سرپرست سازمان تأمین اجتماعی در نشست تحول دیجیتال مطرح کرد؛
تحول‌ دیجیتال در حوزه درمان نیازمند همراهی وزارت بهداشت است

تشخیص خبر: مصطفی سالاری، سرپرست سازمان تأمین اجتماعی در دومین نشست از جلسات تحول دیجیتال در دوره مدیریتی جدید و با موضوع ارتقا وضعیت خدمات غیرحضوری سازمان با تأکید بر ضرورت بازنگری و تکمیل فرایندهای تحول دیجیتال گفت: فرایند خدمات غیرحضوری در سازمان باید به نحوی مورد بازنگری و تکمیل قرار بگیرد که تمامی فرایند بدون نیاز به هرگونه مراجعه حضوری و مداخله نیروی انسانی انجام شود.

به گزارش تشخیص خبر، مصطفی سالاری با تأکید بر اینکه تحول دیجیتال فراتر از مباحث فنی، یک بعد اجتماعی هم دارد، گفت: برای تحقق تحول دیجیتال می‌بایست به مباحث و الزامات اجتماعی این تحول نیز دقت داشت. مسئله دیگر نیز این است که برای تحقق این تحول در موضوعات مربوط به حوزه درمان، نیازمند همکاری و همراهی وزارت بهداشت هستیم و الزامات و مشوق‌های لازم نیز برای تغییر فرایندها در تعامل با سایر فعالان این حوزه باید با دقت مدنظر قرار بگیرد. لذا اگرچه در بخش‌هایی که به طور کامل مربوط به سازمان است این مسیر تحولی باید با سرعت بیشتر اجرایی شود اما باید برای همراهی سایر فعالان حوزه‌های مرتبط نیز برنامه‌ریزی لازم صورت بگیرد.
سرپرست سازمان تأمین اجتماعی ادامه داد: نظام ارجاع، سلامت الکترونیکی و پزشک خانواده موضوعات کلانی هستند که باید در کنار هم قرار بگیرند تا بتوانند آن نقش بزرگ را در ارائه مطلوب خدمات درمانی ایفا بکنند. در واقع این تسهیل‌کننده‌ها باید مکمل یکدیگر بوده و توسعه پیدا کنند.
وی افزود: فراتر از پیگیری تحول دیجیتال در ساختار کلان و موضوع تمرکز اطلاعات در سازمان که باید به شکل راهبردی برنامه‌ریزی و اجرا شود؛ خدمات فعلی نیز باید به نحوی توسعه یابد تا به طور کامل و واقعی به صورت غیرحضوری ارائه شود.
سالاری تاکید کرد: اگر هنوز بخشی از فرایند یک خدمت، هر چند اندک، نیاز به حضور در شعبه یا کارگزاری دارد؛ این فرایند باید مورد بازنگری و تکمیل قرار بگیرد زیرا سرویس غیرحضوری از دید ما سرویسی است که به حضور استفاده‌کننده در شعبه یا کارگزاری و همچنین به مداخله کارشناس نیاز ندارد.
سرپرست سازمان تأمین اجتماعی در پایان خاطر نشان کرد: در جلسات آتی و با حضور برخط ادارات استانی، هر هفته خدمات سازمان از منظر تکمیل فرایندها مورد بررسی قرار گرفته و گروهی هم این فرایند را از منظر تست کاربر، مورد ارزیابی و کنترل قرار می‌دهند تا اطمینان حاصل شود که کار به درستی انجام شده است.
خبرنگار:
علیرضا علی پور 

نوشته شده در تاریخ : ۰۳/۰۸/۰۹
دیدگاه ها

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *



 
آخرین اخبار
تراکنش‌یاب، سرویس جدید فرازبانک ایران زمین
«اوراق سلف با تحویل گواهی» ابزار تازه‌نفس تامین مالی تولید/ چرا ابزار جدید بورس کالا برای تولید جذاب است؟
تاکید بر توسعه همکاری‌های بانک سینا و فولاد هرمزگان در دیدار مدیران عامل بانک‌ وشرکت
امضای تفاهم‌نامه همکاری میان رایتل و شرکت پتروشیمی فن‌آوران
سرعت گرفتن واگذاری‌های بانک ملی ایران با عرضه شفادارو
مهر تایید بر اعتبار و سلامت بانک گردشگری
پرداخت ۲ هزار فقره تسهیلات قرض‌الحسنه عمره دانشجویی از طریق سامانه غیرحضوری «پارس‌وام» بانک پارسیان
اضافه پرداخت تسهیلات قرض الحسنه ازدواج توسط بانکها و موسسات اعتباری خصوصی
عملکرد مثبت بانک ایران ‌زمین در پرداخت تسهیلات تکلیفی از ابتدای سال ۱۴۰۴
انعقاد تفاهم نامه مجتمع تولید شیشه در گچساران با مشارکت مؤثر بانک سپه
بیمارستان ۵۲ تختخوابی زاگرس با مشارکت بانک سپه افتتاح شد
نمایش «نوآوری هم‌نوا با شما» توسط شرکت ال‌جی در CES 2026
پرداخت وام ازدواج در بانک ایران زمین ؛ بیش از دوبرابر تعهدات تکلیفی
اصلاح ۲۰ درصدی تعرفه بسته‌های اینترنت رایتل
تأکید نمایندگان مجلس بر ضرورت خروج بانک‌ها از بنگاه‌داری / از عملکرد بانک ملی ایران قدردانی شد
آزادی تمامی مادران زندانی جرائم مالی غیرعمد تا سقف ۲۵۰ میلیون تومان به همت بانک پارسیان
ثبت رکورد بالاتر از ۴ گیگابیت بر ثانیه روی شبکه ۵G همراه اول
امکان صدور برات الکترونیکی در بانک سینا فراهم شد
ثبت‌نام اینترنت فیبرنوری رایتل در میانه آغاز شد
برگزاری همایش ملی فرصت‌های سرمایه‌گذاری ICT با مشارکت همراه اول
نظرسنجی

نظر شما در برنامه ماه عسل چیست؟

View Results

mahak