چقازردی خبر داد:
طبق اعلام دفتر ارزیابی عملکرد وزارت امور اقتصادی و دارایی بانک سپه کیفی ترین خدمات را بین شبکه بانکی ارائه کرده است

تشخیص خبر: مدیرعامل بانک سپه گفت: براساس نتایج بررسی دفتر ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات وزارت امور اقتصادی و دارایی بر مبنای مفاد مواد ۸۱ و ۸۲ قانون مدیریت خدمات کشوری، بانک سپه در زمینه ارتقای کیفیت خدمات دولتی در بین بانکهای دولتی کشور مقام اول را کسب کرده است.

به گزارش تشخیص خبر به نقل از بانک سپه: محمدکاظم چقازردی اظهار داشت: عملکرد بانک های دولتی در بعد شاخص های عمومی و اختصاصی به طور سالانه، با هدف سنجش، ارزش گذاری و قضاوت درخصوص عملکرد دستگاههای اجرایی براساس قوانین و مقررات مربوطه و با رویکرد معیارهای اثربخش، کارایی، اقتصادی و اخلاقی به منظور ارتقای کیفیت خدمات دولتی مورد ارزیابی قرار می گیرند.
وی افزود: براساس اعلام مشاور وزیر و مدیرکل دفتر ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایت وزارت امور اقتصادی و دارایی، بانک سپه با کسب مجموع ۸۶٫۹ درصد امتیاز در شاخص های عمومی و اختصاصی، مقام نخست، ارتقای کیفیت خدمات دولتی را به دست آورده است.
چقازردی اظهار داشت: بانک سپه در ارزیابی صورت گرفته در محورهای برنامه استقرار نظام جامع مدیریت عملکرد، برنامه صیانت از حقوق مردم و سلامت اداری، برنامه مدیریت سرمایه انسانی و برنامه دولت الکترونیک و هوشمند سازی اداری بالاترین امتیاز را به خود اختصاص داده است.
مدیرعامل بانک سپه ضمن قدردانی از کارکنان این بانک، موفقیت حاصل شده را مرهون الطاف الهی و تلاش همکاران ساعی خود در بانک سپه عنوان کرد. 

نوشته شده در تاریخ : ۹۴/۱۲/۱۰
دیدگاه ها

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *



1453199479758_ISNA
آخرین اخبار
برگزاری گردهمایی روسای شعب بانک ایران زمین
دیدار مدیر استانی بانک ایران زمین با رئیس نظام پزشکی استان همدان
آمادگی بانک ایران زمین برای خدمات رسانی به زوار اربعین
برگزاری گردهمایی سراسری روسای شعب استانی
مراسم تودیع و معارفه مدیر شعب بانک ایران زمین در استانهای البرز، قزوین و زنجان برگزار شد
دیدار مدیر استانی بانک ایران زمین با معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه
برگزاری شانزدهمین کنفرانس ملی حسابداری ایران با حمایت بانک ایران زمین
مشتری محوری؛ اساس بانکداری دیجیتال
انتصاب اعضای جدید هیات عامل بانک ایران زمین
یک_قطره_کمتر
آوای_ایران_زمین / قابلیت های تقویم دیجیتال
برگزاری گردهمایی سراسری روسای شعب و کارکنان استان یزد
انتصاب مدیر امور پشتیبانی و مهندسی بانک ایران زمین
استقبال کم نظیر مشتریان از جشنواره عید تا عید باشگاه مشتریان بانک ایران زمین
پاسخگویی بانک ایران زمین به تمامی درخواست‌های مردمی در “سامانه انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات”
تحقق اهداف، نیازمند تلاش هدفمند است
بازدید مدیر امور شعب استان های بانک ایران زمین از شعب استان خراسان جنوبی
اعلام آخرین مهلت واگذاری چک های غیر صیادی
بخشودگی و تخفیف ویژه برای بدهکاران بانک ایران زمین
نقش شعب در بانکداری در حال تغییر است
fff
نظرسنجی

نظر شما در برنامه ماه عسل چیست؟

View Results

mahak