رئیس اداره بانکداری مجازی بانک ایران زمین:
بهترین راه حل برای تامین نیازمندیهای یک شهروند دیجیتال، ایجاد یک شبکه ارزش دیجیتال است

تشخیص خبر : رئیس اداره بانکداری مجازی بانک ایران زمین، در حاشیه هفتمین نمایشگاه بانکداری الکترونیک، بهترین راه حل برای تامین نیازمندیهای یک شهروند دیجیتال را ایجاد یک شبکه ارزش دیجیتال دانست و نقش بانکها را اتصال عناصر در این شبکه عنوان کرد.

به گزارش تشخیص خبر از روابط عمومی بانک ایران زمین، احمدرضا ایرجی زاده رئیس اداره بانکداری مجازی بانک ایران زمین با تشریح استراتژی های کلان بانک ایران زمین گفت: حضور پرقدرت در عرصه دیجیتالی کردن نیازمندیهای شهروندان یکی از اهداف ما است.

?وی افزود: پس از تحلیل نیازمندیهای شهروند دیجیتال به این نتیجه رسیدیم که بهترین راه حل برای تامین نیازمندیهای یک شهروند دیجیتال ایجاد یک شبکه ارزش دیجیتال با در نظر گرفتن نقش مهم بانک در اتصال عناصراین شبکه ارزش می باشد. از این رو بر آن شدیم که موبایل بانک جدید ایران زمین را نه تنها به عنوان یک درگاه بانکداری الکترونیک، بلکه به عنوان یک پلاتفرم برای ایجاد این شبکه ارزش دیجیتال بنا کنیم.

?ایرجی‌زاده گفت: هم اکنون همه شهروندان حتی اگر مشتری بانک ایران زمین نباشند، می توانند از خدمات سوپر مارکت دیجیتال موجود روی موبایل بانک استفاده کرده و از شبکه ارزش دیجیتالی که ما با همکاری Fintech Company ها ایجاد کردیم استفاده کرده و لذت ببرند.

?رئیس اداره بانکداری مجازی بانک ایران زمین ادامه داد: در ضمن این شهروندان حتی بدون افتتاح حساب به صورت اتوماتیک پس از نصب موبایل بانک عضو باشگاه مشتریان بانک ایران زمین هستند و از جوایز ارزشمند آن بهره مند خواهند شد.

?مشتریان بانک ایران زمین، نیز پس از احراز هویت در محیطی کاملا امن فراتر از آنچه که از یک موبایل بانک برای ارائه خدمات دیجیتال می توان انتظار داشت را تجربه می کنند.

?وی در خصوص سرویس موبایل بانک جدید بانک ایران زمین، که در هفتمین همایش بانکداری الکترونیک رونمایی شد و بزودی در اختیار عموم قرار خواهد گرفت، گفت: سرویس های نوین و ویژه ای را در موبایل بانک جدید برای استفاده عموم شهروندان فراهم کرده ایم که به عنوان نمونه می توان به سرویس مشاوره ویدئویی که امکان تماس ویدئویی با شعبه مجازی بانک ایران زمین را فراهم می کند و یا امکان کارت به کارت از مبدا بانکهای دیگر اشاره کرد.

?وی در انتها اظهار امیدواری کرد رویکرد دیجیتال بانک ایران زمین، تجربه ای لذت بخش را از انجام خدمات مالی، برای مشتریان به همراه بیاورد.
 

نوشته شده در تاریخ : ۹۶/۱۱/۰۸
دیدگاه ها

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *



آخرین اخبار
برگزاری چهل و پنجمین قرعه‌کشی بزرگ حساب‌های قرض‌الحسنه پس انداز بانک سپه
امضای تفاهم‌نامه همکاری بانک سپه و دانشگاه علوم پزشکی همدان در نشست مشترک مدیران استانی
دومین طرح بورسیه تحصیلی مقطع کارشناسی همراه اول کلید خورد
نقدینگی جامعه از مسیر گواهی سپرده کالایی راهی تولید می‌شود/بورس کالا می‌تواند به هاب بزرگ منطقه تبدیل شود
اعلام شعب کشیک بانک ایران زمین در استان های تهران و البرز برای روز پنجشنبه سیزدهم شهریور ۱۴۰۴
قدردانی استاندار خوزستان از نقش بانک سپه در پیشبرد اهداف اقتصادی استان
مدیرعامل بانک ملی ایران: واگذاری و فروش اموال مازاد بانک شتاب بیشتری می‌گیرد
دیدار سازنده مدیرعامل بانک سپه با رؤسای شعب منطقه خوزستان
سازمان مدیریت صنعتی برگزار می‌کند/ دهمین همایش جایزه ملی مدیریت انرژی
برگزاری چهل و پنجمین قرعه‌کشی بزرگ حساب‌های قرض‌الحسنه پس انداز بانک سپه
رشد سهم بازار همراه اول در فصل نخست ۱۴۰۴
رشد ۳۷ درصدی تسهیلات مسکن بانک سپه در نخستین سال دولت چهاردهم
امکان ثبت نام خودروهای برقی وارداتی در بانک سپه فراهم شد
اجرای طرح‌های گسترده عام‌المنفعه در دولت چهاردهم توسط بانک سپه
رشد شاخص های عملکردی در بانک سینا نشان از حرکت درست در مسیر اهداف تعیین شده است
آزمون های ارتقا شغلی کارکنان بانک ایران زمین برگزار شد
پیام مدیرعامل بانک سپه به مناسبت هفته بانکداری اسلامی
مشارکت موثر بانک سپه در پیشبرد اهداف کلان اقتصادی دولت
آغاز دور جدید حراج شماره‌های رند همراه اول
امضای تفاهم‌نامه همکاری بین بانک آینده و شهرداری شهریار
نظرسنجی

نظر شما در برنامه ماه عسل چیست؟

View Results

mahak