مدیرعامل شرکت ملی پست:
دستیابی پست به فناوری ارسال بسته از طریق پهپاد، عملیات امدادرسانی را تسهیل می کند

تشخیص خبر: معاون وزیر، رییس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت ملی پست گفت: با اجرای آزمایشی موفق ارسال بسته از طریق پهپاد، شرکت ملی پست به این توانمندی دست یافت تا در شرایط بحرانی به کمک نهادهای امداد رسان بشتابد.

به گزارش تشخیص خبر به نقل از روابط عمومی شرکت ملی پست، حسین نعمتی با اعلام اینکه این موفقیت به کمک شرکت های دانش بنیان و متخصصان جوان ایرانی به دست آمده است، افزود: با دستیابی به این فناوری، پست آماده است تا در گام نخست به کمک نهادهای امداد رسان مانند هلال احمر و اورژانس شتافته و در شرایط بحرانی و حوادث غیرمترقبه، بسته ها و اقلام مورد نیاز را به ویژه در مناطق غیرقابل دسترس، به دست هموطنان برساند.

وی با اشاره به مکاتبات انجام شده با نهادهای امدادرسان، اظهار داشت: با توجه به اینکه پرواز هر نوع پهپادی نیازمند اخذ مجوزهای لازم از سوی دستگاه های متولی است، پست آماده است تا در صورت اخذ این مجوزها، کار خدمات رسانی و توزیع بسته از طریق پهپاد را آغاز کند.

مدیرعامل با تاکید بر اینکه در حال حاضر ایران جز نخستین کشورهای منطقه خاورمیانه است که به این فناوری دست یافته است، افزود: شرکت ملی پست آمادگی دارد تا با همکاری بخش غیردولتی به مدل تجاری و ارسال بسته از طریق پهپاد به عموم مشتریان نیز دست یابد.

نعمتی در خصوص شرایط ارسال بسته از طریق پهپاد نیز اظهار داشت: پهپاد آزمایش شده قادر است بسته تا وزن ۲ کیلوگرم در مسیری به طول ۲۰ کیلومتر را از مبدا دریافت کند و به مقصد تحویل دهد.

معاون وزیر نحوه اطلاع رسانی زمان و مکان تحویل بسته را نیز تشریح کرد و گفت: پیامکی به مخاطب ارسال خواهد شد و زمان دقیق و مکان تحویل بسته به وی اعلام می شود تا در زمان مقرر در محل مورد نظر حضور یابد.

به گفته وی، ارسال بسته از طریق پهپاد در قالب پروژه پست پلاس و در راستای طرح تحول دیجیتال شرکت ملی پست، با هدف کمک به کاهش آلودگی هوا و همچنین تسریع در روند عملیات امداد رسانی، مورد اجرای آزمایشی قرار گرفت. 

نوشته شده در تاریخ : ۹۸/۰۹/۲۴
دیدگاه ها

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *



1453199479758_ISNA
آخرین اخبار
ملت ایران با حضور گسترده در انتخابات افتخار جدیدی می‌آفریند
کسب گواهی نامه ISO9001 وISO10015 توسط مدیریت امور سرمایه انسانی و آموزش بانک ایران زمین
دریافت جایزه ملی مدیریت مالی ایران توسط بانک ایران زمین
رتبه برتر باشگاه مشتریان بانک ایران زمین در جشنواره وب و موبایل
بازدید معاون فناوری اطلاعات بانک ایران زمین از مرکز تماس این بانک
امتیازباران مشتریان باشگاه بانک ایران زمین در جشنواره به وقت زمستان
بانکداری دیجیتال بانکداری مردم محور است
موضوع امنیت یکی از شاخص های مهم اعتماد مشتری به بانک است
کمیته انضباطی کارکنان بانک ایران زمین انتخاب شدند
بازدید معاون عملیات بانکی از شعب استان تهران بانک ایران زمین
تجلیل از فرزند همکار شعبه خمینی شهر بانک ایران زمین
مسئولیت اجتماعی در قبال جامعه باید به یک دغدغه تبدیل شود
مرکز نوآوری ایران زمین پایگاهی برای مشارکت و جمع آوری ایده های خلاقانه است
ادعای اروپایی‌ها در مورد کاهش تعهدات برجامی مبنای حقوقی ندارد
بازدید عضو هیات عامل و مدیران ارشد بانک ایران زمین از شعب استان هرمزگان
بازدید مدیران بانک ایران زمین، از موسسه خیریه کهریزک استان البرز
معرفی سامانه هریم بانک ایران زمین(هدایت رمز دوم یکبار مصرف)
شماره پیامک بانک ایران زمین را بین مخاطبین خود ذخیره کنید
دستیابی پست به فناوری ارسال بسته از طریق پهپاد، عملیات امدادرسانی را تسهیل می کند
توزیع مرسولات فروشگاه اینترنتی سنجه کیش و صندوق امداد ولایت توسط پست
fff
نظرسنجی

نظر شما در برنامه ماه عسل چیست؟

View Results

mahak