قائم مقام بانک ایران زمین:
نگاه بانکداری دیجیتال، ارائه سرویس به درخواست مشتری است

تشخیص خبر : قائم مقام بانک ایران زمین، با اشاره به چشم انداز این بانک برای سال ۱۴۰۰ اظهار داشت: ارائه سرویس به درخواست مشتری، استفاده از فناوری به صورت یکپارچه در راستای بهبود تجربه مشتری رویکرد ما در بانکداری دیجیتال است.

به گزارش تشخیص خبر به نقل از روابط عمومی بانک ایران زمین ، مجتبی شیروانی قائم مقام بانک ایران زمین، با بیان این نکته که بزودی توسعه شعب این بانک در راستای بانکداری دیجیتال در سراسر کشور انجام خواهد شد، گفت: نگاه ما در بخش بانکداری دیجیتال، بانکداری بر پایه ارائه سرویس است؛ که در واقع این تفاوت اصلی با سیستم فعلی بانکداری است.
وی افزود: در حقیقت در بانکداری دیجیتال ما به جای ایجاد سرویس و ارائه به مشتری، بر روی پلتفرم‌های بانک سرویس‌های مد نظر مشتریان را ایجاد و در اختیار آنها قرار می‌دهیم.
شیروانی با اشاره به اولین شعبه دیجیتال بانکی کشور که در مجتمع مگامال توسط بانک بانک ایران زمین افتتاح شده است، گفت: خط مشی جدید ما تا سال ۱۴۰۰ این است که به یک بانک پیشرو دیجیتال، در کشور تبدیل شویم.
شیروانی با اشاره به یکپارچگی کانالهای ارائه خدمات در بانکداری دیجیتال افزود: مشتری‌ها در آینده از کانالهایی که در اختیار دارند مانند همراه بانک، سایت و … می‌توانند نسبت به ثبت درخواست خود بدون مراجعه به شعبه اقدام کنند و پس از انجام کار ، در صورت نیاز، جهت دریافت خدمت به شعبه مراجعه داشته باشند.
قائم مقام بانک ایران زمین، با اشاره به اهمیت ارائه خدمات بانکی در بستر شبکه‌های اجتماعی به عنوان یکی از کانالهای بانکداری دیجیتال، گفت: ما باید خدمت بانکی را در جایی ارائه کنیم، که مشتری حضور دارد؛ بنابراین جا دارد راهکارها، قوانین و فرآیندهای ارائه خدمات بانکی بر بستر شبکه‌های اجتماعی توسط ارگانهای ذیربط دیده شود.
 

نوشته شده در تاریخ : ۹۷/۰۸/۰۱
دیدگاه ها

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *



1453199479758_ISNA
آخرین اخبار
ضرورت حمایت هوشمندانه از طرح های خلاق در فضای کسب و کارهای نوپا
تجلیل و قدردانی از مشتریان وفادار بانک ایران زمین
شرکت‌های سبز به طور ذاتی دانش‌بنیان هستند
خدمات دیجیتال مارکتینگ به استارت آپ ها
بانک ها بايد با یک ضامن معتبر و سفته، وام ازدواج پرداخت کنند
انجام فرایند تسویه پرداخت‌یاری از طریق بانک ایران زمین
رونق تولید؛ هدف همگانی
فروش املاک و مستغلات بانک ایران‌زمین
سامانه نیما ریسک‌های معمول تجارت را پوشش نمی دهد
بانکداری دیجیتال امکان رقابت بانکهای کوچک و بزرگ را ممکن می‌کند
مشارکت بانک ایران‌زمین و محیط‌ زیست برای اصلاح الگوی مصرف آب
سپاه یک فروند پهپاد جاسوسی آمریکایی را سرنگون کرد
نرخ نیمایی حذف نمی‌شود
سرمایه، تجربه دانش فنی سه رکن اساسی شرکت‌های دانش‌بنیان هستند
«ویژه کارت» بانک ایران زمین، مرکز ارائه خدمات به جامعه علمی
مراسم معارفه مدیران و معاونین منطقه ای استان تهران بانک ایران زمین
بازدید از گروه صنعتی اترک شیمی شرق
۱۶۰ پروژه برای دیجیتالی شدن در بانک ایران‌زمین
بازدید مدیراستانی بانک ایران زمین از بیمارستان فوق تخصصی شهریار تبریز
اعتماد مردم به شبکه‌ بانکی بزگترین دستاورد روابط عمومی بانکها است
fff
نظرسنجی

نظر شما در برنامه ماه عسل چیست؟

View Results

mahak