تشخیص خبر: کار نوین فناورانه همسانه با هدف استفاده از پتانسیل اپلیکیشنهای موبایل در بازاریابی، دستگاهی را برای توزیع اپلیکیشن و تبلیغات از طریق وایرلس طراحی کرده که مخاطب با روشن کردن وایفای دستگاه خود بدون نیاز به اینترنت، محتوای به اشتراک گذاشته شده را دریافت میکند.
همسانه از جمله کسبوکارهای نوپا است که در سالن ویژه کسب و کار نوین فناورانه نمایشگاه الکامپ بیست و یکم به بازدید کنندگان معرفی شده است.
این مجموعه با نام همراه رسانه هوشمند، اگرچه سابقه فعالیت در زمینه طراحی سایت و بازاریابی دیجیتال را دارد و از سال ۹۲ نیز فعالیت خود را به صورت متمرکز روی طراحی اپلیکیشن موبایل آغاز کرده، اما اکنون با یک ابزار سختافزاری (دستگاه w-ADS) برای توزیع تبلیغات با وایرلس به الکامپ ۲۱ آمده است.
محمد هادی شجاری یکی از موسسان همسانه درباره سیستم توزیع اپلیکیشن و تبلیغات از طریق وایرلس (wireless Distribution System) روی گوشیهای هوشمند، توضیح میدهد: با این سختافزار امکان به اشتراکگذاری محتوی دیجیتال شامل عکس، فیلم و اپلیکیشن بدون نیاز به شبکه اینترنت و با سرعت بالا فراهم میشود. مخاطب نیز میتواند تنها با روشن کردن وایفای دستگاه خود، محتوای به اشتراک گذاشته شده را دریافت کند.
وی افزود: رویکرد همسانه استفاده از پتانسیل اپلیکیشنهای موبایل برای توسعه کسبوکار، افزایش روشهای ارتباط با مشتری و به عنوان وسیلهای برای رسیدن به اهداف بازاریابی است.
این صاحب ایده درباره موارد کاربرد این ابداع، گفت: مراکزی از جمله بانکها و موسسات مالی، کلینیکها و مراکز پزشکی و گالریها برای معرفی خدمات خود در قالب اپلیکیشن یا محتوایی دیجیتالی به مراجعان میتوانند از این سیستم استفاده کنند.
- رونمایی از بمب جدید استقلال: مذاکره مظلومی با انصاری فرد
- ۶ آبان؛ گشایش «آسمان حسین» در مسجد جمكران
- «آقای فرش ایران» هفته جاری رونمایی می شود
- ۱.در چه سنی نوع شخصیت کودک شروع به بروز میکند؟
- اتصال سامانه های چکاوک و بانکداری متمرکز بانک ملت
- وزیر نفت در صدر هیئتی به عمان سفر میکند
- تعریف الگوی زنجیره هدف در تامین مالی مسکن
- حضور فعال وزارت اقتصاد در بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی الکامپ
- سی و ششمین قرعهکشی جوایز حسابهای پسانداز بانک ملی ایران برگزار شد
- شعبه شیخ صدوق بانک پارسیان دراصفهان افتتاح شد