سازمان نظام صنفی رایانه ای تهران اعلام کرد:
معرفی شرکت های دارای مجوز خدمات پس از فروش سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان

تشخیص خبر : شش شرکت سخت افزاری عضو سازمان نظام صنفی رایانه ای تهران موفق به دریافت مجوز خدمات پس از فروش از سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان شدند.

به گزارش تشخیص خبر به نقل از روابط عمومی سازمان نظام صنفی رایانه ای تهران، اصغر رضانژاد دبیر سازمان با اعلام این خبر گفت: بازرسان سازمان نظام صنفی رایانه ای تهران از سال گذشته تاکنون تقاضای۳۱ شرکت متقاضی دریافت مجوز خدمات پس از فروش در حوزه فناوری اطلاعات را مورد بررسی قرار دادند و از این میان ۶ شرکت فعال در حوزه تجهیزات سخت افزاری موفق شدند پس از پیش ممیزی سازمان و مرکز تحقیقات صنایع انفورماتیک، تاییدیه شبکه خدمات پس از فروش خود را از سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان دریافت کنند.
او درخصوص اسامی این شرکت ها گفت: درحال حاضر شرکت های انفورماتیک گستر، پویا فرانگار،آداک فناوری مانیا، ایمانتک، کامپیوتری ایزی و تحلیل گران اطلاعات نگاره موفق شدند مجوز ارائه خدمات پس از فروش خود را تحت عنوان “تاییدیه شبکه خدمات پس از فروش” با درجات مختلف، از دفتر نظارت بر خدمات سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان دریافت کنند. این مجوزها درحالی صادر شده که شرکت شاب نیز مجوز معتبر خدمات پس از فروش خود را به سازمان نظام صنفی رایانه ای تهران ارائه کرده است.

تشریح وضعیت متقاضیان مجوز خدمات پس ازفروش
رضانژاد با اشاره به وضعیت سایر متقاضیان مجوز خدمات پس از فروش که درخواست خود را به سازمان نظام صنفی رایانه ای تهران ارائه کرده اند گفت: درخواست این شرکت ها که همگی درشاخه های مختلف فناوری اطلاعات و سخت افزار فعال هستند درسازمان نظام صنفی پیش ممیزی شده و مدارک آنها به مرکز تحقیقات صنایع انفورماتیک و سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان ارسال شده است. این تقاضاها همچنان در حال بررسی و تکمیل مدارک بازرسی هستند.
دبیر سازمان نظام صنفی رایانه ای تهران درخصوص ۲۶ تقاضای مجوز خدمات پس از فروش ادامه داد: از میان تقاضا ها که از سال گذشته به سازمان ارائه شد، تاکنون ۱۳ شرکت از دریافت این مجوز انصراف داده اند. بازرسی ۳ شرکت ارتباط تلفنی کوروش( سیتکو)، آریانا پارس راژمان، فناوری زیگورات رایانه پرشیا، از سوی مرکز تحقیقات صنایع انفورماتیک به پایان رسیده و منتظر دریافت مجوز سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان هستند.
به گفته رضانژاد، همچنین علاوه بر این شرکت ها، بازرسی دو شرکت نرم افزاری نقش و سیما سیستم آریا متقاضی مجوز خدمات پس از فروش دیگر انجام شده و مرکز تحقیقات صنایع انفورماتیک درحال تکمیل مراحل بازرسی و تهیه و ارسال گزارش به سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان هستند.
او ادامه داد: از میان درخواست هایی که به سازمان ارائه شده همچنان دو شرکت شبکه گستران پایتخت و آلیاسیس ارتباط که متقاضی دریافت مجوز خدمات پس از فروش بوده اند، هنوز مدارکی برای عقد قرارداد با مرکز تحقیقات صنایع انفورماتیک ارسال نکرده اند.
براساس اعلام دبیر سازمان نظام صنفی رایانه ای تهران، دو شرکت فوران تیما و توسعه ریز کامپیوتر ایران مورد پیش ممیزی بازرسان سازمان نظام صنفی رایانه ای تهران قرار گرفته اند. از سوی دیگر شرکت نگین پویش همچنان درانتظار تعیین زمان بازرسی از سوی مرکز تحقیقات صنایع انفورماتیک است.

