باما کارت، نسل جدید کارت های بانک ایران زمین

تشخیص خبر : در پی امضای تفاهم نامه بانک ایران زمین و بنیاد آینده سازان محلات، «باما کارت» به عنوان یکی از خدمات نوآورانه نئوبانک باما در بانک ایران‌زمین به عنوان اولین بانک محلات معرفی شد؛ کارتی ترکیبی که قابلیت ارائه هم زمان اطلاعات هویتی و اطلاعات بانکی را در یک ابزار واحد فراهم می‌کند.

این کارت با هدف ایجاد یک هویت یکپارچه برای ساکنان محلات کم برخوردار و همچنین تسهیل دسترسی به خدمات مالی دیجیتال طراحی شده است و می‌تواند بخش مهمی از نیازهای روزمره کاربران را پوشش دهد.

علی آقامحمدی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام ضمن ابراز خرسندی از عملکرد بانک ایران زمین در حمایت از محلات کم برخوردار کشور، پروژه باما (بانک محلات ایران زمین) را یکی از موفق ترین اقدامات این بانک در توانمندسازی اقشار آسیب پذیر دانست و بر تداوم آن تاکید کرد.

باما کارت با ساختاری دوگانه به‌گونه‌ای عمل می کند که هم روی کارت اطلاعات شناسایی افراد و هم پشت کارت اطلاعات کارت بانکی و حساب نئوبانک باما کاربر درج شده است. این ویژگی باعث می‌شود افراد بتوانند بدون نیاز به چندین کارت یا مدارک مختلف، امور شناسایی، خرید، پرداخت و دریافت خدمات بانکی را تنها با یک کارت انجام دهند.

آقامحمدی محلات کم برخودار را عامل مهم در توسعه شهری بیان کرد و گفت: پتانسیلی که در این محلات وجود دارد به همراه حمایت بانک ایران زمین، می تواند عامل موثری برای ایجاد ظرفیت های بزرگ در بخش مراودات و تجارت باشد.

هدف اصلی از توسعه باما کارت، تقویت زیرساخت‌های مالی و هویتی در محلات و جوامع کم‌برخوردار است. نئوبانک باما با رویکرد توانمندسازی اجتماعی، این کارت را به عنوان ابزاری برای ارتقای کیفیت زندگی، افزایش دسترسی به خدمات بانکی و ایجاد نظم در ارایه خدمات محلی معرفی کرده است. باما کارت بخشی از اکوسیستم مالی–اجتماعی باما است که قرار است هویت دیجیتال، خدمات پرداخت و ارتباطات محلی را در قالبی یکپارچه ارائه دهد.

معرفی باما کارت گامی مهم در توسعه بانکداری اجتماعی توسط بانک ایران‌زمین به شمار می‌رود. این کارت نه‌تنها دسترسی به خدمات مالی را ساده‌تر می‌کند، بلکه امکان اتصال افراد به خدمات محلی، شبکه‌های اجتماعی محلات و سامانه‌های ارتباطی پروژه باما را نیز تسهیل خواهد کرد.

باما کارت به عنوان محور اصلی تعاملات مالی و هویتی در اکوسیستم باما نقش‌آفرینی می کند و زیرساختی برای شکل‌گیری خدمات هوشمند و پایدار در سطح محلات ایجاد کرده است.

بانک ایران‌زمین به عنوان اولین بانک محلات در مسیر توسعه خدمات نوین خود، همواره بر افزایش رضایت و اعتماد مشتریان تأکید دارد. ارائه باما کارت نیز در همین راستا انجام شده است تا تجربه‌ای ساده‌تر، سریع‌تر و قابل اتکاتر از بانکداری دیجیتال برای کاربران محلات کمتربرخوردار فراهم شود. این بانک با تمرکز بر نیازهای واقعی شهروندان و ایجاد ابزارهای کارآمد در سطح محلات، تلاش دارد نقش مؤثرتری در بهبود کیفیت زندگی و ارتقای خدمات مالی کشور ایفا کند.
 

نوشته شده در تاریخ : ۰۴/۰۹/۰۳
دیدگاه ها

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *



آخرین اخبار
باما کارت، نسل جدید کارت های بانک ایران زمین
سرویس شارژ همراهی؛ دو برابر اعتبار برای مشترکان اعتباری همراه اول
نسخه‌های جدید اپلیکیشن های بانک ایران‌ زمین بارگذاری شد
پیام مدیرعامل بانک سپه به مناسبت سالروز تشکیل بسیج مستضعفین
بازگشت شماره‌های خاص همراه اول با عرضه «سری به‌یادماندنی»
اعتماد گسترده مشتریان به بانک ایران‌ زمین در بهره‌ برداری از خدمات حضوری و دیجیتال
مدیرعامل بانک سپه برنامه‌های راهبردی بانک در نیمه دوم سال را تبیین کرد
رونمایی از پلتفرم جامع خدمات معتمد مالیاتی بانک سپه
اوراق سلف با تحویل گواهی سپرده؛ ترکیب دو ابزار مالی بورس کالا به نفع تولید
هلدینگ IT ایران‌زمین؛ محرک تحول دیجیتال بانکداری
مراسم قرعه کشی چهل و پنجمین جشنواره حساب‌های قرض‌الحسنه پس‌انداز بانک سپه برگزار شد
۳۲ برنامه درآمدی و کنترل مصارف برای خروج از ناترازی دنبال می‌شود
تامین مالی ۴۵ همتی بانک پارسیان برای صنایع تولیدی کشور
پویش «داستان همراهی»؛ روایت تازه‌ای از تجربه دیجیتالی مشترکان همراه اول
گواهی سپرده بیت‌کوین؛ دروازه ورود امن و رسمی به دنیای رمزارز/ ۴ محور رونق معاملات رمزارزها در بورس کالا کدام اند؟
دبیر کمیسیون اصل ۹۰ مجلس: بانک ملی ایران؛ تکیه‌گاه اطمینان سپرده‌گذاران بانک سابق آینده است
بانک ایران زمین: اعتماد شما، محرک نوآوری های ماست
ثبت نام خودروی وارداتی هیبریدی در بانک ایران زمین
جایزه برنده ۵ میلیارد ریالی دوازدهمین دوره قرعه‌کشی سپرده سبای بانک پارسیان اهدا شد
آغاز ششمین دوره طرح پژوهانه همراه اول
نظرسنجی

نظر شما در برنامه ماه عسل چیست؟

View Results

mahak