تکریم مشتریان؛ مهم‌ترین وظیفه امروز کارکنان بانک سپه

تشخیص خبر:مدیرعامل بانک سپه مشتری‌مداری را یکی از مؤلفه‌های مهم وفادارسازی مشتریان خواند و تأکید کرد: پاسخگویی دقیق، سریع و توام با احترام به مشتریان در سراسر شعب و واحدهای ستادی را مهم‌ترین وظیفه کارکنان این بانک در شرایط کنونی است.

آیت اله ابراهیمی در بازدید از مرکز ارتباط با مشتریان (۱۵۵۷) با قدردانی از تلاش شبانه‌روزی کارکنان این مرکز گفت: تجمیع مشتریان شش بانک و موسسه مالی در قالب یک بانک واحد به نام سپه و اجرای طرح‌های توسعه در حوزه فناوری، نیاز به پاسخگویی مشتریان را در این مقطع چندین برابر کرده است.
وی پاسخگویی به مشتریان با شکیبایی و احترام را وظیفه تک‌تک کارکنان بانک در سراسر کشور دانست و خاطرنشان کرد: در چند ما اخیر بانک سپه به پشتوانه حمایت مشتریان و تلاش کارکنان توانست پروژه‌های مهمی در حوزه فناوری اطلاعات را عملیاتی کند و همکاران ما در شعب و مرکز ۱۵۵۷ با پاسخگویی مناسب به مشتریان در این زمینه نقش مهمی را ایفا کردند.
مدیرعامل بانک سپه به اهمیت بالای پاسخگویی مطلوب به مشتریان در ارتقای جایگاه بانک اشاره کرد و گفت: با رعایت اصول مشتری‌مداری ضمن حفظ مشتریان وفادار بانک سپه باید زمینه جذب مشتریان جدید را مهیا کنیم.
ابراهیمی تواضع و رفتار متعهدانه همکاران در خدمت به مشتریان را موجب تقویت دلگرمی و ترغیب حس وفاداری در آنها دانست و افزود: تکریم ارباب‌رجوع و عرضه خدمات و محصولات مطلوب بانک سپه را به بزرگ‌ترین و کارآمدترین بانک کشور تبدیل خواهد کرد.
شایان‌ذکر است مدیرعامل بانک سپه در بازدید از مرکز ارتباط با مشتریان بانک سپه به چندین تماس مشتریان پاسخ داده و از نزدیک در جریان روند فعالیت این مرکز قرار گرفت.
براساس این گزارش دکتر ابراهیمی پس از بازدید از مرکز ارتباط با مشتریان بانک سپه (۱۵۵۷) به‌صورت سرزده از اداره کل مبارزه با پولشویی و تأمین مالی تروریسم و شعبه چهارراه اختیاریه بازدید کرد.
وی در این بازدیدها ضمن گفت‌وگوی صمیمانه با کارکنان شعبه اختیاریه و اداره کل مبارزه با پولشویی و تأمین مالی تروریسم بر ضرورت رعایت قوانین، مقررات، بخشنامه‌ها و دستورالعمل‌ها در انجام امور تأکید کرد. 

نوشته شده در تاریخ : ۰۰/۱۱/۱۳
دیدگاه ها

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *



آخرین اخبار
پیش‌بینی پرداخت بدهی‌های دولت به بانک‌ها در بودجه ۱۴۰۴
استقبال از حضورگروه شرکت های چادرملو در نمایشگاه کانماین
مدیرعامل بانک سپه فرا رسیدن سالروز تاسیس بسیج مستضعفین را تبریک گفت
نشست آیین رونمایی از دوره جامع MBA مدیریت کسب وکار گردشگری برگزار شد
برگزاری دو مجمع فوق العاده کچاد
حاشیه سود کچاد در میان بالاترین های فولادی
برگزاری پیش‌رویداد چادرو ۲۰۲۴ در دانشگاه یزد
رونمایی ال‌جی از جدیدترین مانیتور گیمینگ UltraGear OLED با نرخ تازه‌سازی ۴۸۰ هرتز
مانور آمادگی همراه اول برای رویارویی با بحران؛ تمرینی برای پایداری ارتباطات
افزایش بیش از ۳ برابری صادرات فولاد چادرملو
مدیرعامل بانک سینا لوح تقدیر یاور اشتغال و خودکفایی دریافت کرد
طرح تسهیلاتی تدبیر بانک ایران زمین برای کارمندان شرکت ها
معارفه سرپرست مدیریت های جدید “روابط عمومی”، “معادن” و “منابع انسانی” ایمیدرو
نقش قابل تقدیر بانک ملی ایران در حمایت‌ از واحدهای تولیدی
دیدار و گفت و گوی مدیرعامل چادرملو با نماینده محترم مردم اردکان
رئیس شورای هماهنگی بانک‌ها:اجرایی‌شدن مصوبات بانکی سفر وزیر اقتصاد به استان سیستان و بلوچستان
پرداخت بیش از ۴۲ هزار میلیارد ریال تسهیلات توسط بانک سپه
ارائه خدمات شعبه غیرحضوری در نسخه جدید همراه پلاس فراز بانک ایران زمین
پیش‌رویداد دانشجویی دومین رویداد چادرو
افتتاح غرفه پارس کیمیا در همایش «چشم‌انداز صنعت ساختمان ایران»
نظرسنجی

نظر شما در برنامه ماه عسل چیست؟

View Results

mahak