ارتقاء تجربه مشتری از طریق باشگاه مشتریان ایران زمین

تشخیص خبر: طی سال های قبل سه دوره باشگاه مشتریان بانک ایران زمین برگزار شد. در دوره های پیشین اعضای باشگاه با افزایش امتیازهای خود توانستند از جوایز متنوع باشگاه بهره مند شوند.

امسال نیز همانند سال های گذشته چهارمین دوره باشگاه مشتریان بانک ایران زمین افتتاح شد.

به گزارش تشخیص خبر، فرید جهانبخش مدیر امور تحقیق و توسعه بانک ایران زمین، در خصوص اهمیت باشگاه مشتریان گفت: همانطور که می دانید بانک ایران زمین به عنوان بانک پیشرو در صنعت بانکداری دیجیتال همواره به دنبال بهبود تجربه مشتریان و تامین انتظارات آنان بوده است. این موضوع یکی از مولفه های مهم در جهت شناخت بانک دیجیتال است.

جهانبخش افزود: برای ارتقاء تجربه مشتری و افزایش وفاداری راهکارهای مختلفی وجود دارد. موضوع باشگاه یکی از راهکارهایی است که بانک ایران زمین از سال ۹۵ شروع کرده است.

وی در خصوص تغییرات ایجاد شده در چهارمین دوره باشگاه مشتریان بانک ایران زمین افزود: تفاوت جدی که این دوره با دوره های قبل دارد این است که مشتریان می توانند به طور روزانه به سایت باشگاه بروند و میزان امتیازات خود را ببینند و از خدمات و جوایز روزانه بهره مند شوند.

مدیر امور تحقیق و توسعه بانک ایران زمین گفت: مهمترین رویکرد باشگاه مشتریان افزایش ارائه خدمات به مشتریان از طریق موسسات و شرکت های دیگری است، در واقع با تعامل ایجاد شده در چارچوب باشگاه های شرکت ها و بانک های مختلف، ارائه خدمات مان را با ارائه امتیازات، جوایز، هدایا و تخفیف هایی که می تواند برای مشتریان مان جذاب باشد توسعه خواهیم داد.
علاوه بر این تا پایان سال دو جشنواره دیگر هم در برنامه کاری باشگاه قرار دارد که در قالب جشنواره ها با خدمات متنوع تری در خدمت مشتریان خواهیم بود. 

نوشته شده در تاریخ : ۹۸/۰۹/۱۲
دیدگاه ها

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *



آخرین اخبار
۳.۹ میلیون تن انواع محصول روی میز فروش می رود
رونمایی از باما بانک ایران زمین به عنوان بانک محلات
پایداری شبکه همراه اول در مناطق زلزله‌زده استان گلستان
آغاز پرداخت حقوق تیرماه بازنشستگان و مستمری‌بگیران تأمین اجتماعی از ۲۹ تیر
«تملی»؛طرح بانک ملی ایران برای کمک به متقاضیان خرید مسکن
مجمع عمومی عادی سالانه بانک سینا برگزار شد
قدردانی از همراهی مشتریان؛ جوایز دهمین قرعه‌کشی سپرده سبای باشگاه مشتریان بانک پارسیان اهدا شد
ارائه تسهیلات طرح طلوع ویژه مشتریان فعال بانک ایران زمین
هدیه همراه اول به مردم لرستان به‌مناسبت ثبت جهانی دره خرم‌آباد
تشریح آخرین اقدامات انجام شده برای پایداری خدمات بانک سپه
کاهش زیان و رشد درآمد؛ سال مثبت برای بانک ایران زمین
آمادگی بانک سپه برای پرداخت تسهیلات ازدواج و فرزند‌آوری
پایانی با شکوه برای مسابقه بزرگ «به توان دوستی فراز بانک»!
تشریح سیاست‌های آتی بانک سینا در سمینار ماهانه مدیر عامل و مدیران مناطق
عرضه ۲۱۹ هزار تن محصول در بورس کالای ایران
نام روزهای هفته تأمین اجتماعی سال ۱۴۰۴ اعلام شد
معرفی نحوه دریافت و نصب برنامک همراه بانک سپه
لیست شعب کشیک بانک سینا در روزپنجشنبه ۱۹تیرماه ۱۴۰۴
اعلام شعب کشیک بانک ایران زمین در استان های تهران و البرز در روز پنجشنبه نوزدهم تیر ۱۴۰۴
بازدید وزیر اقتصاد از مجموعه بانک سپه / قدردانی دکتر مدنی‌زاده از مدیران و کارکنان این بانک
نظرسنجی

نظر شما در برنامه ماه عسل چیست؟

View Results

mahak