سرپرست سازمان تأمین اجتماعی در نشست تحول دیجیتال مطرح کرد؛
تحول‌ دیجیتال در حوزه درمان نیازمند همراهی وزارت بهداشت است

تشخیص خبر: مصطفی سالاری، سرپرست سازمان تأمین اجتماعی در دومین نشست از جلسات تحول دیجیتال در دوره مدیریتی جدید و با موضوع ارتقا وضعیت خدمات غیرحضوری سازمان با تأکید بر ضرورت بازنگری و تکمیل فرایندهای تحول دیجیتال گفت: فرایند خدمات غیرحضوری در سازمان باید به نحوی مورد بازنگری و تکمیل قرار بگیرد که تمامی فرایند بدون نیاز به هرگونه مراجعه حضوری و مداخله نیروی انسانی انجام شود.

به گزارش تشخیص خبر، مصطفی سالاری با تأکید بر اینکه تحول دیجیتال فراتر از مباحث فنی، یک بعد اجتماعی هم دارد، گفت: برای تحقق تحول دیجیتال می‌بایست به مباحث و الزامات اجتماعی این تحول نیز دقت داشت. مسئله دیگر نیز این است که برای تحقق این تحول در موضوعات مربوط به حوزه درمان، نیازمند همکاری و همراهی وزارت بهداشت هستیم و الزامات و مشوق‌های لازم نیز برای تغییر فرایندها در تعامل با سایر فعالان این حوزه باید با دقت مدنظر قرار بگیرد. لذا اگرچه در بخش‌هایی که به طور کامل مربوط به سازمان است این مسیر تحولی باید با سرعت بیشتر اجرایی شود اما باید برای همراهی سایر فعالان حوزه‌های مرتبط نیز برنامه‌ریزی لازم صورت بگیرد.
سرپرست سازمان تأمین اجتماعی ادامه داد: نظام ارجاع، سلامت الکترونیکی و پزشک خانواده موضوعات کلانی هستند که باید در کنار هم قرار بگیرند تا بتوانند آن نقش بزرگ را در ارائه مطلوب خدمات درمانی ایفا بکنند. در واقع این تسهیل‌کننده‌ها باید مکمل یکدیگر بوده و توسعه پیدا کنند.
وی افزود: فراتر از پیگیری تحول دیجیتال در ساختار کلان و موضوع تمرکز اطلاعات در سازمان که باید به شکل راهبردی برنامه‌ریزی و اجرا شود؛ خدمات فعلی نیز باید به نحوی توسعه یابد تا به طور کامل و واقعی به صورت غیرحضوری ارائه شود.
سالاری تاکید کرد: اگر هنوز بخشی از فرایند یک خدمت، هر چند اندک، نیاز به حضور در شعبه یا کارگزاری دارد؛ این فرایند باید مورد بازنگری و تکمیل قرار بگیرد زیرا سرویس غیرحضوری از دید ما سرویسی است که به حضور استفاده‌کننده در شعبه یا کارگزاری و همچنین به مداخله کارشناس نیاز ندارد.
سرپرست سازمان تأمین اجتماعی در پایان خاطر نشان کرد: در جلسات آتی و با حضور برخط ادارات استانی، هر هفته خدمات سازمان از منظر تکمیل فرایندها مورد بررسی قرار گرفته و گروهی هم این فرایند را از منظر تست کاربر، مورد ارزیابی و کنترل قرار می‌دهند تا اطمینان حاصل شود که کار به درستی انجام شده است.
خبرنگار:
علیرضا علی پور 

نوشته شده در تاریخ : ۰۳/۰۸/۰۹
دیدگاه ها

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *



آخرین اخبار
بسته‌های ویژه همراه اول به‌مناسبت آغاز هفته وحدت
سهم بازار مالی بورس کالا از ۹ درصد سال ۱۴۰۱ به ۳۵ درصد در نیمه نخست امسال رسید/ اولویت ما پیوند نقدینگی با تولید است
امضای تفاهم‌نامه بین‌ همراه اول و سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی
برگزاری چهل و پنجمین قرعه‌کشی بزرگ حساب‌های قرض‌الحسنه پس انداز بانک سپه
امضای تفاهم‌نامه همکاری بانک سپه و دانشگاه علوم پزشکی همدان در نشست مشترک مدیران استانی
دومین طرح بورسیه تحصیلی مقطع کارشناسی همراه اول کلید خورد
نقدینگی جامعه از مسیر گواهی سپرده کالایی راهی تولید می‌شود/بورس کالا می‌تواند به هاب بزرگ منطقه تبدیل شود
اعلام شعب کشیک بانک ایران زمین در استان های تهران و البرز برای روز پنجشنبه سیزدهم شهریور ۱۴۰۴
قدردانی استاندار خوزستان از نقش بانک سپه در پیشبرد اهداف اقتصادی استان
مدیرعامل بانک ملی ایران: واگذاری و فروش اموال مازاد بانک شتاب بیشتری می‌گیرد
دیدار سازنده مدیرعامل بانک سپه با رؤسای شعب منطقه خوزستان
سازمان مدیریت صنعتی برگزار می‌کند/ دهمین همایش جایزه ملی مدیریت انرژی
برگزاری چهل و پنجمین قرعه‌کشی بزرگ حساب‌های قرض‌الحسنه پس انداز بانک سپه
رشد سهم بازار همراه اول در فصل نخست ۱۴۰۴
رشد ۳۷ درصدی تسهیلات مسکن بانک سپه در نخستین سال دولت چهاردهم
امکان ثبت نام خودروهای برقی وارداتی در بانک سپه فراهم شد
اجرای طرح‌های گسترده عام‌المنفعه در دولت چهاردهم توسط بانک سپه
رشد شاخص های عملکردی در بانک سینا نشان از حرکت درست در مسیر اهداف تعیین شده است
آزمون های ارتقا شغلی کارکنان بانک ایران زمین برگزار شد
پیام مدیرعامل بانک سپه به مناسبت هفته بانکداری اسلامی
نظرسنجی

نظر شما در برنامه ماه عسل چیست؟

View Results

mahak