ایجاد فرآیند سیستماتیک جمع آوری اطلاعات مزیتی برای سنجش نیازهای مشتریان بانک ایران زمین است

تشخیص خبر: مفهوم کلمه “تجربه مشتری” یکی از مفاهیمی است که در کسب و کارهای امروزی از اهمیت بالایی برخوردار است. تجربه مشتری نتیجه ی درک مشتری از تعامل با یک کسب و کار یا سازمان است.

می توان گفت از زمانی که یک فرد به عنوان مراجعه کننده یا درخواست کننده خدمات وارد یک کسب و کار، سازمان یا فضای مجازی و اینترنت می شود، تا زمانی که تعامل بین مشتری و مجموعه به پایان می رسد، این مفهوم شکل می گیرد.
به گزارش تشخیص خبر به نقل از روابط عمومی؛ مجتبی شیروانی قائم مقام بانک ایران زمین خلق یک تجربه مشتری موثر، عالی و لذت بخش را از ویژگی های این بانک بیان کرد و گفت: در دنیای امروز مبنای رقابت با دیگر فعالان اقتصادی براساس میزان رضایت و کسب تجربه مطلوب مشتریان سنجیده می شود.

شیروانی افزود: بانک ایران زمین با ایجاد فرآیند سیستماتیک جمع آوری اطلاعات مشتریان از طرق مختلف همچون شعب، سامانه مدیریت خدمات فناوری اطلاعات، مرکز ارتباط با مشتریان که به صورت شبانه روز پاسخگوی مشتریان هستند، توانست سلایق مختلف را بسنجد و با توجه به نیازهای مشتریان خدمات متمایز و جدید طراحی و ارائه دهد.

قائم مقام بانک ایران زمین ایجاد تغییرات در ساختار و خدمات هر سازمان را اقدامی سخت بیان کرد و گفت: هر تغییری با بازخوردهای متفاوت از درون و بیرون مجموعه مواجه است و بانک در این مدت با پشتکار و تلاش همه همکاران توانست این چالش را با موفقیت پشت سر بگذارد و وارد مرحله جدیدی در حوزه خدمات بانکی که همان بانکداری دیجیتال است شود.

شیروانی خاطرنشان کرد: با بررسی های صورت گرفته در حوزه خدمات دیجیتال، میزان “تلاش مشتری” کاهش داشته است. با توجه به شاخص های تلاش مشتری می توان فهمید که مشتریان کمترین تلاش فیزیکی را برای دریافت خدمات در کمترین زمان داشته اند و برای انجام امور بانکی خود مثل انتقال وجه یا افتتاح حساب، کمترین تلاش ذهنی را صرف کرده اند که در نهایت موجب رضایت و تجربه موثر مشتریان شده است. 

نوشته شده در تاریخ : ۰۱/۰۲/۰۶
دیدگاه ها

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *



آخرین اخبار
باما کارت، نسل جدید کارت های بانک ایران زمین
سرویس شارژ همراهی؛ دو برابر اعتبار برای مشترکان اعتباری همراه اول
نسخه‌های جدید اپلیکیشن های بانک ایران‌ زمین بارگذاری شد
پیام مدیرعامل بانک سپه به مناسبت سالروز تشکیل بسیج مستضعفین
بازگشت شماره‌های خاص همراه اول با عرضه «سری به‌یادماندنی»
اعتماد گسترده مشتریان به بانک ایران‌ زمین در بهره‌ برداری از خدمات حضوری و دیجیتال
مدیرعامل بانک سپه برنامه‌های راهبردی بانک در نیمه دوم سال را تبیین کرد
رونمایی از پلتفرم جامع خدمات معتمد مالیاتی بانک سپه
اوراق سلف با تحویل گواهی سپرده؛ ترکیب دو ابزار مالی بورس کالا به نفع تولید
هلدینگ IT ایران‌زمین؛ محرک تحول دیجیتال بانکداری
مراسم قرعه کشی چهل و پنجمین جشنواره حساب‌های قرض‌الحسنه پس‌انداز بانک سپه برگزار شد
۳۲ برنامه درآمدی و کنترل مصارف برای خروج از ناترازی دنبال می‌شود
تامین مالی ۴۵ همتی بانک پارسیان برای صنایع تولیدی کشور
پویش «داستان همراهی»؛ روایت تازه‌ای از تجربه دیجیتالی مشترکان همراه اول
گواهی سپرده بیت‌کوین؛ دروازه ورود امن و رسمی به دنیای رمزارز/ ۴ محور رونق معاملات رمزارزها در بورس کالا کدام اند؟
دبیر کمیسیون اصل ۹۰ مجلس: بانک ملی ایران؛ تکیه‌گاه اطمینان سپرده‌گذاران بانک سابق آینده است
بانک ایران زمین: اعتماد شما، محرک نوآوری های ماست
ثبت نام خودروی وارداتی هیبریدی در بانک ایران زمین
جایزه برنده ۵ میلیارد ریالی دوازدهمین دوره قرعه‌کشی سپرده سبای بانک پارسیان اهدا شد
آغاز ششمین دوره طرح پژوهانه همراه اول
نظرسنجی

نظر شما در برنامه ماه عسل چیست؟

View Results

mahak