دکتر ابراهیمی مطرح کرد
تشریح چهار ویژگی و ضرورت مهم برای طراحی خط کسب و کار بانکداری شرکتی و تجاری در بانک سپه

تشخیص خبر: دکتر ابراهیمی مدیرعامل بانک سپه در نخستین همایش معاونت بانکداری شرکتی و تجاری ویژگی‌ها و ضرورت‌های خط کسب و کار بانکداری شرکتی بانک سپه را تبیین و تشریح کرد.

به گزارش تشخیص خبر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی بانک سپه؛ دکتر آیت اله ابراهیمی مدیرعامل بانک سپه در نخستین همایش معاونت بانکداری شرکتی و تجاری که با حضور اعضای هیئت مدیره، هیئت عامل، مدیران مناطق و کارشناسان حوزه بانکداری شرکتی و تجاری سراسر کشور در محل سالن همایش ساختمان نگین برگزار شد، بر ضرورت همراهی، همدلی و تمرکز همه ارکان بانک بر اهداف طرح تحول راهبردی تاکید کرد.
دکتر ابراهیمی طراحی خطوط کسب و کار بانک را فرصتی برای تحقق اهداف طرح تحول راهبردی برشمرد و گفت: در حال حاضر در بانک‌های کشورهای پیشرفته دنیا تمرکز بر بانک شرکتی و تجاری است و اهمیت بانکداری شرکتی و تجاری در صنعت بانکداری غیرقابل انکار است.
مدیرعامل بانک سپه با اشاره به چهار ویژگی و ضرورت مهم برای طراحی خط کسب و کار بانکداری شرکتی و تجاری در بانک سپه اظهار داشت: تخصصی شدن بانکداری شرکتی و تجاری اولین ضرورت در طراحی خط کسب و کاری به شمار می‌رود و لازم است امکانات، توانمندی‌ها و ظرفیت‌ها به طور خاص به این بانکداری اختصاص داده شود و با توجه به مولفه‌های موثر در پیشبرد بانکداری شرکتی و تجاری نگاه تخصصی به این حوزه حاکم باشد.
وی تمرکز بر استراتژی‌های متمایز مشتری مدارانه را دومین ویژگی و ضرورت بانکداری شرکتی و تجاری معرفی کرد و افزود: نحوه عمل، رفتار و کیفیت راهبردها در بانکداری شرکتی و تجاری متمایز از سایر بخش‌هاست.
دکتر ابراهیمی ساختار منعطف بانکداری شرکتی و تجاری و ضرورت به کارگیری بانکداران حرفه‌ای در این حوزه را سومین ویژگی بانکداری شرکتی و تجاری عنوان و خاطرنشان کرد: انجام عملیات بانکی در بانکداری شرکتی و تجاری شکل ویژه‌ای به خود می‌گیرد و لازم است در این حوزه مجرب‌ترین نیروی انسانی مورد استفاده قرار گیرد.
مدیرعامل بانک سپه از تغییر جایگاه بانک به عنوان یک شریک کارآمد و معتمد برای مشتریان به عنوان چهارمین ویژگی و ضرورت تبیین خطوط کسب و کاری بانکداری شرکتی و تجاری نام برد و افزود: اعتمادسازی در مشتریان بسیار حائز اهمیت است و بانک سپه باید به عنوان یک شریک معتمد و کارآمد با مشتری تعامل داشته باشد.
وی با اشاره به اهمیت نگاه مدیریتی برای جداسازی حوزه اعتباری از شرکتی گفت: بانکداری شرکتی در واقع تلفیقی از مدیریت و اعتبارات است و مدیری در تعامل با شرکت‌های بزرگ موفق است که ضمن دارا بودن ویژگیهای یک مدیر عملیاتی، مسلط به حوزه اعتباری هم باشد.
دکتر ابراهیمی خواستار ورود مجموعه‌ای از عناصر حرفه‌ای به حوزه کسب و کار شرکتی در بانک سپه و مشخص شدن ماموریت‌های شعب برای عمل هنرمندانه در ذیل بانکداری جامع شد و اظهار داشت: در استان‌ها در وهله اول باید مشخص شود که کدام شعب عملیات بانکداری شرکتی غالب‌تری دارند و واحدهای تخصصی این حوزه در سطح مناطق مشخص باشند و در وهله دوم باید کارکنان تخصصی آن واحد آموزش دیده و علم آنها به روز باشد.
مدیرعامل بانک سپه به اهمیت و لزوم هدایت تخصصی خطوط کسب و کار در بانکداری شرکتی تاکید کرد و گفت: در بانک بزرگی همچون بانک سپه لازم است شعب عامل در سطح کشور به صورت تخصصی برای بانکداری شرکتی و تجاری مشخص و توانمندی‌های آنها متناسب سازی شود.
وی افزود: نقشه راه بانکداری شرکتی در استان‌ها باید مشخص باشد و در مسیر توسعه، ترویج و تعمیق بانکداری شرکتی از ظرفیت مدیران ارشد بانک استفاده شود.
مدیرعامل بانک سپه خواستار تنظیم‌گری صحیح و آرایش دقیق و همه جانبه خطوط کسب و کار بانکداری شرکتی در سطح بانک شد و گفت: ایجاد خط ویژه برای حل مشکلات مشتریان، ضرورت تیم سازی در حوزه بانکداری شرکتی برای ورود عمیق به این حوزه و مراقبت و جلوگیری از ورود بانک به رقابت‌هایی که مبنای آنها عدول از قانون است، از نکات مهم قابل توجه در این حوزه است.
وی بر ضرورت جایگزینی سرعت عمل و سهولت انجام کار مشتری به جای سودهای غیرمتعارف تاکید کرد و اظهار داشت: مفاهیم جدیدی مانند اوراق گواهی سپرده خاص، موضوع زنجیره تامین، اوراق خاص و تعهدات باید در سطح بانک روانسازی شوند. 

