معاون وزير و رييس سازمان آموزش فني و حرفه اي كشور:
تلاش برای توسعه آموزش های فنی و حرفه ای از طریق تعامل با سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور

تشخیص خبر: نشست مسؤولان سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور و سازمان مدیریت و برنامه ریزی به منظور توسعه آموزش های فنی و حرفه ای برگزار شد.

به گزارش تشخیص خبر به نقل از روابط عمومی سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور، این نشست با حضور محمد امین سازگار نژاد، معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و رییس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور، محمدرضا واعظ مهدوی، معاون توسعه امور علمی و فرهنگی سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور، الهیاری رئیس امور آموزش وپرورش عمومی فنی و حرفه ای و رهام کیائی معاون اداری و پشتیبانی سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور در محل سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور برگزار شد.
معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در نشست مذکور تأکید کرد: باید ویژگی های سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور در برنامه ششم توسعه مشخص شود و همچنین در طول برنامه ششم رویکردهای اجرای آموزش های فنی و حرفه ای کاملا مشخص شود .
رییس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور بیان داشت: توجه به بخش خصوصی و سفارش محور بودن آموزش ها از پیشنهادهای سازمان آموزش فنی و حرفه ای در برنامه ششم توسعه می باشد.
سازگارنژاد در ادامه تاکید کرد: برای اثربخش بودن نقش سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور در برنامه ششم توسعه می بایست کارگاه های آموزشی با همکاری سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور و سایر سازمانها و نهادهای بین المللی تجهیز و به روزرسانی شوند و توجه ویژه به معیشت کارکنان و مربیانی که اثرگذاری بیشتری دارند، صورت پذیرد.
در ادامه این نشست محمدرضا واعظ مهدوی، معاون توسعه امور علمی و فرهنگی سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور، بیان داشت: سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور در ایجاد اشتغال، نقش کلیدی دارد.
وی افزود: پیشنهادات، نظرات و دیدگاه های آقای سازگارنژاد به دیدگاه های سازمان مدیریت و برنامه ریزی نزدیک بوده و امید است با همکاری و هم فکری، این دیدگاه ها را در برنامه ششم لحاظ و عملیاتی کنیم.
واعظ مهدوی ادامه داد: نیازهای تجهیزاتی سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور در قالب یک برنامه پنج ساله به تفکیک مراکز آموزشی تهیه و در اختیار سازمان مدیریت و برنامه ریزی قرار داده شود تا بتوانیم طبق برنامه زمان بندی شده نسبت به تجهیز و نوسازی کارگاه های آموزشی این سازمان همکاری نماییم.
معاون توسعه امور علمی و فرهنگی سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور در ادامه به توجه وی‍ژه به مهارت های اجتماعی در کنار مهارت های فنی و حرفه ای، پیگیری و احیاء همکاری مجدد سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور با بانک جهانی و سایر سازمان های بین المللی به منظور استفاده بهینه و بیشتر از ظرفیت های برنامه ریزی شده سازمان های بین المللی تأکید کرد.
در پایان واعظ مهدوی نسبت به همکاری لازم توسط سازمان مدیریت و برنامه ریزی برای افزایش تخصیص ردیف بودجه هزینه ای، تملک دارایی های سرمایه ای و ردیف های درآمدی و همچنین بودجه مربوط به جز۴ بند ب تبصره ۲۰ قانون بودجه سال ۱۳۹۴ در خصوص طرح توانمندسازی و آموزش های مهارتی روستاییان، عشایر و مناطق محروم و مرزی کشور با رویکرد اشتغال پایدار قول مساعد داد. 

نوشته شده در تاریخ : ۹۴/۱۰/۱۵
دیدگاه ها

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *



آخرین اخبار
مراسم معارفه ‌و تکریم مدیرعامل هلدینگ بهپویان هوشمند امید برگزار شد
پرداخت بیش از ۲۸۹ هزار میلیارد ریال تسهیلات تکلیفی توسط بانک سپه در سال ۱۴۰۲
انتشار گزارش اولیه دستاوردهای مالی ال‌جی برای سه‌ماهه اول سال ۲۰۲۴
حمایت ویژه بانک سپه از فعالان اقتصادی استان خراسان رضوی
تصمیم هیئت مدیره به انجام افزایش سرمایه تفویض شده در مجمع فوق العاده شرکت معدني و صنعتي چادرملو
کارت هدیه مجازی بانک ایران زمین، خدمتی برای کسانی که دوست شان دارید
افتخاری دیگر از ال‌جی با کسب جوایز متعدد طراحی در رقابت Red Dot Awards
دیدار نوروزی رئیس هیات عامل ایمیدرو با کارکنان و مدیران حوزه معدن و صنایع معدنی
در طرح تسهیلاتی “کارت اعتباری انتخاب پلاس” بانک ایران زمین، سرمایه ات را ۲/۵ برابر کن
فروش ۴۷۲ رقبه ملک به ارزش بیش از ۱۱۰ هزار میلیارد ریال توسط بانک سپه در سال ۱۴۰۲
دعوت بانک سپه از ملت ایران برای شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس
بازدید مدیران بانک ایران زمین از شعب استان خراسان رضوی
ثبت بالاترین میزان تولید گندله آهن و شمش فولادی در سال ۱۴۰۲
موثقی نیا خبر داد: بومی سازی فناوری های جدید در زنجیره الومینیوم
دیدار نوروزی مدیران بانک ایران زمین از شعب پایتخت
دیدار نوروزی مدیر عامل چادرملو
دیدار نوروزی مدیریت ارشد بانک ایران زمین با کارکنان ادارات مرکزی
آمادگی کامل بانک سپه برای تحقق شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
پیام نوروزی مدیرعامل بانک پارسیان
متن پیام نوروزی مدیر عامل شركت معدنی و صنعتی چادرملو
نظرسنجی

نظر شما در برنامه ماه عسل چیست؟

View Results

mahak