معاون روابط عمومی و مدیریت برند بانک سپه معارفه شد

تشخیص خبر: معاون روابط عمومی و مدیریت برند بانک سپه معارفه شدبانک و رسانه:طی مراسمی با حضور مسئولان حوزه مدیریت و روابط عمومی #بانک_سپه ، مهدی ارکونتن، معاون تبلیغات و تشریفات اداره‌ کل روابط عمومی و مدیریت برند این بانک معارفه شد.

مدیر امور حوزه مدیریت و روابط عمومی بانک سپه در این مراسم با قدردانی از تلاش‌های همکاران سابق تبلیغات این اداره‌کل گفت: ارکونتن از نیروهای جوان، خوش‌فکر و علاقه‌مند به اعتلای برند بانک سپه است و امیدوارم با همراهی و تلاش مجموعه روابط عمومی شاهد آغاز فعالیت‌های نو و نتایج ماندگار در این حوزه باشیم.
سید علیرضا هاشمی ضمن آرزوی توفیق برای معاون تبلیغات و تشریفات اداره‌ کل روابط عمومی و مدیریت برند بانک سپه، ابراز اطمینان کرد: این اداره کل با تکیه بر نیروهای متخصص و متعهد در ادامه روند موفقیت‌های درخشان گذشته خود با انسجام و استفاده از توانمندی‌های تمام همکاران به یکی از روابط عمومی‌های برتر در کشور تبدیل خواهد شد.
در ادامه این مراسم رضا همدانچی، رئیس اداره کل روابط عمومی و مدیریت برند نیز ابراز امیدواری کرد با همکاری معاون جدید تبلیغات و تشریفات و کارکنان زیرمجموعه گامی بلند در پیشبرد اهداف بانک و رسالت‌های اداره کل روابط عمومی برداشته شود.
در پایان ارکونتن، ضمن قدردانی از حسن اعتماد مدیران عالی بانک سپه، گفت: از فرصت پیش‌آمده برای انجام مطلوب مسئولیت، تقویت انگیزه و دلگرمی همکاران بهره خواهم برد و از تمام ظرفیت‌های اداره کل روابط عمومی و مدیریت برند به‌منظور اعتلای جایگاه بانک سپه استفاده خواهم کرد.
بر اساس این گزارش مراسم معارفه معاون تبلیغات و تشریفات اداره‌کل روابط عمومی و مدیریت برند بانک سپه با حضور سید علیرضا هاشمی، مدیر امور حوزه مدیریت و روابط عمومی، محمدرضا سراجی‌پور، رئیس اداره‌ کل حوزه مدیریت‌عامل و هیئت‌مدیره، رضا همدانچی، رئیس اداره کل روابط عمومی و مدیریت برند و روسای دوایر این اداره کل، مهدی ارکونتن، برگزار شد.
شایان ‌ذکر است ؛ مهدی ارکونتن دانش‌آموخته مقطع کارشناسی روابط عمومی، کارشناسی ارشد علوم ارتباطات و دانشجوی مقطع دکتری علوم ارتباطات (نگارش رساله) و مدرس سواد رسانه‌ای است که کتاب «نقش سواد رسانه‌ای در مصرف پیام تبلیغی» را هم به رشته تحریر در آورده است.
معاون جدید اداره کل روابط عمومی بانک سپه پیش‌از این به‌عنوان کارشناس ارتباطات مجازی این اداره کل، مسئول ارتباطات رسانه‌ای، دبیر ارتباطات رسانه‌ای نخستین کنفرانس ملی توسعه مدیریت پولی و بانکی فعالیت کرده و در سال ۱۳۹۳ کارشناس برتر روابط عمومی کشور و در سال ۱۳۹۷ پژوهشگر برتر شناخته شده است. 

نوشته شده در تاریخ : ۰۱/۰۳/۱۲
دیدگاه ها

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *



آخرین اخبار
دیدار نوروزی مدیر عامل چادرملو
دیدار نوروزی مدیریت ارشد بانک ایران زمین با کارکنان ادارات مرکزی
آمادگی کامل بانک سپه برای تحقق شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
پیام نوروزی مدیرعامل بانک پارسیان
متن پیام نوروزی مدیر عامل شركت معدنی و صنعتی چادرملو
پیام مدیریت عالی بانک ایران زمین به مناسبت نوروز ۱۴۰۳
مدیرعامل بانک سپه حلول ماه مبارک رمضان و فرا رسیدن نوروز ۱۴۰۳ را تبریک گفت
معرفی شعب کشیک بانک سپه در ایام تعطیلات نوروز سال ۱۴۰۳
تامین مالی واحدهای مسکونی نیروهای مسلح به سرعت انجام می‌شود
چادرملو قرارداد خرید لکوموتیوهای سنگین باری با مپنا امضا کرد
ارسال کمک های اهدایی بانک سپه به هموطنان سیل زده جنوب سیستان و بلوچستان
درخشش محصولات بانک پارسیان در هشتمین جشنواره نوآوری برتر ایرانی
برگزاری مراسم سالروز تأسیس بانک ایران زمین
بازدید مهندس طاهر زاده از ۲ پروژه بزرگ صنعتی چادرملو
انتصاب مدیر امور مهندسی زیرساخت بانک ایران زمین
انتصاب معاون فناوری اطلاعات بانک ایران زمین
۱۰ تیم برتر رویداد چادرو شناخته شدند
جلسه کار گروه هماهنگی شبکه بانکی کشور در حوزه مدیریت گردش وجوه نقد
تصویب افزایش ۵۲ هزارو ۵۰۰ میلیارد ریالی چادرملو از محل سود انباشته
افتتاح فاز یک مجتمع کشت و صنعت پاک چوب با حمایت مالی بانک سپه و با حضور رئیس‌جمهور
نظرسنجی

نظر شما در برنامه ماه عسل چیست؟

View Results

mahak