تجربه مشتری وجه تمایز ما در ارائه خدمات بانکی خواهد بود

تشخیص خبر : مدیرعامل بانک ایران زمین، در گردهمایی روساء شعب استانهای خراسان رضوی و شمالی با اشاره به چشم انداز بانکداری دیجیتال در این بانک افزود: در عصر حاضر تجربه مشتری به عنوان وجه تمایز شرکتها مطرح است، و هدف از بانکداری دیجیتال ارائه خدمات و ایجاد یک تجربه برجسته و قابل اتکا برای مشتریان است.

عبدالمجید پورسعید مدیر عامل بانک ایران زمین، در بخشی از سخنان خود با اشاره به نقش بانکها در حمایت از تولید داخلی گفت: بانکها به عنوان بزرگترین بخش تأمین کننده مالی کشور برای اینکه بتوانند وظیفه خود را در برابر تولید کنندگان و دیگر بخشهای اقتصادی ایفا کنند نیاز به حمایت از جانب بانک مرکزی و سیاست گذاری های با ثبات دارند. 

نوشته شده در تاریخ : ۹۷/۰۲/۱۰
دیدگاه ها

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *



1453199479758_ISNA
آخرین اخبار
برگزاری گردهمایی روسای شعب بانک ایران زمین
دیدار مدیر استانی بانک ایران زمین با رئیس نظام پزشکی استان همدان
آمادگی بانک ایران زمین برای خدمات رسانی به زوار اربعین
برگزاری گردهمایی سراسری روسای شعب استانی
مراسم تودیع و معارفه مدیر شعب بانک ایران زمین در استانهای البرز، قزوین و زنجان برگزار شد
دیدار مدیر استانی بانک ایران زمین با معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه
برگزاری شانزدهمین کنفرانس ملی حسابداری ایران با حمایت بانک ایران زمین
مشتری محوری؛ اساس بانکداری دیجیتال
انتصاب اعضای جدید هیات عامل بانک ایران زمین
یک_قطره_کمتر
آوای_ایران_زمین / قابلیت های تقویم دیجیتال
برگزاری گردهمایی سراسری روسای شعب و کارکنان استان یزد
انتصاب مدیر امور پشتیبانی و مهندسی بانک ایران زمین
استقبال کم نظیر مشتریان از جشنواره عید تا عید باشگاه مشتریان بانک ایران زمین
پاسخگویی بانک ایران زمین به تمامی درخواست‌های مردمی در “سامانه انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات”
تحقق اهداف، نیازمند تلاش هدفمند است
بازدید مدیر امور شعب استان های بانک ایران زمین از شعب استان خراسان جنوبی
اعلام آخرین مهلت واگذاری چک های غیر صیادی
بخشودگی و تخفیف ویژه برای بدهکاران بانک ایران زمین
نقش شعب در بانکداری در حال تغییر است
fff
نظرسنجی

نظر شما در برنامه ماه عسل چیست؟

View Results

mahak