امتیازباران مشتریان باشگاه بانک ایران زمین در جشنواره به وقت زمستان

تشخیص خبر: مدیر روابط عمومی بانک ایران زمین با اشاره به اهمیت باشگاه مشتریان در استراتژی بازار یابی و فادار سازی مشتریان در بانک ایران زمین، گفت: در واقع باشگاه مشتریان بانک ایران زمین به دنبال ارتقای حداکثری رضایتمندی عموم اعضا از طریق باشگاه مشتریان است.

در سال های اخیر رقابت بر سر جذب مشتریان و در ادامه، حفظ آن‌ها به توسعه استراتژی‌های بازاریابی رابطه‌ای منجر شده است و سازمانهایی که برنامه‌ای برای توسعه کسب و کار خود دارند، ابزارهای مختلف بازاریابی را برای جذب و در ‌‌نهایت حفظ مشتریان به کار می‌بندند که یکی از این ابزار‌ها، باشگاه مشتریان است.
باشگاه‌های مشتری از جمله ابزارهای جامع استراتژیک هستند که سازمان ها برای حفظ مشتری از آن‌ها استفاده می‌کنند و هدف اصلی آن ها، افزایش دانش سازمان درباره مشتری است و از زمانی که مشتری در باشگاه ثبت نام می‌کند، به دنبال هر تماسی که با او برقرار می‌شود، سازمان، اطلاعات مفصلی در مورد موقعیت شخصی اعضاء، علایق و ساختار تقاضای آن‌ها دریافت می‌کند، اما تعامل مشتری برای عضویت در باشگاه به این امر بستگی دارد که آیا باشگاه مزایای متمایزی به او ارائه می‌دهد یا نه.
در عرصه بانکداری دیجیتال نیز، طی سال های اخیر، بانک ها به ضرورت و اهمیت وفادارسازی مشتریان خود بیش از بیش واقف شده و عمدتا با ایجاد باشگاه مشتریان سعی در سرمایه گذاری مطلوب و منطقی در این عرصه داشته اند که به عنوان یکی از نمونه های موفق در این زمینه می توان به باشگاه مشتریان بانک ایران زمین اشاره کرد.
بانک ایران زمین از اسفندماه سال ۹۴ با راه اندازی باشگاه مشتریان سعی کرده تجربه جدیدی در این حوزه و نیز لمس بانکداری دیجیتال به مشتریان خود عرضه نماید و همچنین علاوه بر امکاناتی که در داخل باشگاه برای مشتریان بانکی خود فراهم کرده نگاه ویژه ای نیز در راستای بازاریابی هرچه بیشتر به صاحبان کسب و کارهای ایترنتی در فضای وب داشته است.
این بانک که اتفاقا مدتی است به طور هوشمندانه تمرکز بیشتری بر باشگاه مشتریان خود دارد با ارائه طرح های مختلفی سعی در ایجاد جذابیت برای مشتریان و ایجاد رابطه ای پایدار با مشتریان خود داشته است.
یکی از آخرین طرح ها در باشگاه مشتریان بانک ایران زمین طرحی است تحت عنوان «به وقت زمستان» در این باشگاه که در واقع در چهارمین سال افتتاح این باشگاه برای جلب نظر بیشتر اعضای آن، در حال برگزاری است.
در واقع بنا به گفته مدیر روابط عمومی بانک ایران زمین «امسال تا کنون دو جشنواره صعود آزاد و یلدای ایران زمین در این باشگاه برگزار شده و طرح به وقت زمستان نیز به عنوان یک میان جشنواره تا قبل از شروع جشنواره بزرگتر به مدت ۲۲ روز، این امکان را برای اعضای باشگاه فراهم می کند که امتیازاتی را که از ابتدای سال از طریق عملکرد خود در بانک کسب کرده اند، در اصطلاح به «فرصت های شانس» تبدیل نمایند».
سیدمحمد حسین استاد در توضیح بیشتر شرایط شرکت در این جشنواره در گفت و گو با تیتر۲۰، می افزاید: البته علاوه بر جشنواره هایی که برگزار شده و جشنواره ای که از انتهای بهمن ماه آغاز خواهد شد، اعضاء باشگاه همواره می توانند امتیازهای خود را به بسته های جذاب دیگری نظیر شانس چرخ گردون، خرید شارژ، هدیه نقدی، کدهای تخفیف و غیره تبدیل نمایند.
وی در خصوص ویژگی های خاص در باشگاه مشتریان بانک ایران زمین تاکید می کند: البته یکی از اتفاقاتی که به زودی در اختیار مشتریان قرار خواهد گرفت کدهای تخفیفی خواهد بود که از طریق همکاری با شرکتهای دیگر این امکان برای مشتریان بانک ایران زمین و اعضای باشگاه فراهم خواهد شد که خدمات و محصولات ویژه و مناسبی را با شرایط بسیار خاص تری دریافت کنند.
مدیر روابط عمومی بانک ایران زمین در ادامه به اهمیت باشگاه مشتریان در استراتژی بازاریابی و وفادارسازی مشتریان در بانک ایران زمین اشاره و می افزاید: در واقع باشگاه مشتریان بانک ایران زمین به دنبال ارتقای حداکثری رضایتمندی عموم اعضا از طریق باشگاه مشتریان است.
استاد تصریح می کند: همانطور که می دانید رویکرد کسب و کارهای مختلف از ایجاد باشگاه مشتریان متفاوت است، اما بانکها به دنبال ایجاد یک تجربه متمایز برای مشتریان خود از این طریق هستند. در واقع باشگاه مشتریان ضمن ترغیب مشتریان به استفاده از خدمات بانکی و معرفی محصولات بانک سعی دارد با ایجاد شور و هیجان و ارزش افزوده به حفظ و وفاداری مشتریان خود اقدام کند.
وی می افزاید: تفاوت اساسی باشگاه مشتریان با سایر جشنواره های بانک ایران زمین، مستمر بودن این دسته از جشنواره ها است. در واقع مشتری قادر است امتیازهای خود را تبدیل به فرصتهای شانس کند و اختیار استفاده از امتیازها کاملا در اختیار مشتری است و این موضوع رضایت مشتریان را افزایش می دهد.
همچنین لازم به ذکر است که باشگاه مشتریان ایران زمین به دلیل جذابیت ها و ویژگی های قابل توجه خود در شاخه وب‌سایت‌های بانک‌ها، بیمه‌ها و موسسات مالی به عنوان کاندیدا در دوازدهمین جشنواره وب و موبایل ایران نیز برگزیده شده است.
در باشگاه مشتریان بانک ایران زمین با طرح زمستانه چه می گذرد؟
این یک فرصت جذاب دیگر برای اعضای باشگاه ایران زمین، به مدت ۲۲ روز است تا از تاریخ ۱ تا ۲۲ بهمن ۱۳۹۸ در چهارمین دوره باشگاه مشتریان بانک ایران زمین شرکت و از سه سبد قرعه کشی در این جشنواره به شرح ذیل بهره مند شوند:

