برگزاری مراسم اختتامیه سومین دوره جایزه کیفیت آسیاتک

تشخیص خبر : مراسم اختتامیه سومین دوره جایزه کیفیت آسیاتک (AQA) صبح امروز در مرکز همایشهای صدا و سیما با حضور مدیران و کارکنان این شرکت و با تقدیر از نمایندگی های برتر برگزار شد.

به گزارش تشخیص خبر ، مدیرعامل آسیاتک در مراسم اختتامیه سومین دوره جایزه کیفیت آسیاتک گفت : سومین دوره جایزه کیفیت امروز به پایان رسید که هدف آن بالا بردن سطح کیفی ارائه‌ خدمات و افزایش رضایت مشترکین از نمایندگان سطوح مختلف آسیاتک بود.
وی ادامه داد: ما امسال مجموع فعالیت ها مربوط به ارزیابی مدل (AQA) را به شرکتهای همکار و فعال صنفی نیز رساندیم که این مساله برای ما اهمیت زیادی دارد که با کیفیت بهتری به جامعه اینترنت ارائه دهیم، چون هر روز وابستگی بیشتری به کیفیت بهتر اینترنت احساس می شود و ما هم می خواهیم در سطح ارائه خدمات مناسب به مشترکین سهمی داشته باشیم.
مدیرعامل آسیاتک با اشاره به مصوبه‌ ۲۳۷ برای کاهش تعرفه‌ پهنای باند ارائه شده توسط شرکت ارتباطات زیرساخت به شرکت‌های ارائه دهنده‌ خدمات FCP، گفت: با ابلاغ مصوبه‌ ۲۳۷، شتاب درخواست هایی که از شرکت های SERVE CO آمده بیشتر شده است؛ به خاطر آنکه کاهش تعرفه ها به صورت پلکانی در این مصوبه مطرح شده اند. به همین منظور در حوزه تجمیع شبکه و انتقال خدمات مشترکین قراردادها بسته شده و تلاش آسیاتک بر این است که مشکلات در حوزه اینترنت شرکتهای قدیمی سرویس دهنده محلی برطرف شود.
وی افزود: ما بر خدمات مان نظارت کامل داریم. مشترکین در صورت هر گونه اختلاف یا انتقاد می توانند از طریق سامانه ها و وب سایت مشکل را مطرح کنند؛ تا اگر مشکلی وجود دارد، این مورد برطرف شود.
یوسفی زاده همچنین خاطر نشان کرد: خدمات WiFi عمومی یکی از خدماتی است که نظارت حاکمیت بر آن حضور دارد و شرایط و ضوابط آن در وزارتخانه مشخص شده و فرودگاه ها، فروشگاه ها و ایستگاه های راه آهن می توانند از آن استفاده کنند؛ البته مشترکین آسیاتک می توانند در منزل از اینترنت آسیاتک و در مکان های عمومی از اینترنت بی‌سیم با قیمّت ارزان ADSL استفاده کنند.
بنابر این گزارش در اختتامیه سومین دوره جایزه کیفیت آسیاتک، برگزیدگان در حوزه نمایندگان فروش، پشتیبانی فنی و مراکز تماس به شرح ذیل معرفی شدند.
ارتباطات رایانه مصباح از فارس، شرکت شهراد شبکیه از تهران، شرکت البرز ابتکار مبین از البرز، شرکت اندیشه پرواز قائم از مازندران و شرکت تیام نت از یزد به ترتیب حائز رتبه اول تا پنجم شدند؛ که به نفرات اول تا سوم گواهی نامه تعهد به کیفیت و تندیس یابود جایزه کیفیت آسیاتک اهدا شد و به دو رتبه چهارم و پنجم گواهی نامه تعهد به کیفیت اهدا شد.
در حوزه پشتیبانی فنی آسیاتک؛ شرکت تیام نت از یزد، شرکت ارتباط ریانه مصباح از فارس و شرکت البرز ابتکار مبین از البرز حائز رتبه های اول تا سوم شدند و در حوزه مراکز تماس نیز باز هم شرکت تیام نت از یزد رتبه اول را از آن خود کرد.
در حوزه مراکز تماس شرکت آسیاتک شرکت البرز ابتکار مبین از البرز و شرکت آفتاب فردا از خراسان رضوی رتبه ها دوم و سوم را کسب کردند که به شرکت برتر در دو حوزه پشتیبانی فنی و مراکز تماس گواهی نامه تعهد به کیفیت و تندیس یادبود سومین دوره جایزه کیفیت آسیاتک اهدا شد.
شرکت های نمایندگی آسیاتک پس از ارسال فراخوان جایزه کیفیت آسیاتک در سایت این شرکت و ثبت نام در جایزه از طریق تکمیل فرم مربوط و شرکت در جلسه افتتاحیه و معرفی مدل جایزه توانستند در دوره های آموزشی مدل جایزه حضور پیدا کنند و پس از تدوین گزارش خوداظهاری و انجام فرآیند خودارزیابی توسط نمایندگان و بازدید تیم ارزیاب از محل سایت شرکت ها و تهیه گزارش از آن رتبه بندی انجام و نمایندگان برتر بر این اساس انتخاب شدند.
این گزارش حاکی است در این مراسم از تمبر و تندیس یادبود سومین دوره جایزه کیفیت آسیاتک (AQA) با حضور شرکت کنندگان رونمایی شد.
 

نوشته شده در تاریخ : ۹۵/۰۵/۲۸
دیدگاه ها

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *



1453199479758_ISNA
آخرین اخبار
۱۶۰ پروژه برای دیجیتالی شدن در بانک ایران‌زمین
بازدید مدیراستانی بانک ایران زمین از بیمارستان فوق تخصصی شهریار تبریز
اعتماد مردم به شبکه‌ بانکی بزگترین دستاورد روابط عمومی بانکها است
مدیرعامل: با اجرای تغییرات در بدنه مدیریتی، تحقق اهداف را سرعت می بخشیم
بانوان کارآفرین و پیشگام باید معرفی شوند
امکان خرید اینترنتی هدیه کارت در بانک ایران زمین فراهم شد
بازدید مدیر استانی بانک ایران زمین از شرکت صنایع تبدیلی فراز
راه‌اندازی سرویس رمز اول و دوم یکبار مصرف کارت در بانک ایران زمین
انتصابی جدید در بانک ایران زمین
چهار پیشنهاد اجرایی دانش بنیان ها برای رونق تولید
راه‌اندازی سامانه نهاب در بانک ایران زمین
بانک ایران زمین موفق به دریافت گواهینامه ISO 9001:2015 شد
کمک بانک ایران زمین به بازسازی مدارس مناطق سیل زده
راه‌اندازی سرویس رمز اول و دوم یکبار مصرف کارت در بانک ایران زمین
برگزاری جلسه روسای شعب منطقه ای بانک ایران زمین
عرضه میوه تنظیم بازار شب عید در سراسر کشور آغاز شد
عیدی هوشمند بانک ایران زمین؛کارت هدیتو خودت شارژ کن
مراسم رونمایی از تمبر یادبود بانک‌ایران زمین
فرهنگ مسئولیت اجتماعی باید در جامعه نهادینه شود
“بلوط ایران زمین” پویش جدید بانک ایران زمین
fff
نظرسنجی

نظر شما در برنامه ماه عسل چیست؟

View Results

mahak