قدردانی دکتر ابراهیمی از شکیبایی مشتریان و کارکنان بانک سپه
اتمام بزرگترین طرح مهاجرت سیستمی صنعت بانکداری کشور

تشخیص خبر: مدیرعامل بانک سپه از اتمام مهاجرت سیستمی بانک‌های ادغامی به این بانک خبر داد و گفت: در راستای اجرای مراحل نهایی طرح ملی ادغام و یکپارچه‌سازی سامانه‌های بانکی متمرکز بانک سپه، هم‌زمان با اتمام مهاجرت سامانه بانکداری بانک‌های ادغامی به سامانه جامع بانکی‌امید، بزرگ‌ترین طرح مهاجرت سیستمی صنعت بانکداری کشور به ثبت رسید.

به گزارش تشخیص خبر به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی بانک سپه، دکتر آیت‌اله ابراهیمی ضمن قدردانی از همراهی و شکیبایی مشتریان و تلاش کارکنان این بانک در پیشبرد طرح ملی ادغام تصریح کرد: با اجرای موفق مهاجرت سیستمی بانک‌های ادغامی به سامانه جامع بانکداری امید بانک سپه، داده‌های این سامانه در بخش‌های مشتریان ۶۲ میلیون و ۳۰۰ هزار نفر، سپرده ۱۰۰ میلیون فقره، کارت ۶۱ میلیون و خودپرداز ۱۲ هزار دستگاه افزایش یافت.
وی افزود: بر اساس برنامه‌ریزی و اقدام‌های شبانه‌روزی و ارزشمند تمام همکاران بانک ، طرح مهاجرت سامانه بانکداری متمرکز بانک‌های ادغامی به سامانه جامع بانکی امید بانک سپه با موفقیت عملیاتی و مقدمات خدمت‌رسانی یکپارچه به مشتریان در شعب سراسر کشور فراهم شد.
مدیرعامل بانک سپه با اشاره به اجرای موفقیت‌آمیز فرآیندهای اجرایی طرح ملی ادغام خاطرنشان‌کرد: با عملیاتی شدن پروژه‌های حوزه فناوری اطلاعات ضمن تسریع و تسهیل خدمت‌رسانی یکپارچه به مشتریان زمینه عرضه خدمات و محصولات جدید در این بانک مهیا شده و در آینده نزدیک مشتریان شاهد رویکرد جدید بانک در عرصه خدمات بانکداری الکترونیک خواهند بود.
دکتر ابراهیمی اظهار داشت: تجربه جهانی سازمان‌های بزرگ نشان می‌دهد اجرای پروژه‌های مهاجرت و بهره‌برداری از زیرساخت‌ها و نرم‌افزارهای متمرکز بدون همراهی مشتریان و تلاش کارکنان محقق نمی‌شود. به همین سبب جا دارد مجدد از شکیبایی مشتریان بانک سپه در اجرای طرح مهاجرت سامانه‌های بانکداری بانک‌های ادغامی به سامانه جامع امید بانک سپه قدردانی کنیم.
وی در پایان تاکید کرد: به فضل الهی با این رخداد بزرگ و مبارک و همت و تلاش مضاعف مدیران و کارکنان بانک در سراسر کشور ، روند خدمت رسانی به مشتریان و نیل به بانکداری تمام دیجیتال سرعت خواهد یافت. 

نوشته شده در تاریخ : ۰۰/۱۱/۱۰
دیدگاه ها

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *



آخرین اخبار
ورود رسمی اپراتورهای ایرانی به نسل پنجم ارتباطات؛ همراه اول و رایتل برندگان مزایده ۵G شدند
نمایش توانمندی‌های دیجیتال همراه اول در نخستین نمایشگاه صنعت مالی مشهد
سرمایه‌های انسانی باید به صورت علمی و نظام‌مند اداره شود
ال‌جی؛ میزبان اجلاس رهبران صنعت تهویه مطبوع ۲۰۲۵
لیست شعب کشیک بانک سپه در روز پنجشنبه اول خردادماه
لیست شعب کشیک بانک سینا در روزپنجشنبه ۱ خرداد ماه ۱۴۰۴
صندوق بیمه معدنی، تنوع در تامین منابع مالی را اولویت قرار دهد
یارانه امشب واریز می‌شود
دکتر نجارزاده : تقویت ورزش های همگانی و آمادگی جسمانی کارکنان رویکرد جدید بانک است
افزایش سرمایه کم سابقه «وامید» به نتیجه رسید/ قدردانی رئیس مجمع از رئیس‌کل بانک مرکزی
شهید رئیسی نماد مجاهدتی بی وقفه در مسیر پیشرفت ایران و تحقق آرمان های انقلاب بود
ال‌جی راهکار نسل جدید خودروهای متصل، مبتنی بر ماهواره را در کنفرانس ۲۰۲۵ ۵GAA به نمایش گذاشت
تشریح علل و راهکار‍‌های رفع ناترازی بانک‌ها توسط مدیرعامل بانک سینا
روابط عمومی نقش موثری در ارتقای جایگاه اجتماعی سازمان دارد
راه اندازی شعبه تخصصی بورس در بانک ایران زمین
بازدید مدیرعامل بانک ملی ایران از اداره کل روابط عمومی به مناسبت روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی
مراسم افتتاحیه نهمین المپیاد ورزشی کارکنان بانک سپه برگزار شد
روابط‌عمومی؛ ابزاری راهبردی برای خلق ارزش در بانک سینا
مدیرعامل بانک سپه روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی را تبریک گفت
آغاز دومین کنگره بین‌المللی هوش مصنوعی در علوم پزشکی با حمایت همراه اول
نظرسنجی

نظر شما در برنامه ماه عسل چیست؟

View Results

mahak