توزیع یک میلیون سیم کارت دانش آموزانی توسط انارستان

تشخیص خبر : در دومین روز از هفدهمین نمایشگاه بین المللی صنایع مخابرات و اطلاع رسانی (تلکام) نشستی با موضوع «انارستان بزرگ ترین زیست بوم حوزه کودک و نوجوان با بیش از یک میلیون کاربر در راستای راه اندازی MVNO تخصصی» برگزار شد.

در این نشست آقایان «محسن مروجی» _مدیرعامل انارستان_ «ابوالفضل محمودی»_ عضو هیات مدیره و مدیر توسعه کسب‌وکار_ «امین کلاهدوزان»_ مدیرعامل MVNO_ و خبرنگارانی از خبرگزاری های تسنیم، مهر، تعادل، فارس، جام جم، ایرنا و ایسنا حضور داشتند.
مروجی درباره دغدغه های نوجوانان و والدین و کمبود پاسخ مناسب توضیح داد و گفت: «والدین نگران این مساله هستند که فرزندشان چقدر از وقتش را صرف بازی می کند، چقدر صرف مسائل آموزشی. با ابزاری که ما طراحی کرده ایم والدین می توانند به فعالیت های فرزندان اشراف کامل داشته باشند. البته این امکان برای والدین، کاملا انتخابی است و می توانند به دلخواه آن را فعال یا حذف کنند.»
وی در ادامه افزود: «تا کنون یک میلیون سیم کارت میان دانش آموزان توزیع شده است و طبق محاسبات صورت گرفته، حدس می زنیم یک بازار سه میلیونی برای این سیمکارت ها وجود دارد. با ۳۰۰ شرکت تولیدکننده محتوا همکاری می کنیم. ۸ ماه طول کشید زیرساخت ها در شبکه همراه اول ایجاد شود. ولی با تمام این صحبت ها ما یک مجموعه بیرونی هستیم. و برای انتخبا اپراتور آینده خودمان تصمیم می گیریم.»
در ادامه جلسه، محمودی به سیستم عامل بومی انارستان اشاره کرد و گفت: «سیستم عامل انارستان، اندروید و بومی است و روی سیستم های اندرویدی نصب می شود. در این زمینه با شرکت های پیشرو همکاری داریم.»
امین کلاهدوزان _مدیر MVNO گروه انارستان_ درباره نحوه ارتباط این سیستم با مخاطبان توضیحات لازم را ارائه کرد و پیرامون نحوه فعالیت مجموعه شان گفت: «مدلی که برای سیستم مان تعریف کرده ایم، طوری است که بتوانیم از توانمندی کلیه اقشار استفاده کنیم. یعنی از دانشجوی نرم افزار تا یک فرد عادی بدون دانش کامپیوتری بتوانند در این پروژه شرکت داشته باشند. ما اپلیکیشن ساز رایگان را در اختیار مردم قرار داده ایم تا بر اساس نیازهایشان آن را توسعه یا تغییر بدهند».
وی در ادامه به نقش مخاطبان در MVNO اشاره کرد و افزود: «ما از مردم خواسته ایم که برای رسیدن به اهداف مان به نفع خودشان، به ما کمک کنند. حتی ترتیبی داده شده است تا مردم خودشان نام تجاری را برگزینند. سامانه پیامکی ۶۰۲۰۶ به همین منظور راه اندازی شده است و به برنده جوایز ارزنده ای تعلق خواهد گرفت.»

در نشست «انارستان بزرگ ترین زیست بوم حوزه کودک و نو جوان با بیش از یک میلیون کاربر در راستای راه اندازیMVNO تخصصی» کلاهدوزان به نوع همکاری های این مجموعه با شرکت های دیگر گفت MVNO :از دو نظر برای اپراتورها جذاب است؛ اول اینکه برای اپراتور رقیب محسوب نمی شود. چون سایرین اینطور نیستند و بخشی از بازار اپراتور را از آن خود می کنند. از طرفی هم سرویس ما برای اپراتورها مشتری می آورد.»
وی در ادامه نشست درباره همکاری با سایر اپراتورها افزود: «همراه اول، اولین اپراتوری که بود که متوجه این مساله شد و همکاری کردیم. اما این به این معنا نیست که قرار نیست با دیگران هم کار کنیم. در آینده با همه اپراتورها گفت و گو خواهیم کرد.» 

نوشته شده در تاریخ : ۹۵/۰۷/۰۹
دیدگاه ها

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *



آخرین اخبار
مراسم معارفه ‌و تکریم مدیرعامل هلدینگ بهپویان هوشمند امید برگزار شد
پرداخت بیش از ۲۸۹ هزار میلیارد ریال تسهیلات تکلیفی توسط بانک سپه در سال ۱۴۰۲
انتشار گزارش اولیه دستاوردهای مالی ال‌جی برای سه‌ماهه اول سال ۲۰۲۴
حمایت ویژه بانک سپه از فعالان اقتصادی استان خراسان رضوی
تصمیم هیئت مدیره به انجام افزایش سرمایه تفویض شده در مجمع فوق العاده شرکت معدني و صنعتي چادرملو
کارت هدیه مجازی بانک ایران زمین، خدمتی برای کسانی که دوست شان دارید
افتخاری دیگر از ال‌جی با کسب جوایز متعدد طراحی در رقابت Red Dot Awards
دیدار نوروزی رئیس هیات عامل ایمیدرو با کارکنان و مدیران حوزه معدن و صنایع معدنی
در طرح تسهیلاتی “کارت اعتباری انتخاب پلاس” بانک ایران زمین، سرمایه ات را ۲/۵ برابر کن
فروش ۴۷۲ رقبه ملک به ارزش بیش از ۱۱۰ هزار میلیارد ریال توسط بانک سپه در سال ۱۴۰۲
دعوت بانک سپه از ملت ایران برای شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس
بازدید مدیران بانک ایران زمین از شعب استان خراسان رضوی
ثبت بالاترین میزان تولید گندله آهن و شمش فولادی در سال ۱۴۰۲
موثقی نیا خبر داد: بومی سازی فناوری های جدید در زنجیره الومینیوم
دیدار نوروزی مدیران بانک ایران زمین از شعب پایتخت
دیدار نوروزی مدیر عامل چادرملو
دیدار نوروزی مدیریت ارشد بانک ایران زمین با کارکنان ادارات مرکزی
آمادگی کامل بانک سپه برای تحقق شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
پیام نوروزی مدیرعامل بانک پارسیان
متن پیام نوروزی مدیر عامل شركت معدنی و صنعتی چادرملو
نظرسنجی

نظر شما در برنامه ماه عسل چیست؟

View Results

mahak