بانک ملی ایران، در میان برترین برندهای مشتری‌مدار کشور

تشخیص خبر: بانک ملی ایران موفق به دریافت «نشان زرین رضایتمندی مشتری» و عنوان «بانک دیجیتال کشور» در نهمین اجلاس سراسری رضایتمندی مشتری شد.

به گزارش تشخیص خبر به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، معصومه آقاپور علیشاهی، مشاور رئیس جمهور در مراسم نهمین اجلاس سراسری رضایتمندی مشتری که با هدف تجلیل از یکصد برند پیشرو و معتبر در مسیر ارتقاء اعتماد و رضایت مشتریان و با حضور نام‌های تجاری سرشناس و مدیران برجسته کشور برگزار شد؛از مدیرعامل این بانک تقدیر کرد.

در این رویداد، بانک ملی ایران به‌عنوان یکی از برندهای پیشگام در صنعت بانکداری، موفق به کسب نشان زرین رضایتمندی مشتری و عنوان بانک دیجیتال کشور شد.

این اجلاس سالانه که با رویکرد توسعه فرهنگ مشتری‌مداری در فضای کسب‌وکار کشور برگزار می‌شود، بستری را برای بررسی راهکارهای نوین تعامل با مشتری، ارتقاء کیفیت خدمات و تبادل تجربیات میان شرکت‌های پیشرو فراهم می‌آورد.

در متن لوح تقدیری که به امضای معصومه آقاپور علیشاهی، مشاور رئیس‌جمهور در امور همکاری‌های اقتصادی رسیده، آمده است:

«بی‌تردید حضور مدیران برجسته و اندیشمند، ضامن ارتقاء سطح تعاملات سازمانی و بسترساز توسعه فرهنگ مشتری‌مداری در فضای کسب‌وکار کشور است. نقش‌آفرینی شایسته جنابعالی در هدایت سازمان به‌سوی تعالی با رویکرد کیفیت‌محور و نگاه استراتژیک به رضایتمندی مشتری، نمونه‌ای بارز از تعهد و تخصص مدیریتی است که در مسیر توسعه پایدار و اعتمادسازی مشتریان، نقشی کلیدی ایفا می‌کند.»

گفتنی است کسب این افتخار، نمادی از پایبندی بانک ملی ایران به اصول مشتری‌مداری، نوآوری در ارائه خدمات و حرکت در مسیر دیجیتال‌سازی بانکداری در کشور است.

این بانک با تمرکز بر بهبود تجربه مشتری، توسعه زیرساخت‌های هوشمند و پاسخگویی سریع به نیازهای مشتریان، تلاش کرده است تا همواره در صف نخست رضایتمندی و اعتماد عمومی قرار گیرد. 

نوشته شده در تاریخ : ۰۴/۰۳/۱۳
دیدگاه ها

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *



آخرین اخبار
پویش «داستان همراهی»؛ روایت تازه‌ای از تجربه دیجیتالی مشترکان همراه اول
گواهی سپرده بیت‌کوین؛ دروازه ورود امن و رسمی به دنیای رمزارز/ ۴ محور رونق معاملات رمزارزها در بورس کالا کدام اند؟
دبیر کمیسیون اصل ۹۰ مجلس: بانک ملی ایران؛ تکیه‌گاه اطمینان سپرده‌گذاران بانک سابق آینده است
بانک ایران زمین: اعتماد شما، محرک نوآوری های ماست
ثبت نام خودروی وارداتی هیبریدی در بانک ایران زمین
جایزه برنده ۵ میلیارد ریالی دوازدهمین دوره قرعه‌کشی سپرده سبای بانک پارسیان اهدا شد
آغاز ششمین دوره طرح پژوهانه همراه اول
محور توسعه بانک ایران زمین، مشتری مداری و تقویت سرمایه انسانی است
امکان وکالتی کردن حساب برای ثبت‌نام خودروهای برقی در بانک سپه فراهم شد
حضور بانک سپه و شرکت های تابعه در نمایشگاه بین‌المللی کیش اینوکس ۲۰۲۵
همکاری همراه اول و توانیر با هدف تحول دیجیتال در صنعت انرژی ایران
مرادپور عضو هیات مدیره بانک ملی ایران شد
همراه اول میزبان هکاتون تخصصی امنیت هوش مصنوعی
قوه قضائیه در میدان اصلاح نظام بانکی؛ گام بزرگ برای رفع ناترازی یک بانک
بانک ایران ‌زمین پیشرو در فعالیت‌ های خیرخواهانه در روز جهانی دیابت
پرداخت بیش از ۱۱ هزار میلیارد ریال تسهیلات ازدواج توسط بانک سینا تا پایان مهرماه جاری
حضور همراه اول در نمایشگاه بین‌المللی انرژی‌های تجدیدپذیر و بهره‌وری انرژی برق
معرفی خدمات بانک پارسیان در نمایشگاه بین‌المللی صنعت برق و انرژی های تجدیدپذیر
نوآوری و سرمایه‌گذاری؛ محور حضور همراه اول در کیش اینوکس ۱۴۰۴
حضور رایتل در نخستین کنفرانس بین‌المللی بلاک‌چین
نظرسنجی

نظر شما در برنامه ماه عسل چیست؟

View Results

mahak