خدمات غیرحضوری بانک ایران‌زمین برای عبور از پیک اُمیکرون

تشخیص خبر: بانک ایران زمین با افزایش خدمات غیرحضوری درصدد است مشتریان خود را از آسیب‌های احتمالی در این باره دور نگه دارد. با قرمز شدن وضعیت اکثر نقاط کشور با سویه جدید امیکرون، ضرورت استفاده از خدمات غیرحضوری بانک‌ها برای چندمین بار اهمیت پیدا کرده و این بانک، با ارائه خدماتی گسترده از همان زمان آغاز شیوع ویروس، در خدمت هم‌میهنان عزیز می‌باشد.

به گزارش تشخیص خبر به نقل از توسعه پویا، شعب بانک‌ها یکی از مراکز تجمع مردم است و اگر همگی به اندازه لازم پروتکل‌های لازم را برای جلوگیری از ابتلای خود و دیگران رعایت نکنند، همین شعب می‌توانند بستری جدی برای شیوع کرونا باشند.

بانک ایران زمین بر اساس شرایط خاص بهداشتی کشور و به منظور مدیریت، کنترل و پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، اقدام‌های لازم برای تسهیل استفاده هموطنان از خدمات غیرحضوری و کاهش مراجعه حضوری مردم به شعب و دستگاه‌های خودپرداز را از همان آغازین روزهای شیوع این ویروس صورت داد.

این اتفاق که با آماده‌سازی زیرساخت‌های لازم و ارائه خدمات الکترونیکی سریع و آسان رقم خورده، باعث شده نیاز مشتریان به مراجعه حضوری به شعب مرتفع شود.

مشتریان این بانک می‌توانند با بهره‌مندی از اینترنت‌بانک، خدمات سپرده، انتقال وجه داخلی، انتقال وجه بین‌ بانکی، خدمات کارت و مدیریت چک بسیاری از خدمات شعبه را به صورت غیرحضوری و بدون محدودیت زمانی دریافت کنند. دستگاه‌های خودگردان، اپلیکیشن همراه بانک و دستگاه‌های VTM از دیگر خدمات بانک ایران زمین برای بی‌نیازی مشتریان از مراجعه به شعب و دریافت خدمات غیرحضوری بانکداری هستند. شعار بانکداری الکترونیک، در رابطه با این بانک کاملا عملیاتی شده است.

فراتر از این، مسئولین بانک ایران زمین اخیرا خبر داده‌اند که شاهد اجرای پلتفرم‌های جدید دیجیتالی در این بانک خواهیم بود. از حدود ۵ سال گذشته تاکنون همت و توجه اصلی خود را به سمت دیجیتالی شدن همه خدمات بانکی متمرکز ساخته و اکنون در سال ۱۴۰۰ شاهد به‌ثمرنشستن این تلاش و همت در لایه‌های مختلف ارائه خدمات این بانک هستیم.

بانک ایران‌زمین که خود از همکاران تولید یکی از واکسن‌های داخلی بوده، امیدوار است مشتریان گرامی تا حد امکان برای انجام امور بانکی خود از همراه‌بانک و بانکداری الکترونیک استفاده کنند و در خانه بمانند تا با همکاری یکدیگر بتوانیم از این موج جدید نیز عبور کنیم. 

نوشته شده در تاریخ : ۰۰/۱۱/۱۷
دیدگاه ها

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *



آخرین اخبار
رشد قابل توجه صدور حواله و تراکنش‌های بانکی در بانک ملی ایران/ صدور بیش از ۵۵ میلیون حواله پایا و پل در شش ماه
ارزش معاملات بازار مشتقه و مالی بورس کالا ۷.۷ همت شد
آگهی مزایده شماره ۱۴۰۴/۵ فروش املاک مازاد بانک ایران زمین
حرکت اول، برگزیده جایزه ملی تأمین مالی فناوری و نوآوری ایران
پارسیان، بانک برتر در حوزه ضمانت نامه شد
گرین‌بانک؛ نئوبانک جدید هوشمند بانک سینا رونمایی شد
تمرکز بر مردمی سازی بانک پارسیان، ارتقای بهره وری، توسعه سرمایه انسانی و تحول فناورانه
عبور منابع بانک ملی ایران از مرز ۲ هزار همت
فراخوان عمومی توسعه‌دهنده و پشتیبان سامانه آرشیو الکترونیک و دیجیتال‌سازی اسناد
حضور همراه اول با سبدی از سرویس‌های هوشمند در جیتکس ۲۰۲۵
با صدور حکمی؛ سرپرست روابط عمومی بانک پارسیان منصوب شد
همه چیز درباره تسهیلات ۷۰۰ میلیونی اعتبار ملی؛ از جزئیات دریافت غیرحضوری تا پرداخت اقساط
پرداخت ۱۷۰۰ میلیارد تومان وام قرض‌الحسنه بانک پارسیان به ۵ هزار عروس و داماد/ رشد ۲۷ درصدی وام‌های ازدواج نسبت به سال گذشته
امیر نیک رویان مدیر امور روابط عمومی و تبلیغات بانک گردشگری شد
سرمایه‌گذاری ۱۶۵۰ میلیاردی همراه اول در استان فارس از ابتدای دولت چهاردهم
همراه اول الگوی پایداری و مسوولیت اجتماعی ایران
کارخانه تولید لوله‌های فولادی با حمایت بانک سپه در گرمسار افتتاح شد
تقدیر بانک ایران‌زمین از دارنده مدال المپیاد جهانی نجوم
برگزاری بیست‌ودومین کنفرانس انجمن رمز ایران با مشارکت همراه اول
صابر امامی مدیرعامل گروه داده پردازی بانک پارسیان شد
نظرسنجی

نظر شما در برنامه ماه عسل چیست؟

View Results

mahak