در راستای تقویت بیش از پیش جایگاه روابط عمومی و امور مشتریان تشریح کرد و گزارشی از عملکرد این حوزه و سیاست های آتی ارائه داد. در بخشی از این نشست، دکتر یونس شکرخواه و فریدون صدیقی از اساتید برجسته دانشگاه و روزنامه نگاری، تجارب حرفه‌ای و شناختی خود را در حوزه روابط‌عمومی و امور مشتریان برای همکاران تشریح کردند.

گفتنی است این همایش در روزهای ۱۷ و ۱۸ اردیبهشت در سالن کنفرانس هتل انقلاب تهران در حال برگزاری است.

#بانک#سینا#همایش#مشتریان#مدیره#بانک سینا#هیئت‌مدیره#تحقق#اهداف#خدابخش#محصولات 

نوشته شده در تاریخ : ۰۴/۰۲/۱۷
دیدگاه ها

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *



 
آخرین اخبار
افزایش دسترسی اقشار مختلف جامعه به تسهیلات خرد در بانک ایران‌زمین
برگزاری سمینار هوش مصنوعی در حوزه‌های تخصصی رادیولوژی با مشارکت همراه اول
نقشه راه وزارت صمت برای نوسازی مدیریت صنعتی ایران
نشست خبری آنلاین بانک پارسیان برگزار شد
بازگرداندن اموال کلان به بانک ایران‌زمین پس از حکم تاریخی دادگاه!
بهبود چشمگیر شاخص‌های عملکردی بانک سینا
پرداخت بیش از ۳۹ هزار میلیارد ریال تسهیلات جهش تولید مسکن از سوی بانک سپه
معرفی بسته‌های ویژه همراه اول برای روز مادر
همراه اول برترین روابط عمومی در «ارتباطات رسانه‌ای» و «کاربرد هوش مصنوعی»
مدیر مبارزه با پولشویی بورس کالا مورد تقدیر سازمان بورس قرار گرفت
چگونه فناوری True Wireless و LG Gallery+ تلویزیون را به یک شاهکار هنری دیجیتال تبدیل می‌کنند
پرداخت ۱۵۱ هزار و ۸۹۹ میلیارد ریال تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج و فرزندآوری توسط بانک سپه تا پایان آبان‌ماه
مدرسه‌ای دیگر با حمایت مالی بانک سپه در یکی از روستاهای ایلام به بهره‌برداری رسید
تراکنش‌یاب، سرویس جدید فرازبانک ایران زمین
«اوراق سلف با تحویل گواهی» ابزار تازه‌نفس تامین مالی تولید/ چرا ابزار جدید بورس کالا برای تولید جذاب است؟
تاکید بر توسعه همکاری‌های بانک سینا و فولاد هرمزگان در دیدار مدیران عامل بانک‌ وشرکت
امضای تفاهم‌نامه همکاری میان رایتل و شرکت پتروشیمی فن‌آوران
سرعت گرفتن واگذاری‌های بانک ملی ایران با عرضه شفادارو
مهر تایید بر اعتبار و سلامت بانک گردشگری
پرداخت ۲ هزار فقره تسهیلات قرض‌الحسنه عمره دانشجویی از طریق سامانه غیرحضوری «پارس‌وام» بانک پارسیان
نظرسنجی

نظر شما در برنامه ماه عسل چیست؟

View Results

mahak