چقازردی خبر داد:
طبق اعلام دفتر ارزیابی عملکرد وزارت امور اقتصادی و دارایی بانک سپه کیفی ترین خدمات را بین شبکه بانکی ارائه کرده است

تشخیص خبر: مدیرعامل بانک سپه گفت: براساس نتایج بررسی دفتر ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات وزارت امور اقتصادی و دارایی بر مبنای مفاد مواد ۸۱ و ۸۲ قانون مدیریت خدمات کشوری، بانک سپه در زمینه ارتقای کیفیت خدمات دولتی در بین بانکهای دولتی کشور مقام اول را کسب کرده است.

به گزارش تشخیص خبر به نقل از بانک سپه: محمدکاظم چقازردی اظهار داشت: عملکرد بانک های دولتی در بعد شاخص های عمومی و اختصاصی به طور سالانه، با هدف سنجش، ارزش گذاری و قضاوت درخصوص عملکرد دستگاههای اجرایی براساس قوانین و مقررات مربوطه و با رویکرد معیارهای اثربخش، کارایی، اقتصادی و اخلاقی به منظور ارتقای کیفیت خدمات دولتی مورد ارزیابی قرار می گیرند.
وی افزود: براساس اعلام مشاور وزیر و مدیرکل دفتر ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایت وزارت امور اقتصادی و دارایی، بانک سپه با کسب مجموع ۸۶٫۹ درصد امتیاز در شاخص های عمومی و اختصاصی، مقام نخست، ارتقای کیفیت خدمات دولتی را به دست آورده است.
چقازردی اظهار داشت: بانک سپه در ارزیابی صورت گرفته در محورهای برنامه استقرار نظام جامع مدیریت عملکرد، برنامه صیانت از حقوق مردم و سلامت اداری، برنامه مدیریت سرمایه انسانی و برنامه دولت الکترونیک و هوشمند سازی اداری بالاترین امتیاز را به خود اختصاص داده است.
مدیرعامل بانک سپه ضمن قدردانی از کارکنان این بانک، موفقیت حاصل شده را مرهون الطاف الهی و تلاش همکاران ساعی خود در بانک سپه عنوان کرد. 

نوشته شده در تاریخ : ۹۴/۱۲/۱۰
دیدگاه ها

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *



1453199479758_ISNA
آخرین اخبار
الکام تاکز و الکام ترندز دو رویداد تازه الکامپ بیست‌وچهار
تغییر ساعت کار شعب استانی بانک ایران زمین
زمان ثبت‌نام در برنامه‌های جانبی الکام استارز آغاز شد
راه اندازی سرویس پرداخت اقساط در اینترنت بانک و خدمات اینترنتی کارت
حضور دولت الکترونیک در سالن ۴۱ قطعی شده است
بررسی همکاری‌های مشترک سندیکای مخابرات ایران و سازمان نظام صنفی رایانه‌ای
توسعه بانکداری دیجیتال از اهداف مهم بانک ایران زمین در سال های آینده است
دیدار رئیس سازمان با سیدتقی نوربخش مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی
بانکداری دیجیتال تنها راه صنعت بانکداری برای خروج از شرایط فعلی است
مشتری محوری با بانکداری دیجیتال، مفهوم پیدا می کند
برگزاری گردهمایی سراسری مدیران بانک ایران زمین
اهدای هدیه ایده برتر در استان خوزستان
آگهی دعوت به مجمع عمومی عادی بطور فوق العاده (نوبت دوم) بانک ایران زمین
بازدید مدیرعامل بانک ایران زمین از شعب استان البرز
افزایش نرخ ارز قدرت تصمیم گیری را از کسب و کارها گرفته است
آغاز به کار کمیسیون “استاندارد و مقررات” در سازمان
پیگیر نیازهای ارزی شرکت‌های فاوا هستیم
بازدید مدیر امور استان های بانک ایران زمین از شعب استان سیستان و بلوچستان
احتمال اختلال در خدمات الکترونیکی بانک ایران زمین در روزهای چهاردهم و پانزدهم خرداد
احتمال اختلال و قطعی موقت در سرویس های خدمات بانکی بانک ایران زمین
fff
نظرسنجی

نظر شما در برنامه ماه عسل چیست؟

View Results

mahak