سازمان نظام صنفی رایانه ای تهران اعلام کرد:
معرفی شرکت های دارای مجوز خدمات پس از فروش سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان

تشخیص خبر : شش شرکت سخت افزاری عضو سازمان نظام صنفی رایانه ای تهران موفق به دریافت مجوز خدمات پس از فروش از سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان شدند.

به گزارش تشخیص خبر به نقل از روابط عمومی سازمان نظام صنفی رایانه ای تهران، اصغر رضانژاد دبیر سازمان با اعلام این خبر گفت: بازرسان سازمان نظام صنفی رایانه ای تهران از سال گذشته تاکنون تقاضای۳۱ شرکت متقاضی دریافت مجوز خدمات پس از فروش در حوزه فناوری اطلاعات را مورد بررسی قرار دادند و از این میان ۶ شرکت فعال در حوزه تجهیزات سخت افزاری موفق شدند پس از پیش ممیزی سازمان و مرکز تحقیقات صنایع انفورماتیک، تاییدیه شبکه خدمات پس از فروش خود را از سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان دریافت کنند.
او درخصوص اسامی این شرکت ها گفت: درحال حاضر شرکت های انفورماتیک گستر، پویا فرانگار،آداک فناوری مانیا، ایمانتک، کامپیوتری ایزی و تحلیل گران اطلاعات نگاره موفق شدند مجوز ارائه خدمات پس از فروش خود را تحت عنوان “تاییدیه شبکه خدمات پس از فروش” با درجات مختلف، از دفتر نظارت بر خدمات سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان دریافت کنند. این مجوزها درحالی صادر شده که شرکت شاب نیز مجوز معتبر خدمات پس از فروش خود را به سازمان نظام صنفی رایانه ای تهران ارائه کرده است.

تشریح وضعیت متقاضیان مجوز خدمات پس ازفروش
رضانژاد با اشاره به وضعیت سایر متقاضیان مجوز خدمات پس از فروش که درخواست خود را به سازمان نظام صنفی رایانه ای تهران ارائه کرده اند گفت: درخواست این شرکت ها که همگی درشاخه های مختلف فناوری اطلاعات و سخت افزار فعال هستند درسازمان نظام صنفی پیش ممیزی شده و مدارک آنها به مرکز تحقیقات صنایع انفورماتیک و سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان ارسال شده است. این تقاضاها همچنان در حال بررسی و تکمیل مدارک بازرسی هستند.
دبیر سازمان نظام صنفی رایانه ای تهران درخصوص ۲۶ تقاضای مجوز خدمات پس از فروش ادامه داد: از میان تقاضا ها که از سال گذشته به سازمان ارائه شد، تاکنون ۱۳ شرکت از دریافت این مجوز انصراف داده اند. بازرسی ۳ شرکت ارتباط تلفنی کوروش( سیتکو)، آریانا پارس راژمان، فناوری زیگورات رایانه پرشیا، از سوی مرکز تحقیقات صنایع انفورماتیک به پایان رسیده و منتظر دریافت مجوز سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان هستند.
به گفته رضانژاد، همچنین علاوه بر این شرکت ها، بازرسی دو شرکت نرم افزاری نقش و سیما سیستم آریا متقاضی مجوز خدمات پس از فروش دیگر انجام شده و مرکز تحقیقات صنایع انفورماتیک درحال تکمیل مراحل بازرسی و تهیه و ارسال گزارش به سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان هستند.
او ادامه داد: از میان درخواست هایی که به سازمان ارائه شده همچنان دو شرکت شبکه گستران پایتخت و آلیاسیس ارتباط که متقاضی دریافت مجوز خدمات پس از فروش بوده اند، هنوز مدارکی برای عقد قرارداد با مرکز تحقیقات صنایع انفورماتیک ارسال نکرده اند.
براساس اعلام دبیر سازمان نظام صنفی رایانه ای تهران، دو شرکت فوران تیما و توسعه ریز کامپیوتر ایران مورد پیش ممیزی بازرسان سازمان نظام صنفی رایانه ای تهران قرار گرفته اند. از سوی دیگر شرکت نگین پویش همچنان درانتظار تعیین زمان بازرسی از سوی مرکز تحقیقات صنایع انفورماتیک است.

