تجربه مشتری وجه تمایز ما در ارائه خدمات بانکی خواهد بود

تشخیص خبر : مدیرعامل بانک ایران زمین، در گردهمایی روساء شعب استانهای خراسان رضوی و شمالی با اشاره به چشم انداز بانکداری دیجیتال در این بانک افزود: در عصر حاضر تجربه مشتری به عنوان وجه تمایز شرکتها مطرح است، و هدف از بانکداری دیجیتال ارائه خدمات و ایجاد یک تجربه برجسته و قابل اتکا برای مشتریان است.

عبدالمجید پورسعید مدیر عامل بانک ایران زمین، در بخشی از سخنان خود با اشاره به نقش بانکها در حمایت از تولید داخلی گفت: بانکها به عنوان بزرگترین بخش تأمین کننده مالی کشور برای اینکه بتوانند وظیفه خود را در برابر تولید کنندگان و دیگر بخشهای اقتصادی ایفا کنند نیاز به حمایت از جانب بانک مرکزی و سیاست گذاری های با ثبات دارند. 

نوشته شده در تاریخ : ۹۷/۰۲/۱۰
دیدگاه ها

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *



1453199479758_ISNA
آخرین اخبار
نقش شعب در بانکداری در حال تغییر است
انتصاب مدیر امور سرمایه انسانی و آموزش بانک ایران زمین
اطلاعیه درباره دارندگان واحد سرمایه­ گذاری صندوق بانک ایران زمین
پيام تبريك مدير عامل بانك ايران زمين به مناسبت روز خبرنگار
در بانکداری دیجیتال، آینده شعب چگونه خواهد شد؟
راه اندازی سرویس‌های جدید در سامانه اینترنت بانک ایران زمین
حمایت از محیط زیست، مسئولیت اجتماعی همه ماست
حمایت از تولید و اشتغال یکی از اهداف اصلی بانک ایران زمین است
افزایش ضریب امنیتی عملیات مالی با سامانه رمزساز بانک ایران زمین
بازدید مدیر امور شعب بانک ایران زمین از شعب غرب کشور
نرخ حق الوکاله بانک ایران زمین در سال ۹۷
الکامپ ۲۴ رسما با حضور وزیر ارتباطات افتتاح شد
پرداخت سود سهام “سرمایه‌گذاری نیرو “در شعب بانک ایران زمین
اعلام ساعت کاری ستاد و شعب بانک ایران زمین در تیر ۹۷
دعوت الکام‌استارز به مشارکت در بخش ویژه «آوردگاه سرمایه»
الکام تاکز و الکام ترندز دو رویداد تازه الکامپ بیست‌وچهار
تغییر ساعت کار شعب استانی بانک ایران زمین
زمان ثبت‌نام در برنامه‌های جانبی الکام استارز آغاز شد
راه اندازی سرویس پرداخت اقساط در اینترنت بانک و خدمات اینترنتی کارت
حضور دولت الکترونیک در سالن ۴۱ قطعی شده است
fff
نظرسنجی

نظر شما در برنامه ماه عسل چیست؟

View Results

mahak