مشاور مدیرعامل و مدیر کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی:
سازمان های کارآمد به روابط عمومی توانمند و هوشمند متکی هستند

تشخیص خبر : مشاور مدیر عامل ومدیر کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی با بیان اینکه سازمان های کارآمد به روابط عمومی توانمند و هوشمند متکی هستند، گفت: مدیریت فعلی سازمان، پاسخگویی را به عنوان یکی از چهار راهبرد اصلی خود تعیین کرده است.

به گزارش تشخیص خبر به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، امیر عباس تقی پور در مراسم تودیع و معارفه رئیس و کارشناس ارشد روابط عمومی اداره کل تامین اجتماعی استان یزد، با اشاره به وظایف و کارکردهای روابط عمومی افزود: در سازمان تامین اجتماعی روابط عمومی دارای ویژگی های منحصر بفرد است.
وی اظهار داشت: سازمان تامین اجتماعی ۴۰ میلیون و ۶۰۰ هزار نفر را در کشور تحت پوشش دارد و ماهانه ۴۲۰۰میلیارد تومان بابت تعهدات به بیمه شدگان، بازنشستگان و مستمری بگیران پرداخت می کند.
تقی پور تصریح کرد: سازمان تامین اجتماعی متکی بر بودجه عمومی کشور نیست و حدود ۹۳ درصد منابع درآمدی را از حق بیمه ها وصول می کند.
وی افزود: وسعت و گستردگی جمعیت تحت پوشش و خدمات، تعامل با دولت، کارفرمایان، مستمری بگیران وبیمه شدگان، کارکردهای ارتباطی این سازمان را متنوع و حائز اهمیت می کند.
تقی پور با اشاره به تعریف انجمن جهانی روابط عمومی خاطر نشان کرد: روابط عمومی جزئی از وظایف مدیریت هر سازمانی است که تلاش می کند تفاهم و پشتیبانی ذینفعان خود را جلب کند.
مشاور مدیر عامل ومدیر کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی افزود: برخلاف گذشته، بندرت مدیری هوشمند وتوانا را می توان یافت که از اهمیت کار روابط عمومی غافل باشد، زیرا با حذف روابط عمومی جزیی از وظایف اصلی خود را حذف کرده وآن را نادیده گرفته است.
تقی پور ادامه داد: تلاش مجموعه روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی براین است که تا حد امکان بسیاری از کاستی ها را از لحاظ علمی وتکنیکی بر طرف کند زیرا در جامعه نوین ارتباطی واطلاعاتی امروز عقب افتادن از تکنولوژیهای کاربردی در این زمینه جبران ناپذیر خواهد بود و روابط عمومی را از رسالت واقعی خویش که همان اطلاع رسانی وارتباطات شفاف درون وبرون سازمانی است دور خواهد کرد.
مدیر کل تامین اجتماعی استان یزد نیز در این نشست از تلاشها وتحولات انجام گرفته در سالهای اخیر در حوزه روابط عمومی سازمان تشکر وقدر دانی کرد.
محمد صابری گفت: روابط عمومی بازوی پر توان و سفیر سازمان و همچنین مشاور خوبی برای مدیران است.
وی بهره گیری از ظرفیت سایت، تعامل حداکثری با شرکا، تشکیل جلسات با مجامع کارفرمایی ،کارگری و بازنشستگی و تعامل با رسانه های استان را مثبت ارزیابی نمود و با بیان اینکه فضای کار روابط عمومی بسیار گسترده است ، گفت: می طلبد اقدامات بیشتری نیز در این خصوص انجام پذیرد.
صابری در ادامه به وضعیت تولید و اقتصاد یزد پرداخت و گفت: این استان بزرگترین واحدهای تولید کاشی و سرامیک در کشور را دارد و دومین استان معدنی و سومین استان تولید کننده فولاد کشور محسوب می شود.
وی با بیان اینکه ۸۲۰ هزار نفر در استان یزد تحت پوشش تامین اجتماعی هستند، اظهار داشت: دومین ضریب پوشش تامین اجتماعی با ۷۸ درصد در سطح کشور به استان یزد اختصاص دارد.
مدیر کل تامین اجتماعی یزد افزود: ۱۶ شعبه اصلی، ۷ شعبه اقماری و ۲ کارگزاری ارائه گر خدمات بیمه ای به جمعیت تحت پوشش تامین اجتماعی این استان هستند.
صابری گفت: در ۹ماه منتهی به آذر ماه سال جاری، ۵۳۹ میلیارد تومان در بخش بیمه ای از سوی سازمان در استان یزد هزینه شده است.
وی افزود: ۴۰درصد مراجعان به بخش درمان استان یزد از استان های همجوار هستند.
در پایان این نشست، امیدرضا شاطری به عنوان رئیس و کارشناس ارشد روابط عمومی اداره کل تامین اجتماعی استان یزد معرفی و از خدمات عباس دهقانی با اهدای لوح تقدیر قدردانی شد. 

نوشته شده در تاریخ : ۹۴/۱۰/۳۰
دیدگاه ها

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *



آخرین اخبار
موثقی نیا خبر داد: بومی سازی فناوری های جدید در زنجیره الومینیوم
دیدار نوروزی مدیران بانک ایران زمین از شعب پایتخت
دیدار نوروزی مدیر عامل چادرملو
دیدار نوروزی مدیریت ارشد بانک ایران زمین با کارکنان ادارات مرکزی
آمادگی کامل بانک سپه برای تحقق شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
پیام نوروزی مدیرعامل بانک پارسیان
متن پیام نوروزی مدیر عامل شركت معدنی و صنعتی چادرملو
پیام مدیریت عالی بانک ایران زمین به مناسبت نوروز ۱۴۰۳
مدیرعامل بانک سپه حلول ماه مبارک رمضان و فرا رسیدن نوروز ۱۴۰۳ را تبریک گفت
معرفی شعب کشیک بانک سپه در ایام تعطیلات نوروز سال ۱۴۰۳
تامین مالی واحدهای مسکونی نیروهای مسلح به سرعت انجام می‌شود
چادرملو قرارداد خرید لکوموتیوهای سنگین باری با مپنا امضا کرد
ارسال کمک های اهدایی بانک سپه به هموطنان سیل زده جنوب سیستان و بلوچستان
درخشش محصولات بانک پارسیان در هشتمین جشنواره نوآوری برتر ایرانی
برگزاری مراسم سالروز تأسیس بانک ایران زمین
بازدید مهندس طاهر زاده از ۲ پروژه بزرگ صنعتی چادرملو
انتصاب مدیر امور مهندسی زیرساخت بانک ایران زمین
انتصاب معاون فناوری اطلاعات بانک ایران زمین
۱۰ تیم برتر رویداد چادرو شناخته شدند
جلسه کار گروه هماهنگی شبکه بانکی کشور در حوزه مدیریت گردش وجوه نقد
نظرسنجی

نظر شما در برنامه ماه عسل چیست؟

View Results

mahak