سبد دماوند شامل ۵ ۱۰هدیه میلیون ریالی
سبد زاگرس شامل ۱۰ هدیه ۵ میلیون ریالی
سبد سبلان شامل ۵۰ هدیه ۲ میلیون ریالی
به همراه هدیه نقدی با واریز آنی، خرید شارژ موبایل، کد های تخفیف و قرعه کشی گردونه شانس
 

نوشته شده در تاریخ : ۹۸/۱۱/۱۴
دیدگاه ها

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *



آخرین اخبار
استقبال از حضورگروه شرکت های چادرملو در نمایشگاه کانماین
مدیرعامل بانک سپه فرا رسیدن سالروز تاسیس بسیج مستضعفین را تبریک گفت
نشست آیین رونمایی از دوره جامع MBA مدیریت کسب وکار گردشگری برگزار شد
برگزاری دو مجمع فوق العاده کچاد
حاشیه سود کچاد در میان بالاترین های فولادی
برگزاری پیش‌رویداد چادرو ۲۰۲۴ در دانشگاه یزد
رونمایی ال‌جی از جدیدترین مانیتور گیمینگ UltraGear OLED با نرخ تازه‌سازی ۴۸۰ هرتز
مانور آمادگی همراه اول برای رویارویی با بحران؛ تمرینی برای پایداری ارتباطات
افزایش بیش از ۳ برابری صادرات فولاد چادرملو
مدیرعامل بانک سینا لوح تقدیر یاور اشتغال و خودکفایی دریافت کرد
طرح تسهیلاتی تدبیر بانک ایران زمین برای کارمندان شرکت ها
معارفه سرپرست مدیریت های جدید “روابط عمومی”، “معادن” و “منابع انسانی” ایمیدرو
نقش قابل تقدیر بانک ملی ایران در حمایت‌ از واحدهای تولیدی
دیدار و گفت و گوی مدیرعامل چادرملو با نماینده محترم مردم اردکان
رئیس شورای هماهنگی بانک‌ها:اجرایی‌شدن مصوبات بانکی سفر وزیر اقتصاد به استان سیستان و بلوچستان
پرداخت بیش از ۴۲ هزار میلیارد ریال تسهیلات توسط بانک سپه
ارائه خدمات شعبه غیرحضوری در نسخه جدید همراه پلاس فراز بانک ایران زمین
پیش‌رویداد دانشجویی دومین رویداد چادرو
افتتاح غرفه پارس کیمیا در همایش «چشم‌انداز صنعت ساختمان ایران»
تقدیر بانک ایران زمین از پرستاران و کادر درمان کشور
نظرسنجی

نظر شما در برنامه ماه عسل چیست؟

View Results

mahak