سعادت در حاشیه حضور سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور در نمایشگاه سبیت آلمان؛
سازمان به دنبال جذب سرمایه‌گذار خارجی است

تشخیص خبر :نمایشگاه الکامپ و ۱۰ استارتاپ برتر ایرانی با حمایت سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور باهدف معرفی توانمندی‌های صنعت فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور و ایجاد زمینه آشنایی با فرصت‌های سرمایه‌گذاری در ایران، در نمایشگاه سبیت ۲۰۱۷ آلمان، حضور یافتند.

به گزارش تشخیص خبر از سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور، ناصر علی رئیس سازمان نظام صنفی رایانه‌ای با اعلام این خبر به چشم‌انداز حضور سازمان در سبیت آلمان اشاره کرد و گفت: سازمان باهدف معرفی توانمندی کسب‌وکارهای نوپای فناوری اطلاعات و ارتباطات و ارائه آمار و دستاوردهای کسب‌وکارهای ICT امسال برای اولین بار در نمایشگاه سبیت آلمان ۲۰۱۷ حضور یافت.
سعادت با اشاره به دعوت از استارتاپ ها و سرمایه‌گذاران برای حضور و سرمایه‌گذاری مشترک در ایران ادامه داد: سازمان در این نمایشگاه از استارتاپ ها و سرمایه‌گذاران مختلف برای حضور و سرمایه‌گذاری مشترک در ایران دعوت کرد.
رئیس سازمان نظام صنفی رایانه‌ای، ایران را امن‌ترین و بزرگ‌ترین بازار مصرفی فناوری اطلاعات در خاورمیانه خواند و گفت: سازمان نظام صنفی رایانه‌ای در نمایشگاه سبیت تمرکز خود را بر معرفی ابعاد مختلف کشور برای حضور و پذیرش سرمایه‌گذاری‌های حوزه فناوری اطلاعات قرار داد و با هیات های تجاری از کشورهای گوناگون به بحث و تبادل‌نظر پرداخت.
او با اشاره به حمایت سازمان برای حضور ۱۰ استارتاپ برتر نمایشگاه الکامپ بیست و دوم در سبیت ۲۰۱۷ گفت: در سالن ۱۱ نمایشگاه سبیت امسال شاهد حضور ۱۰ استارتاپ برتر الکام استارز بودیم که با حمایت مستقیم سازمان حضور موفقی داشتند. ضمن معرفی این استارتاپها به بازدیدکنندگان این پیام منتقل می‌شد که صدها کسب‌وکار نوپای خلاق در ایران وجود دارد که آماده همکاری و جذب سرمایه‌گذار هستند.
همچنین سازمان باهدف معرفی نمایشگاه الکامپ و جذب مخاطبان بین‌المللی برای الکامپ ۲۰۱۷ که تابستان امسال برگزار می‌شود، غرفه الکامپ را در کنار غرفه سازمان در سبیت آلمان برپا ساخت.
غرفه الکامپ پیرو امضای تفاهم‌نامه مشترک میان برگزارکنندگان نمایشگاه سبیت و الکامپ تابستان سال ۹۵ در این دوره از نمایشگاه سبیت حضور یافت، پیش از آن نیز در نمایشگاه الکامپ ۲۲ شاهد حضور غرفه سبیت بودیم.
سعادت در خصوص دعوت سازمان از هیات های تجاری و شرکت‌های خارجی برای حضور در نمایشگاه الکامپ ادامه داد: با توجه به گسترش ابعاد بین‌المللی الکامپ، سازمان در نمایشگاه سبیت به معرفی الکامپ به‌عنوان بزرگ‌ترین رویداد فناوری اطلاعات و ارتباطات خاورمیانه پرداخت و از بازدیدکنندگان و حاضران نمایشگاه سبیت برای حضور در الکامپ و فرصت‌های سرمایه‌گذاری مشترک در ایران از طریق این نمایشگاه دعوت به عمل آورد.
نمایشگاه سبیت آلمان به‌عنوان بزرگ‌ترین و معتبرترین نمایشگاه بین‌المللی کامپیوتر جهان از۲۰ الی ۲۴ مارس ۲۰۱۷ (۳۰ اسفند ۱۳۹۵ تا چهارم فروردین ۱۳۹۶) با حضور سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور، نمایشگاه الکامپ و ۱۰ استارتاپ ایرانی برگزار شد. 

نوشته شده در تاریخ : ۹۶/۰۱/۱۹
دیدگاه ها

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *



آخرین اخبار
پرداخت بیش از ۲۸۹ هزار میلیارد ریال تسهیلات تکلیفی توسط بانک سپه در سال ۱۴۰۲
انتشار گزارش اولیه دستاوردهای مالی ال‌جی برای سه‌ماهه اول سال ۲۰۲۴
حمایت ویژه بانک سپه از فعالان اقتصادی استان خراسان رضوی
تصمیم هیئت مدیره به انجام افزایش سرمایه تفویض شده در مجمع فوق العاده شرکت معدني و صنعتي چادرملو
کارت هدیه مجازی بانک ایران زمین، خدمتی برای کسانی که دوست شان دارید
افتخاری دیگر از ال‌جی با کسب جوایز متعدد طراحی در رقابت Red Dot Awards
دیدار نوروزی رئیس هیات عامل ایمیدرو با کارکنان و مدیران حوزه معدن و صنایع معدنی
در طرح تسهیلاتی “کارت اعتباری انتخاب پلاس” بانک ایران زمین، سرمایه ات را ۲/۵ برابر کن
فروش ۴۷۲ رقبه ملک به ارزش بیش از ۱۱۰ هزار میلیارد ریال توسط بانک سپه در سال ۱۴۰۲
دعوت بانک سپه از ملت ایران برای شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس
بازدید مدیران بانک ایران زمین از شعب استان خراسان رضوی
ثبت بالاترین میزان تولید گندله آهن و شمش فولادی در سال ۱۴۰۲
موثقی نیا خبر داد: بومی سازی فناوری های جدید در زنجیره الومینیوم
دیدار نوروزی مدیران بانک ایران زمین از شعب پایتخت
دیدار نوروزی مدیر عامل چادرملو
دیدار نوروزی مدیریت ارشد بانک ایران زمین با کارکنان ادارات مرکزی
آمادگی کامل بانک سپه برای تحقق شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
پیام نوروزی مدیرعامل بانک پارسیان
متن پیام نوروزی مدیر عامل شركت معدنی و صنعتی چادرملو
پیام مدیریت عالی بانک ایران زمین به مناسبت نوروز ۱۴۰۳
نظرسنجی

نظر شما در برنامه ماه عسل چیست؟

View Results

mahak