مدیر روابط عمومی بانک ایران زمین؛
اعتماد مردم به شبکه‌ بانکی بزگترین دستاورد روابط عمومی بانکها است

تشخیص خبر : مدیر روابط عمومی بانک ایران زمین، ضمن تبریک روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی اعتماد مردم به شبکه بانکی را بزرگترین دستاورد روابط عمومی بانکها دانست

و گفت: مهمترین سرمایه یک بانک اعتمادی است که مشتریان به بانک خود دارند، و حفظ و ارتقای آن و ارائه تصویری مناسب از فعالیت بانکها بزرگترین هدف ما است.

به گزارش تشخیص خبر به نقل از روابط عمومی بانک ایران زمین، سید محمد حسین استاد مدیر روابط عمومی این بانک، در گفت‌وگویی کوتاه به مناسبت ۲۷ اردیبهشت ماه، روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی با اشاره به نقش اعتماد در صنعت بانکداری، حفظ و ارتقای این شاخصه را به عنوان اصلی‌ترین وظیفه روابط عمومی بانکها بر شمرد و اظهار داشت: ما در دنیایی زندگی می‌کنیم که این امکان برای تمامی افراد جامعه وجود دارد که بتوانند بی‌واسطه شما را نقد کنند، هرچند ممکن است این نقدها غیر منصفانه باشد. اما ما به‌عنوان روابط عمومی وظیفه داریم برای حفظ اعتماد مردم، این نقدها را بشنویم و صادقانه به آنها پاسخ دهیم.

وی افزود: در سالهای گذشته صنعت بانکداری دستخوش تغییر شده است، نگاه جامعه نسبت به این صنعت از یک ارائه کننده خدمات اعتباری و محلی برای نگهداری پول، به صنعتی پویا و زیر بنایی که اساس هر کسب و کاری را در دنیای آنلاین تشکیل می‌دهد، تغییر یافته است.

استاد بیان کرد این نکته که اکثر ما امروز بدون داشتن پول نقد و تنها با یک کارت یا یک گوشی تلفن همراه از منزل یا محل کار خود خارج می‌شویم، در حقیقت اعتمادی است که ما به بانک خود به عنوان یک پشتیبان داریم. همین اعتماد است که باعث شده مردم در یک سو و کسب و کارها در سوی دیگر بدون دغدغه بتوانند به فعالیت بپردازند.

این فعال رسانه‌ای با اشاره به این نکته که در سالهای گذشته گاها بانکها غیر منصفانه نقد شده‌اند گفت: ما در شرایط سختی هستیم، این سختی در تمامی ارکان کشور احساس می‌شود. اما گاها می‌بینیم که اظهارات غیر کارشناسی و نقدهای غیر منصفانه فضای موجود را ملتهب و اعتماد مردم به بانکها را خدشه دار می‌کند. در حالی که اگر نگاهی به سالهای اخیر بی‌اندازیم خواهیم دید که بیشترین تحولات در نظام بانکی در همین سالها اتفاق افتاده است.

مدیر روابط عمومی بانک ایران زمین ادامه داد: در این شرایط وظیفه اعتماد سازی بر عهده روابط عمومی‌ها گذاشته شده است. واقعیت این است که نظام اقتصادی ما تا حدود زیادی وابسته به بانکها است. پس در شرایط فعلی اعتماد سازی بزرگترین وظیفه واحدهای روابط عمومی بانکها است.

وی افزود: در هر صنعت، اعتماد نقش مهمی در تعیین آینده آن دارد، برای صنعت بانکداری اعتماد مهمترین اصل است، ما به عنوان کارکنان روابط عمومی صنعت بانکداری تمام تلاش خود را در راستای ارتقای اعتماد مردم به شبکه بانکی به کار می گیریم.

استاد در پایان روز ارتباطات و روابط عمومی را به فعالین این عرصه تبریک گفت و اظهار امیدواری کرد روابط عمومی ها و ارتباطات بتواند با پرورش افراد خلاق و آموزش آنها نقش و جایگاه اصلی خود را بازیابد.
 

نوشته شده در تاریخ : ۹۸/۰۲/۲۶
دیدگاه ها

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *



آخرین اخبار
عملکرد مثبت بانک ایران ‌زمین در پرداخت تسهیلات تکلیفی از ابتدای سال ۱۴۰۴
انعقاد تفاهم نامه مجتمع تولید شیشه در گچساران با مشارکت مؤثر بانک سپه
بیمارستان ۵۲ تختخوابی زاگرس با مشارکت بانک سپه افتتاح شد
نمایش «نوآوری هم‌نوا با شما» توسط شرکت ال‌جی در CES 2026
پرداخت وام ازدواج در بانک ایران زمین ؛ بیش از دوبرابر تعهدات تکلیفی
اصلاح ۲۰ درصدی تعرفه بسته‌های اینترنت رایتل
تأکید نمایندگان مجلس بر ضرورت خروج بانک‌ها از بنگاه‌داری / از عملکرد بانک ملی ایران قدردانی شد
آزادی تمامی مادران زندانی جرائم مالی غیرعمد تا سقف ۲۵۰ میلیون تومان به همت بانک پارسیان
ثبت رکورد بالاتر از ۴ گیگابیت بر ثانیه روی شبکه ۵G همراه اول
امکان صدور برات الکترونیکی در بانک سینا فراهم شد
ثبت‌نام اینترنت فیبرنوری رایتل در میانه آغاز شد
برگزاری همایش ملی فرصت‌های سرمایه‌گذاری ICT با مشارکت همراه اول
لیست شعب کشیک بانک سپه در تهران برای روزهای یکشنبه و دوشنبه ۹ و ۱۰ آذر ماه‌
مهلت وکالتی کردن حساب‌های بانک سپه برای ثبت‌نام خودروهای وارداتی آذرماه ۱۴۰۴ تمدید شد
نحوه فعالیت شعب بانک ملّی ایران در روزهای نهم و دهم آذرماه ۱۴۰۴ در استان تهران
بورس کالا از جاده میان‌بُر تأمین مالی رونمایی کرد/اوراق سلف با تحویل گواهی سپرده؛ ترکیب برنده تولید
سرپرست بانک پارسیان خبر داد: انضباط مالی بانک پارسیان؛ از صفرِ اضافه‌برداشت از منابع بانک مرکزی تا نقش‌آفرینی مؤثر در بازار بین‌بانکی
ثبت نام خودروی وارداتی در بانک ایران زمین تمدید شد
امکان وکالتی کردن حساب‌های بانک سپه برای ثبت‌نام خودروهای وارداتی آذرماه ۱۴۰۴ فراهم شد
ضرورت تلاش برای تقویت سهم بازاری بانک سینا با استفاده از مدل‌های نوین بازاریابی
نظرسنجی

نظر شما در برنامه ماه عسل چیست؟

View Results

mahak