مدیرعامل بانک ایران زمین:
مشتری محوری؛ اساس بانکداری دیجیتال

تشخیص خبر : مدیر عامل بانک ایران زمین، در مراسم افتتاح اولین شعبه دیجیتال این بانک اظهار داشت: مشتری محوری، تجربه مشتری و احساس رضایت از دریافت خدمت، پایه و اساس بانکداری دیجیتال است.

به گزارش تشخیص خبر به نقل از روابط عمومی بانک ایران زمین، صبح امروز طی مراسمی با حضور جمعی از مدیران عامل بانکها، کارشناسان حوزه بانکی، اصحاب رسانه، اعضا هیات مدیره و مدیران ارشد بانک ایران زمین آئین افتتاح اولین شعبه دیجیتال این بانک در مرکز مگامال تهران برگزار شد.
عبدالمجید پور سعید مدیرعامل بانک ایران زمین با اشاره به مفهوم جدیدی که به تازگی به فرهنگ لغات شبکه بانکی با عنوان “بانکداری دیجیتال” اضافه شده است، گفت: بانکداری دیجیتالی به عنوان یک مدل کسب و کار است که بر روی استراتژی، ساختار سازمانی و فرهنگ سازمانی بانک‌ها تاثیر می‌گذارد.
وی افزود: در بانکداری دیجیتال بانک‌ها در شعب جدید خود علاوه بر استفاده از فناوری‌های نوین و تعاملی، نسبت به مهندسی و طراحی مجدد فرآیندها اقدام می‌کنند.
پورسعید اساس بانکداری دیجیتال را مشتری دانست و افزود: در واقع مشتری محوری، تجربه مشتری و احساس رضایت از دریافت خدمت، پایه و اساس بانکداری دیجیتال است.
مدیرعامل بانک ایران زمین در خصوص طراحی اولین شعبه دیجیتال این بانک گفت: در طراحی این شعبه از هیچ نمونه داخلی و خارجی الگو برداری نشده و در واقع این طرح بصورت منحصر به فرد توسط بانک ایران زمین اجرا و ثبت شده است.
پورسعید در تشریح نحوه سرویس دهی به مشتریان در بانکداری دیجیتال اظهار داشت: در بانکداری دیجیتال براساس فعالیتهایی که مشتری از کانالهای مختلف با بانک انجام می‌دهد ضمن شخصی سازی خدمات، علایق و نیازهای ضمنی وی نیز پیشبینی و در واقع حدس زده می‌شود.
وی افزود: شعب دیجیتال تلفیقی از محیط فیزیکی و مجازی برای ایجاد ارزشی ویژه برای مشتریان با ارائه سبدی از محصولات و خدمات گوناگون همراه با تجربه‌ای به یادماندنی است.
مدیرعامل بانک ایران زمین، در پایان سخنان خود ضمن رونمایی از کمپین نام‌گذاری اولین شعبه دیجیتال بانک ایران زمین از مخاطبین خواست در نام گذاری اولین شعبه دیجیتال این بانک مشارکت کنند.
مخاطبین برای این منظور می‌توانند با ورود به آدرس https://club.izbank.ir/DigitalBranch.aspx در باشگاه مشتریان بانک ایران زمین نسبت به ثبت پیشنهاد خود اقدام کنند.
به بهترین پیشنهاد جایزه ای نفیس از طرف بانک ایران زمین اهدا خواهد شد.
 

نوشته شده در تاریخ : ۹۷/۰۷/۰۸
دیدگاه ها

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *



1453199479758_ISNA
آخرین اخبار
بازدید مدیراستانی بانک ایران زمین از بیمارستان فوق تخصصی شهریار تبریز
اعتماد مردم به شبکه‌ بانکی بزگترین دستاورد روابط عمومی بانکها است
مدیرعامل: با اجرای تغییرات در بدنه مدیریتی، تحقق اهداف را سرعت می بخشیم
بانوان کارآفرین و پیشگام باید معرفی شوند
امکان خرید اینترنتی هدیه کارت در بانک ایران زمین فراهم شد
بازدید مدیر استانی بانک ایران زمین از شرکت صنایع تبدیلی فراز
راه‌اندازی سرویس رمز اول و دوم یکبار مصرف کارت در بانک ایران زمین
انتصابی جدید در بانک ایران زمین
چهار پیشنهاد اجرایی دانش بنیان ها برای رونق تولید
راه‌اندازی سامانه نهاب در بانک ایران زمین
بانک ایران زمین موفق به دریافت گواهینامه ISO 9001:2015 شد
کمک بانک ایران زمین به بازسازی مدارس مناطق سیل زده
راه‌اندازی سرویس رمز اول و دوم یکبار مصرف کارت در بانک ایران زمین
برگزاری جلسه روسای شعب منطقه ای بانک ایران زمین
عرضه میوه تنظیم بازار شب عید در سراسر کشور آغاز شد
عیدی هوشمند بانک ایران زمین؛کارت هدیتو خودت شارژ کن
مراسم رونمایی از تمبر یادبود بانک‌ایران زمین
فرهنگ مسئولیت اجتماعی باید در جامعه نهادینه شود
“بلوط ایران زمین” پویش جدید بانک ایران زمین
پیام تبریک مجمع تشکل‌های دانش‌بنیان به منتخبین عرصه دانش‌بنیان و فناور کشور در مورد انتخابات اتاق بازرگانی تهران
fff
نظرسنجی

نظر شما در برنامه ماه عسل چیست؟

View Results

mahak