رسیدگی به درخواست متقاضیان گارانتی
دبیر سازمان نظام صنفی رایانه ای تهران با اشاره به ارتباط و مکاتبات مستمر سازمان با شرکت های متقاضی و همچنین سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان ادامه داد: بازرسان سازمان درحال رسیدگی به درخواست شرکت های متقاضی دریافت مجوزخدمات پس از فروش هستند و پس ازپایان مرحله پیش ممیزی و بازرسی اولیه شرکت ها، نتایج به شرکت بازرسی موردتایید سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان برای بازرسی نهایی اعلام خواهد شد.
رضانژاد در خصوص روال ممیزی شرکت های متقاضی گفت: پس از تایید شرکت بازرسی، فهرست نهایی متقاضیان دریافت مجوز خدمات پس از فروش به دفترنظارت بر خدمات زیربنایی سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان اعلام خواهد شد.
دبیر سازمان نظام صنفی رایانه ای تهران با اشاره به تسهیلات این سازمان برای اعضای متقاضی دریافت مجوز خدمات پس از فروش ادامه داد: براساس تفاهم صورت گرفته میان سازمان نظام صنفی رایانه ای تهران و شرکت بازرسی موردتایید سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان،اعضای سازمان می توانند با برخورداری از تخفیف چشم گیری در ارتباط با هزینه های ممیزی شرکت بازرسی، مجوز ارائه خدمات پس از فروش در حوزه ICT را درنهایت از سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان دریافت کنند.
درحال حاضر اعضای سازمان که متقاضی دریافت مجوز ارائه خدمات پس از فروش هستند در ابتدا می توانند با مراجعه به سازمان نظام صنفی رایانه ای تهران، درخواست خود را ارائه کنند .سازمان در این مرحله به کمک بازوهای کارشناسی خود و براساس بندهای آئین نامه خدمات پس از فروش، درخواست شرکت های متقاضی را برای دریافت مجوز ارائه خدمات پس از فروش بررسی و پیش ممیزی می کند. درصورتی که طبق آئین نامه خدمات پس از فروش، این شرکت ها دارای شرایط لازم باشند ، سازمان متقاضیان را به شرکت بازرسی موردتایید سازمان حمایت معرفی خواهد کرد.
 

نوشته شده در تاریخ : ۹۵/۰۷/۱۷
دیدگاه ها

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *



1453199479758_ISNA
آخرین اخبار
یک_قطره_کمتر
آوای_ایران_زمین / قابلیت های تقویم دیجیتال
برگزاری گردهمایی سراسری روسای شعب و کارکنان استان یزد
انتصاب مدیر امور پشتیبانی و مهندسی بانک ایران زمین
استقبال کم نظیر مشتریان از جشنواره عید تا عید باشگاه مشتریان بانک ایران زمین
پاسخگویی بانک ایران زمین به تمامی درخواست‌های مردمی در “سامانه انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات”
تحقق اهداف، نیازمند تلاش هدفمند است
بازدید مدیر امور شعب استان های بانک ایران زمین از شعب استان خراسان جنوبی
اعلام آخرین مهلت واگذاری چک های غیر صیادی
بخشودگی و تخفیف ویژه برای بدهکاران بانک ایران زمین
نقش شعب در بانکداری در حال تغییر است
انتصاب مدیر امور سرمایه انسانی و آموزش بانک ایران زمین
اطلاعیه درباره دارندگان واحد سرمایه­ گذاری صندوق بانک ایران زمین
پيام تبريك مدير عامل بانك ايران زمين به مناسبت روز خبرنگار
در بانکداری دیجیتال، آینده شعب چگونه خواهد شد؟
راه اندازی سرویس‌های جدید در سامانه اینترنت بانک ایران زمین
حمایت از محیط زیست، مسئولیت اجتماعی همه ماست
حمایت از تولید و اشتغال یکی از اهداف اصلی بانک ایران زمین است
افزایش ضریب امنیتی عملیات مالی با سامانه رمزساز بانک ایران زمین
بازدید مدیر امور شعب بانک ایران زمین از شعب غرب کشور
fff
نظرسنجی

نظر شما در برنامه ماه عسل چیست؟

View Results

mahak