راه اندازی سیستم مدیریت کیفیت در مدیریت پشتیبانی بانک ایران زمین

تشخیص خبر:جلسه افتتاحیه استقرار سیستم مدیریت کیفیت در مدیریت پشتیبانی بانک ایران زمین با حضور مدیرعامل و جمعی از مدیران این بانک برگزار شد.

به گزارش تشخیص خبر به نقل از روابط عمومی بانک ایران زمین، در این جلسه، عبدالمجید پورسعید با اشاره به بحث استاندارد سازی امور اجرایی در بانک ها گفت: صنعت بانکداری در سال های اخیر پوست اندازی کرده است و در دنیای رقابتی امروز، انتظارات از بانک ها متفاوت از گذشته است، بنابراین تمامی امور در همه بخش ها باید با کیفیت و در نهایت دقت اجرا شود.

وی بخش پشتیبانی بانک را یکی از حوزه های مهم بانک دانست و افزود: استقرار سیستم مدیریت کیفیت در این بخش می تواند در اجرای امور مطابق با استاندارد و بهبود عملکرد این حوزه موثر باشد.

پورسعید با تاکید بر به نتیجه رسیدن امور محوله گفت: همکاران نباید تنها به وظایف خود اکتفا کنند و باید در جهت به نتیجه رساندن پروژه ها و امور، پیگیر و کوشا باشند.

در ادامه مجید رضی زاده مدیر مالی بانک ایران زمین، توضیحاتی را در خصوص نحوه اخذ گواهی مدیریت کیفیت در مدیریت پشتیبانی ارائه کرد و افزود: دریافت سیستم مدیریت کیفیت تنها بخشی از کار است و در واقع این سیستم باید در بطن گروه استقرار یابد و مولفه های آن جزو فرهنگ سازمانی قرار بگیرد.

در این جلسه همچنین داود فصیحی مدیر امور پشتیبانی و مهندسی ضمن ابراز خرسندی از عملکرد کارکنان حوزه پشتیبانی اظهار داشت: استقرار مدیریت کیفیت سبب خواهد شد عملکرد گروه مطابق با استانداردهای مورد قبول انجام گیرد و کارایی و بازدهی اقدامات انجام شده را افزایش خواهد داد.

فصیحی با تاکید بر اجرای صحیح سیستم مدیریت کیفیت از همکاران خواست با اجرای صحیح دستورالعمل های این سیستم آن را به فرهنگ سازمانی تبدیل کنند.

این جلسه با حضور معاون مالی، مدیر امور پشتیبانی و مهندسی، مدیر امور روابط عمومی و ریاست حوزه مدیرعامل، ریاست آموزش، ریاست اداره مهندسی و املاک و جمعی از کارشناسان برگزار شد.

نوشته شده در تاریخ : ۰۰/۰۹/۱۳
دیدگاه ها

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *



آخرین اخبار
پرداخت بیش از ۲۴۶ هزار میلیارد ریال تسهیلات تکلیفی از سوی بانک سپه
امکان وکالتی نمودن حساب‌های بانک سپه در طرح ثبت نام محصولات شرکت بهمن موتور فراهم شد
آغاز دور جدید حراج شماره‌های رند همراه اول
اطلاعیه بانک مرکزی درباره بانک‌های ناتراز/ اطلاع‌رسانی دقیق و شفاف در خصوص وضعیت بانک آینده فقط از طریق بانک مرکزی انجام می‌شود
سازوکار پرداخت غرامت دستمزد ایام بارداری تغییری نکرده است
مهدی کریمی فارسیجانی مدیرعامل شرکت پدیسار انفورماتیک شد
لیست شعب کشیک بانک سینا در روزپنجشنبه ۸ خرداد ماه ۱۴۰۴
لیست شعب کشیک بانک سپه در روز پنجشنبه هشتم خردادماه
آغاز ثبت‌نام سیزدهمین دوره کارآموزی همراه اول
امکان وکالتی نمودن حساب‌های بانک سپه در طرح ثبت نام محصولات شرکت سایپا فراهم شد
آیین تودیع و معارفه ریاست منطقه البرز و انتصاب مدیر امور مناطق صندوق قرض‌الحسنه شاهد برگزار شد
عرضه ۲۹۱ هزار تن محصول در تالارهای بورس کالا
تاسیس شعبه میربیزنس بانک روسیه در ایران
همراه اول و هلال‌احمر تفاهم‌نامه همکاری امضاء کردند
بانک سپه به عنوان دستگاه برتر بهره‌ور معرفی شد
الزام به استعلام اقامتگاه اصلی مشتریان بانک آینده از سامانه املاک و اسکان
افزایش سقف انتقال وجه بین بانکی حضوری و غیرحضوری در بانک ایران زمین
برگزاری جشنواره «توبانک» همزمان با کنسرت‌های علیرضا قربانی
ایران‏‌کارت بانک آینده؛ یک میلیون مشتری فعال و ۹ همت رسوب منابع
نیروی انسانی توانمند، کلید برتری سازمان است
نظرسنجی

نظر شما در برنامه ماه عسل چیست؟

View Results

mahak