سرپرست سازمان تأمین اجتماعی در نشست تحول دیجیتال مطرح کرد؛
تحول‌ دیجیتال در حوزه درمان نیازمند همراهی وزارت بهداشت است

تشخیص خبر: مصطفی سالاری، سرپرست سازمان تأمین اجتماعی در دومین نشست از جلسات تحول دیجیتال در دوره مدیریتی جدید و با موضوع ارتقا وضعیت خدمات غیرحضوری سازمان با تأکید بر ضرورت بازنگری و تکمیل فرایندهای تحول دیجیتال گفت: فرایند خدمات غیرحضوری در سازمان باید به نحوی مورد بازنگری و تکمیل قرار بگیرد که تمامی فرایند بدون نیاز به هرگونه مراجعه حضوری و مداخله نیروی انسانی انجام شود.

به گزارش تشخیص خبر به نقل از روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی، مصطفی سالاری با تأکید بر اینکه تحول دیجیتال فراتر از مباحث فنی، یک بعد اجتماعی هم دارد، گفت: برای تحقق تحول دیجیتال می‌بایست به مباحث و الزامات اجتماعی این تحول نیز دقت داشت. مسئله دیگر نیز این است که برای تحقق این تحول در موضوعات مربوط به حوزه درمان، نیازمند همکاری و همراهی وزارت بهداشت هستیم و الزامات و مشوق‌های لازم نیز برای تغییر فرایندها در تعامل با سایر فعالان این حوزه باید با دقت مدنظر قرار بگیرد. لذا اگرچه در بخش‌هایی که به طور کامل مربوط به سازمان است این مسیر تحولی باید با سرعت بیشتر اجرایی شود اما باید برای همراهی سایر فعالان حوزه‌های مرتبط نیز برنامه‌ریزی لازم صورت بگیرد.
سرپرست سازمان تأمین اجتماعی ادامه داد: نظام ارجاع، سلامت الکترونیکی و پزشک خانواده موضوعات کلانی هستند که باید در کنار هم قرار بگیرند تا بتوانند آن نقش بزرگ را در ارائه مطلوب خدمات درمانی ایفا بکنند. در واقع این تسهیل‌کننده‌ها باید مکمل یکدیگر بوده و توسعه پیدا کنند.
وی افزود: فراتر از پیگیری تحول دیجیتال در ساختار کلان و موضوع تمرکز اطلاعات در سازمان که باید به شکل راهبردی برنامه‌ریزی و اجرا شود؛ خدمات فعلی نیز باید به نحوی توسعه یابد تا به طور کامل و واقعی به صورت غیرحضوری ارائه شود.
سالاری تاکید کرد: اگر هنوز بخشی از فرایند یک خدمت، هر چند اندک، نیاز به حضور در شعبه یا کارگزاری دارد؛ این فرایند باید مورد بازنگری و تکمیل قرار بگیرد زیرا سرویس غیرحضوری از دید ما سرویسی است که به حضور استفاده‌کننده در شعبه یا کارگزاری و همچنین به مداخله کارشناس نیاز ندارد.
سرپرست سازمان تأمین اجتماعی در پایان خاطر نشان کرد: در جلسات آتی و با حضور برخط ادارات استانی، هر هفته خدمات سازمان از منظر تکمیل فرایندها مورد بررسی قرار گرفته و گروهی هم این فرایند را از منظر تست کاربر، مورد ارزیابی و کنترل قرار می‌دهند تا اطمینان حاصل شود که کار به درستی انجام شده است. 

نوشته شده در تاریخ : ۰۳/۰۸/۰۹
دیدگاه ها

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *



آخرین اخبار
مدیرعامل بانک سپه فرا رسیدن سالروز تاسیس بسیج مستضعفین را تبریک گفت
نشست آیین رونمایی از دوره جامع MBA مدیریت کسب وکار گردشگری برگزار شد
برگزاری دو مجمع فوق العاده کچاد
حاشیه سود کچاد در میان بالاترین های فولادی
برگزاری پیش‌رویداد چادرو ۲۰۲۴ در دانشگاه یزد
رونمایی ال‌جی از جدیدترین مانیتور گیمینگ UltraGear OLED با نرخ تازه‌سازی ۴۸۰ هرتز
مانور آمادگی همراه اول برای رویارویی با بحران؛ تمرینی برای پایداری ارتباطات
افزایش بیش از ۳ برابری صادرات فولاد چادرملو
مدیرعامل بانک سینا لوح تقدیر یاور اشتغال و خودکفایی دریافت کرد
طرح تسهیلاتی تدبیر بانک ایران زمین برای کارمندان شرکت ها
معارفه سرپرست مدیریت های جدید “روابط عمومی”، “معادن” و “منابع انسانی” ایمیدرو
نقش قابل تقدیر بانک ملی ایران در حمایت‌ از واحدهای تولیدی
دیدار و گفت و گوی مدیرعامل چادرملو با نماینده محترم مردم اردکان
رئیس شورای هماهنگی بانک‌ها:اجرایی‌شدن مصوبات بانکی سفر وزیر اقتصاد به استان سیستان و بلوچستان
پرداخت بیش از ۴۲ هزار میلیارد ریال تسهیلات توسط بانک سپه
ارائه خدمات شعبه غیرحضوری در نسخه جدید همراه پلاس فراز بانک ایران زمین
پیش‌رویداد دانشجویی دومین رویداد چادرو
افتتاح غرفه پارس کیمیا در همایش «چشم‌انداز صنعت ساختمان ایران»
تقدیر بانک ایران زمین از پرستاران و کادر درمان کشور
جزئیات و زمان اجرای طرح متناسب‌سازی بازنشستگان
نظرسنجی

نظر شما در برنامه ماه عسل چیست؟

View Results

mahak