دکتر ربیعی تاکید کرد:
نقش حوزه تعاون، کار و رفاه اجتماعی در تامین مالی مورد نیاز خدمات اجتماعی تبیین شود

تشخیص خبر : رئیس و اعضای هیات مدیره سازمان تامین اجتماعی در آغاز سال سوم فعالیت خود با دکتر ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی دیدار کردند.

به گزارش تشخیص خبر به نقل از روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی ،در این دیدار که دکتر فیروز آبادی قائم مقام وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی نیز حضور داشتند، گزارشی از عملکرد دو ساله هیات مدیره سازمان تامین اجتماعی از جمله مدیریت و ساماندهی امور، نظام سازی، برنامه راهبردی، بروز رسانی فرآیند های مالی ، بودجه ای و شرکت داری ( مجامع عمومی ) ارائه و مسائل روز سازمان مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت .
وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی در این جلسه با تشکر و قدردانی از عملکرد دو ساله هیات مدیره سازمان تامین اجتماعی و بویژه حفظ انسجام و انتظام وسازمانی امور داخلی هیات مدیره و نیز تعاملات مثبتی که هیات مدیره با ارکان عالی تصمیم گیری ، اجرایی و نظارتی طی این مدت داشته است ، بر تداوم و تقویت این امور در ادامه راه تاکید کرد .
وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی با تاکید بر لزوم رعایت احترام به ذینفعان اصلی سازمان تامین اجتماعی یعنی بیمه شدگان، مستمری بگیران و کارفرمایان در پاسخگویی و خدمات رسانی واحد های بیمه ای و درمانی و تکریم آن در فرایند اراده خدمات ، مقرر کرد تا اصول پاسخگویی و احترام، تکریم و آگاه سازی و رعایت حقوق ذینفعان بعنوان منشور اخلاقی مدیران و کارکنان سازمان تامین اجتماعی در سرحد کار آنان قرار گرفته و از طریق سازوکارهای آموزشی، مدیریتی، نظاریتی و … مورد رصد و پیمایش باشد و در ارزشیابی ها لحاظ گردد.
همچنین وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی که ریاست هیات امناء سازمان تامین اجتماعی را نیز بر عهده دارد بر اتخاذ تمهیدات لازم بمنظور بازنگری و بروز رسانی اساسنامه سازمان تامین اجتماعی با مشارکت فعال و مدیر شرکای اجتماعی سازمان بر اساس اصل سه جانبه گرایی تاکید کرد.
وزیر تعاون ، کار و رفاه اجتماعی در این جلسه که دکتر کبریایی زاده ، حیدری ، دکتر مهدوی عادلی ، مهندس ظفرزاده و مهندس سرخو رئیس ، نائب رئیس و اعضای هیات مدیره و دکتر نوربخش مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی حضور داشتند با تبیین نقش حوزه تعاون ، کار و رفاه اجتماعی در زمینه تامین مالی مربوط به خدمات رسانی به مردم و ذینفعان ، گفت : بایستی نوع نگاه به این وزارتخانه از یک وزارت دارای ساختار “مدیریت هزینه ای” به یک وزارتخانه با ساختار ” مدیریت درآمد – هزینه ای” تغییر کند .
وی تصریح کرد: حوزه عمل این وزارتخانه بر اساس مشارکتهای مالی و حرفه ای مردم ( تعاونی ها ) ، مشارکتهای داوطلبانه و بلاعوض (خیر یه ها ، سمن ها و … ) مشارکتهای بیمه ای افراد ( سازمانها و صندوقهای بیمه گر اجتماعی درمان و بازنشستگی ) منابع قابل توجهی را تامین و تضمین نموده و می نماید که تا کنون صرف ذینفعان قانونی ( بیمه شدگان ، مدد جویان و .. ) گردیده و در آینده نیز بایستی این نوع منابع تامین که باعث کاهش بار مالی دولت می شود ، تقویت شود و توسعه یابد .
وی افزود : این نوع رویکرد تطابق زیادی با اصول اقتصاد مقاومتی دارد که بر توسعه عدالت بنیان، همه جانبه ، اشتغال زا و مبتنی بر مشارکت مردم تاکید دارد .
دکتر ربیعی همچنین در ادامه جلسه بر شفاف سازی و محاسبه پذیری فعالیتهای سازمان در بخش های بیمه ای ، درمانی و سرمایه گذاری و اداره آنها تاکید وگفت : باید تفکیک لازم بین حسابها و ساختار های درآمد – هزینه ای سازمان بویژه در بخش درمان صورت پذیرد و الزامات قانونی کماکان مورد رعایت کامل قرار گیرد .
در پایان دکتر ربیعی بر لزوم ارتقای سلامت اداری و مقابله نظامند ، موثر و فعال با پدیده فساد اداری بمنظور سالم سازی محیط های اداری تاکید کرد. 

نوشته شده در تاریخ : ۹۴/۱۰/۰۳
دیدگاه ها

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *



1453199479758_ISNA
آخرین اخبار
برگزاری گردهمایی سراسری مسئولین شعب مشهد و دوایر ستادی بانک ایران زمین
بانک ایران زمین به راهکارهای اجرای فناوری بلاک چین دست پیدا می کند
تعامل بین‌المللی در حوزه دانش‌بنیان‌ها یک ضرورت است
فروش املاک و مستغلات بانک ایران‌زمین
تفاهم نامه احراز هویت الکترونیکی مشتریان بین بانک ایران زمین و بانک آینده
رونمایی از دو طرح هدیه کارت و (ایران زمین بوم izboom )
نشست مشترک مدیران استانی بانک ایران زمین و شرکت های تجارت الکترونیک پارسیان و فن آوا
هدایا و جوایز ارزنده بانک ایران زمین در جشنواره بانکداری الکترونیک
اسامی برندگان پویش یک قطره کمتر بانک ایران زمین
گردهمایی سراسری کارکنان شعب بانک ایران زمین
آگهی مناقصه عمومی بانک ایران زمین
سازوکار تولید و صادرات مانند واردات تسهیل شود
بررسی عملکرد نه ماهه شعب استان گیلان بانک ایران زمین
فرهنگ‌سازی برای خرید محصولات دانش‌بنیان یک ضرورت است
در بانکداری دیجیتال امکان ترسیم نقشه سفر مشتری فراهم است
انتصاب سرپرست اداره سرمایه انسانی بانک ایران زمین
بازاریابی و مشتری مداری مهمترین ابزار رقابت سالم است
رشد بودجه‌ای سال آینده محدود است
مرز میان شرکت‌های دانش‌بنیان و استارتاپ ها نامشخص است
استفاده از تجربه بازنشستگان بهترین فرصت برای توسعه بانک بود
fff
نظرسنجی

نظر شما در برنامه ماه عسل چیست؟

View Results

mahak