نوشته شده در تاریخ : ۰۲/۱۱/۱۵
دیدگاه ها

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *



آخرین اخبار
رونمایی ال‌جی از راهکارهای هوشمند و کم‌مصرف شست‌وشو در نمایشگاه IFA 2025
نیازمند پروش رهبران نوآور برای شرایط دشوار هستیم/ تیم سازی باید جایگزین باند بازی شود
رکوردشکنی زائران همراه اولی در استفاده از خدمات دیجیتال
اعلام شعب کشیک بانک ایران زمین در استان های تهران و البرز
لیست شعب کشیک بانک سپه در روزهای ۳۰ مردادماه و یکم شهریورماه
تعیین شعبه ۱۴ هزار فقره درخواست وام‌ قرض‌الحسنه ازدواج و فرزندآوری در مرداد‌ماه توسط بانک سپه
مدیرعامل بانک ملی ایران در آئین رونمایی از محصولات دیجیتال بانک : خلق ارزش با خدمات نوین، رویکرد تازه بانک ملی ایران
بانک سپه نقش کلیدی در تقویت تولید و اقتصاد استان البرز ایفا می‌کند
پایان خدمت رسانی بانک پارسیان به زائران اربعین حسینی و آغاز میزبانی زائران حرم مطهر رضوی
رونمایی ال‌جی از یخچال‌های هوشمند و کم‌مصرف در IFA: زندگی مدرن در آشپزخانه‌های کوچک
رکورد طلایی و تاریخی بورس کالا در مردادماه شکست
آقاجانلو: ظرفیت ایجاد اکوسیستم نوآوری و توسعه پروژه های پژوهشی در ایراسکو/ جعفری: آمادگی ایراسکو برای پذیرش ماموریت های جدید از سمت ایمیدرو
دیدار مدیرعامل بانک ملی ایران با سید حسن خمینی
سرپرست بانک پارسیان منصوب شد
مجمع عمومی عادی به‌‌طور فوق‌العاده بانک گردشگری برگزار شد
نمایش تصویر واقعی از اقتصاد کشور با برگزاری بیست و هشتمین سال رتبه بندی شرکت‌های برتر ایران IMI-۱۰۰
مدل بازاریابی بانک سینا بر اساس نیاز مدیریت‌های مناطق تابعه در حال تدوین است
برگزاری دوره آموزشی بازاریابی درون شعبه ای در بانک ایران زمین
عرضه بیش از یک میلیون و ۲۰۸ هزار تن محصول در بورس کالا
پرداخت بیش از ۱۲۸ میلیارد دینار ارز اربعین توسط بانک ملی ایران
نظرسنجی

نظر شما در برنامه ماه عسل چیست؟

View Results

mahak