همراه اول و هلال‌احمر تفاهم‌نامه همکاری امضاء کردند

تشخیص خبر: همراه اول و جمعیت هلال‌احمر به‌منظور هوشمندسازی خدمات امداد و نجات و کاهش آسیب‌های اجتماعی تفاهم‌نامه همکاری امضاء کردند.

به گزارش تشخیص خبر به نقل از اداره کل ارتباطات، مراسم امضای تفاهم نامه همکاری میان همراه اول و جمعیت هلال احمر ایران، با حضور حمید بهروزی قائم مقام مدیرعامل همراه اول، پیرحسین کولیوند رییس و میثم افشار دبیرکل جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران، روز یکشنبه ۴ خرداد‌ ۱۴۰۴ در محل سازمان هلال احمر برگزار شد.

بر اساس مفاد این تفاهم نامه، همراه اول خدمات خود را در حوزه های «طراحی و پیاده سازی مکانیزم ارسال پیامک هشدار در مناطق حادثه دیده»، «خدمات خودروی متصل (Connected Car)» و «طراحی سامانه مکان یابی خودکار وسایل نقلیه برای پایش و مدیریت ناوگان به جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران» ارائه خواهد کرد.

نخستین و بزرگترین اپراتور تلفن همراه کشور همچنین خدمات فنی و مهندسی خود را در فراهم سازی «بستر فنی جهت ارائه اطلاعات مکانی تماس گیرندگان با شماره اضطراری ۱۱۲ جمعیت هلال احمر»، «اصلاح و بهینه سازی مسیریابی تماس های شماره ۱۱۲ در شبکه همراه و تلفن ثابت»، «تسهیل استفاده از سایت های سیار همراه اول در مناطق با ضعف پوشش شبکه برای پشتیبانی عملیات امداد»، «ارائه سرویس بیسیم تحت شبکه دیتای همراه اول (آواک)»، «ارائه سرویس APN سازمانی برای اتصال امن ساختمان ها و مراکز عملیاتی»، و «ارائه سرویس MVPN در راستای کاهش هزینه های ارتباطی درون سازمانی» به جمعیت هلال احمر عرضه خواهد داشت.

حمید بهروزی، قائم مقام مدیرعامل همراه اول در این مراسم بر ظرفیت همراه اول در هوشمندسازی خدمات جمعیت هلال احمر تاکید کرد و گفت: شرکت ارتباطات سیار ایران برای همکاری با این جمعیت آمادگی کامل دارد.

بهروزی با بیان اینکه همراه اول در چند سال گذشته رویکرد داده محور و مبتنی بر پلتفرم را مبنای عمل خود قرار داده است، ابراز کرد: در این مدت اقدامات مشترک خوبی با حوزه های انرژی، سلامت و کشاورزی انجام داده و عملیاتی کرده ایم.

وی با اشاره به برخورداری همراه اول از ظرفیت بزرگ و بسیار خوب تحلیل داده، ابراز امیدواری کرد، بخشی از این ظرفیت از طریق جمعیت هلال احمر به مردم کشور ارائه شود.

میثم افشار، دبیرکل جمعیت هلال احمر نیز با برشماری برخی از ماموریت های مشترک و گستردگی مخاطبان هر دو مجموعه، خاطرنشان کرد: جمعیت هلال احمر سرمایه اجتماعی بسیار بالایی دارد و این همکاری آورده مناسبی برای هر دو مجموعه در بر خواهد داشت.

پیرحسین کولیوند، رییس جمعیت هلال احمر نیز با اشاره به ماموریت ها و اهداف مشترک دو مجموعه، هدف غایی جمعیت هلال احمر را کمک به مردم خواند و با اشاره به رسالت این جمعیت در بخش های امداد و نجات و آسیب های اجتماعی، بر اهمیت به کارگیری تحلیل داده و هوش مصنوعی در این ماموریت ها تاکید کرد.

وی افزود: همراه اول، ضمن کمک به پیاده سازی برخی از سامانه ها و پلتفرم های مورد نیاز جمعیت هلال احمر می تواند در بخش هایی نظیر خدمات آموزشی، پژوهشی و توسعه ای و نیز در جذب داوطلبان به این سازمان کمک شایانی کند تا از این رهگذر بتوانیم افزون بر حضور به هنگام و سریع در ماموریت های امداد و نجات، مخاطرات و آسیب های اجتماعی را نیز کاهش دهیم.

نوشته شده در تاریخ : ۰۴/۰۳/۰۴
دیدگاه ها

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *



آخرین اخبار
پرداخت بیش از ۲۴۶ هزار میلیارد ریال تسهیلات تکلیفی از سوی بانک سپه
امکان وکالتی نمودن حساب‌های بانک سپه در طرح ثبت نام محصولات شرکت بهمن موتور فراهم شد
آغاز دور جدید حراج شماره‌های رند همراه اول
اطلاعیه بانک مرکزی درباره بانک‌های ناتراز/ اطلاع‌رسانی دقیق و شفاف در خصوص وضعیت بانک آینده فقط از طریق بانک مرکزی انجام می‌شود
سازوکار پرداخت غرامت دستمزد ایام بارداری تغییری نکرده است
مهدی کریمی فارسیجانی مدیرعامل شرکت پدیسار انفورماتیک شد
لیست شعب کشیک بانک سینا در روزپنجشنبه ۸ خرداد ماه ۱۴۰۴
لیست شعب کشیک بانک سپه در روز پنجشنبه هشتم خردادماه
آغاز ثبت‌نام سیزدهمین دوره کارآموزی همراه اول
امکان وکالتی نمودن حساب‌های بانک سپه در طرح ثبت نام محصولات شرکت سایپا فراهم شد
آیین تودیع و معارفه ریاست منطقه البرز و انتصاب مدیر امور مناطق صندوق قرض‌الحسنه شاهد برگزار شد
عرضه ۲۹۱ هزار تن محصول در تالارهای بورس کالا
تاسیس شعبه میربیزنس بانک روسیه در ایران
همراه اول و هلال‌احمر تفاهم‌نامه همکاری امضاء کردند
بانک سپه به عنوان دستگاه برتر بهره‌ور معرفی شد
الزام به استعلام اقامتگاه اصلی مشتریان بانک آینده از سامانه املاک و اسکان
افزایش سقف انتقال وجه بین بانکی حضوری و غیرحضوری در بانک ایران زمین
برگزاری جشنواره «توبانک» همزمان با کنسرت‌های علیرضا قربانی
ایران‏‌کارت بانک آینده؛ یک میلیون مشتری فعال و ۹ همت رسوب منابع
نیروی انسانی توانمند، کلید برتری سازمان است
نظرسنجی

نظر شما در برنامه ماه عسل چیست؟

View Results

mahak