۱۶۰ پروژه برای دیجیتالی شدن در بانک ایران‌زمین

تشخیص خبر : معاون فناوری اطلاعات بانک ایران زمین در گفتگو با خبرنگار روزنامه دنیای اقتصاد گفت: بیش از ۱۶۰ پروژه برای دیجیتالی شدن بانک ایران زمین از سه سال قبل آغاز شده است.

به نقل از روزنامه دنیای اقتصاد: فرهاد اینالویی با بیان اینکه بانک ایران‌ زمین به‌صورت کامل بانک دیجیتالی خواهد شد، گفت: امسال تعداد قابل‌توجهی از پروژه‌های مرتبط با بانکداری دیجیتال به نتیجه خواهد رسید. اولویت اصلی ایجاد زیر ساخت داده‌ای مناسب در بانک ایران‌زمین است.

وی با بیان اینکه هدف‌گذاری بانکداری دیجیتال با تعریف بیش از ۱۶۰ پروژه از سه سال قبل آغاز شده، تصریح کرد: امسال تعداد قابل‌توجهی از پروژه‌های مرتبط با بانکداری دیجیتال بانک ایران‌زمین به نتیجه می‌رسد. معاون فناوری اطلاعات بانک ایران‌زمین تصریح کرد: پروژه‌ها طبق برنامه زمان‌بندی پیش می‌رود و به‌زودی شاهد تکمیل یکی از پازل‌های مرتبط با بانکداری دیجیتال خواهیم بود.
اینالویی با بیان اینکه مرکز نوآوری ایران‌زمین با تفاوت اساسی با سایر مراکز مشابه راه‌اندازی خواهد شد، افزود: به‌منظور یکپارچه کردن کانال‌های ارائه خدمات، کانال موبایل و اینترنت در سال‌جاری یکپارچه می‌شود. همچنین با ایجاد تنوع در خدمات شعب دیجیتال بانک، خدمات غیربانکی نیز به مشتریان ارائه خواهد شد. وی افزود: زمان‌بندی بانکداری دیجیتال طبق برنامه پیش می‌رود و بانک در سال ۱۴۰۰ یک بانک دیجیتال با مفهوم واقعی آن خواهد بود.
اینالویی با تاکید بر اینکه اولویت اصلی ایجاد زیرساخت داده‌ای مناسب در بانک است، افزود: به این منظور افزایش توان ذخیره‌سازی و پردازش برای پردازش اطلاعات کلان داده (Big Data) در اولویت قرار دارد.
معاون فناوری اطلاعات بانک ایران تصریح کرد: همچنین با توجه به تغییرات در فضای کسب‌وکار، بررسی مدل‌های مربوطه در بانکداری دیجیتال و تکمیل فرآیندهای مرتبط در اولویت است. بانک ایران‌زمین تصمیم دارد فرآیندهای سمت مشتری را مکانیزه کند. این به آن مفهوم است که مشتریان بانک بتوانند درخواست‌های خود را بدون مراجعه به شعبه انجام دهند.
اینالویی ادامه داد: این درخواست‌ها می‌تواند شامل درخواست تسهیلات، درخواست دسته چک، ضمانت‌نامه، LC داخلی، انواع کارت‌ها، تمکن مالی و سایر خدمات بانکی باشد. براساس این گزارش، پیش‌تر نیز مدیرعامل بانک ایران‌زمین از افزایش محصولات کارتی بانک ایران‌زمین خبر داده بود.
عبدالمجید پورسعید، مدیرعامل این بانک از ارائه کارت‌های هدیه سه‌بعدی و رایحه‌دار در آینده‌ای نزدیک خبر داد و گفت: مشتریان می‌توانند کارت‌های هدیه شارژی را با طرح و نوشته دلخواه خودشان سفارش دهند.
کارت‌های بدون شارژ با سفارش مشتری در اختیار آنها قرار می‌گیرد تا در زمان و مکان دلخواه خود نسبت به شارژ آن اقدام کنند. بنابراین گزارش، «ایران‌زمین بوم» نیز از دیگر محصولات بانک ایران‌زمین بود که چندی پیش از آن رونمایی شد. 

نوشته شده در تاریخ : ۹۸/۰۳/۰۱
دیدگاه ها

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *



آخرین اخبار
مراسم معارفه ‌و تکریم مدیرعامل هلدینگ بهپویان هوشمند امید برگزار شد
پرداخت بیش از ۲۸۹ هزار میلیارد ریال تسهیلات تکلیفی توسط بانک سپه در سال ۱۴۰۲
انتشار گزارش اولیه دستاوردهای مالی ال‌جی برای سه‌ماهه اول سال ۲۰۲۴
حمایت ویژه بانک سپه از فعالان اقتصادی استان خراسان رضوی
تصمیم هیئت مدیره به انجام افزایش سرمایه تفویض شده در مجمع فوق العاده شرکت معدني و صنعتي چادرملو
کارت هدیه مجازی بانک ایران زمین، خدمتی برای کسانی که دوست شان دارید
افتخاری دیگر از ال‌جی با کسب جوایز متعدد طراحی در رقابت Red Dot Awards
دیدار نوروزی رئیس هیات عامل ایمیدرو با کارکنان و مدیران حوزه معدن و صنایع معدنی
در طرح تسهیلاتی “کارت اعتباری انتخاب پلاس” بانک ایران زمین، سرمایه ات را ۲/۵ برابر کن
فروش ۴۷۲ رقبه ملک به ارزش بیش از ۱۱۰ هزار میلیارد ریال توسط بانک سپه در سال ۱۴۰۲
دعوت بانک سپه از ملت ایران برای شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس
بازدید مدیران بانک ایران زمین از شعب استان خراسان رضوی
ثبت بالاترین میزان تولید گندله آهن و شمش فولادی در سال ۱۴۰۲
موثقی نیا خبر داد: بومی سازی فناوری های جدید در زنجیره الومینیوم
دیدار نوروزی مدیران بانک ایران زمین از شعب پایتخت
دیدار نوروزی مدیر عامل چادرملو
دیدار نوروزی مدیریت ارشد بانک ایران زمین با کارکنان ادارات مرکزی
آمادگی کامل بانک سپه برای تحقق شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
پیام نوروزی مدیرعامل بانک پارسیان
متن پیام نوروزی مدیر عامل شركت معدنی و صنعتی چادرملو
نظرسنجی

نظر شما در برنامه ماه عسل چیست؟

View Results

mahak