رسیدگی به درخواست متقاضیان گارانتی
دبیر سازمان نظام صنفی رایانه ای تهران با اشاره به ارتباط و مکاتبات مستمر سازمان با شرکت های متقاضی و همچنین سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان ادامه داد: بازرسان سازمان درحال رسیدگی به درخواست شرکت های متقاضی دریافت مجوزخدمات پس از فروش هستند و پس ازپایان مرحله پیش ممیزی و بازرسی اولیه شرکت ها، نتایج به شرکت بازرسی موردتایید سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان برای بازرسی نهایی اعلام خواهد شد.
رضانژاد در خصوص روال ممیزی شرکت های متقاضی گفت: پس از تایید شرکت بازرسی، فهرست نهایی متقاضیان دریافت مجوز خدمات پس از فروش به دفترنظارت بر خدمات زیربنایی سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان اعلام خواهد شد.
دبیر سازمان نظام صنفی رایانه ای تهران با اشاره به تسهیلات این سازمان برای اعضای متقاضی دریافت مجوز خدمات پس از فروش ادامه داد: براساس تفاهم صورت گرفته میان سازمان نظام صنفی رایانه ای تهران و شرکت بازرسی موردتایید سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان،اعضای سازمان می توانند با برخورداری از تخفیف چشم گیری در ارتباط با هزینه های ممیزی شرکت بازرسی، مجوز ارائه خدمات پس از فروش در حوزه ICT را درنهایت از سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان دریافت کنند.
درحال حاضر اعضای سازمان که متقاضی دریافت مجوز ارائه خدمات پس از فروش هستند در ابتدا می توانند با مراجعه به سازمان نظام صنفی رایانه ای تهران، درخواست خود را ارائه کنند .سازمان در این مرحله به کمک بازوهای کارشناسی خود و براساس بندهای آئین نامه خدمات پس از فروش، درخواست شرکت های متقاضی را برای دریافت مجوز ارائه خدمات پس از فروش بررسی و پیش ممیزی می کند. درصورتی که طبق آئین نامه خدمات پس از فروش، این شرکت ها دارای شرایط لازم باشند ، سازمان متقاضیان را به شرکت بازرسی موردتایید سازمان حمایت معرفی خواهد کرد.
 

نوشته شده در تاریخ : ۹۵/۰۷/۱۷
دیدگاه ها

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *



1453199479758_ISNA
آخرین اخبار
بازدید مدیر استانی بانک ایران زمین از کارخانه ایران نوبافت
برگزاری دوره آموزشی مدیریت جامع ریسک در بانک ایران زمین
فیلترینگ شبکه های اجتماعی خسارت زیادی به اقتصاد کشور وارد کرده است
آغاز اجرای طرح های متنوع بانکی در بانک ایران زمین
محمدباقر اثنی عشری رئیس هیات مدیره سازمان نصر تهران شد
آئین تکریم از زحمات رئیس شعبه بابا افضل کاشان بانک ایران زمین
آغاز پروژه پیاده سازی سیستم مدیریت کیفیت در معاونت مالی بانک ایران زمین
برنده جایزه ویژه سفر به جام جهانی شوید
تسهیلات ازدواج پرداختی بانک ملی ایران از مرز ۱۷۰ هزار فقره عبور کرد
فراهم کردن امکان ارسال ایده ها از طریق ربات بانک ایران زمین
بازدید مدیران ارشد استانی بانک ایران زمین از شرکت پویان طب
برگزاری پنجمین همایش سراسری شعب استانهای مازندران و سمنان بانک ایران زمین
تعرفه جدید واردات خودرو اعلام شد
بانکداری دیجیتال؛ راهبرد یا فناوری
آغاز جشنواره باشگاه مشتریان بانک ایران زمین
اختتامیه مسابقه عکاسی محرم ایران زمین برگزار شد
انتصاب مدیر امور پشتیبانی و مهندسی بانک ایران زمین
اتحاد ۹۹ به پرسش‌ها درباره خود پاسخ داد
گرانی ۵ درصدی در بازار لوازم خانگی
همایش بزرگ کارکنان بانک ایران زمین در مدیریت شعب خراسان جنوبی و سیستان و بلوچستان
fff
نظرسنجی

نظر شما در برنامه ماه عسل چیست؟

View Results

mahak