مدیرعامل بانک ایران زمین:
ما در حال گذار از شیوه ارتباط سنتی بین مشتری و بانک هستیم

تشخیص خبر: مدیرعامل بانک ایران زمین در بازدید از شعب استان گیلان با بیان اینکه شیوه ارتباط بانک با مشتری تغییر کرده است، اظهار داشت: در گذشته ارتباط ما با مشتری مستقیم و فیزیکی بود، اما امروز شاهد آن هستیم که ۹۷ درصد تراکنش‌های مالی خارج از شعب انجام می‌شود و این موضوع نشان از یک تحول بزرگ دارد.

به گزارش تشخیص خبر از روابط عمومی بانک ایران زمین، در این بازدیدها عبدالمجید پورسعید مدیرعامل با بیان اهمیت ارتباط بین مشتری و بانک، گفت: ما در حال گذار از شیوه ارتباط سنتی بین مشتری و بانک هستیم، شعب بانک و بانکداران ارائه‌کننده خدمت به مشتری با نقش‌های جدید همچون مشاوران مالی در شعب حضور خواهند داشت، و این نیازمند تلاش بیشتر همکاران برای بالابردن دانش بانکی خود و مشتریان خواهد بود.
وی افزود: در شرایط فعلی همکاران ما در شعب باید دانش خود را در خصوص مسائلی مانند بانکداری دیجیتال، فناوری‌های نوین، بلاکچین، بانکداری باز، هوش مصنوعی و … ارتقاء دهند تا بتوانند در آینده نقش خود را به خوبی ایفا کنند.
عبدالمجید پورسعید مدیرعامل با همراهی هادی قدیمی معاون عملیات بانکی، محمد حسینی کناروئی مدیر امور شعب استان ها، محمد جواد انوجی مدیر شعب استان گیلان و هیئت همراه از شعب این استان بازدید کردند. 

نوشته شده در تاریخ : ۹۸/۰۶/۰۹
دیدگاه ها

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *



 
آخرین اخبار
روز شلوغ مرکز تحقیق و نوآوری همراه اول در هفته پژوهش و فناوری
تکامل LG SIGNATURE با هوش مصنوعی؛ بازتعریف لوازم خانگی پیشرفته در CES 2026 رونمایی شرکت ال‌جی از مجموعه توسعه‌یافته SIGNATURE مجهز به هوش مصنوعی با عملکرد پیشرفته و طراحی مینیمال ارتقایافته
امکان وکالتی کردن حساب‌های بانک سپه برای ثبت‌نام خودروهای وارداتی آذرماه ۱۴۰۴ فراهم شد
رونمایی ال‌جی از فناوری حمل‌ونقل هوشمند نسل آینده، مبتنی بر هوش مصنوعی مولد در CES 2026
نجارزاده در بازدید از شرکت دومینو: حمایت از تولید و امنیت غذایی در اولویت است/ بانک ملی ایران؛ پیشران اشتغال و امنیت غذایی
انتصاب مدیرعامل پروژه احداث ۱۰۰۰ واحد مسکونی بانک گردشگری در تهران
یحیی فروتن مدیرعامل بانک پارسیان شد
دعوت بانک سینا از مشتریان برای مشارکت در نظرسنجی طرح صیانت بانک مرکزی
بومی‌سازی فناوری به روایت مرکز تحقیق و نوآوری همراه اول در نمایشگاه «تستا»
نخستین ارائه VoLTE در رومینگ بین‌الملل توسط همراه اول
سیمان آبیک، پیشتاز هوشمندسازی و تحول دیجیتال صنعتی
افزایش دسترسی اقشار مختلف جامعه به تسهیلات خرد در بانک ایران‌زمین
برگزاری سمینار هوش مصنوعی در حوزه‌های تخصصی رادیولوژی با مشارکت همراه اول
نقشه راه وزارت صمت برای نوسازی مدیریت صنعتی ایران
نشست خبری آنلاین بانک پارسیان برگزار شد
بازگرداندن اموال کلان به بانک ایران‌زمین پس از حکم تاریخی دادگاه!
بهبود چشمگیر شاخص‌های عملکردی بانک سینا
پرداخت بیش از ۳۹ هزار میلیارد ریال تسهیلات جهش تولید مسکن از سوی بانک سپه
معرفی بسته‌های ویژه همراه اول برای روز مادر
همراه اول برترین روابط عمومی در «ارتباطات رسانه‌ای» و «کاربرد هوش مصنوعی»
نظرسنجی

نظر شما در برنامه ماه عسل چیست؟

View Results

mahak