مدیرعامل بانک ایران زمین:
بانکداری دیجیتال امکان رقابت بانکهای کوچک و بزرگ را ممکن می‌کند

تشخیص خبر : مدیر عامل بانک ایران زمین با تشریح رویکرد این بانک در اجرای بانکداری باز اظهار داشت: در بانکداری باز امکان رقابت بین بانکهای کوچک با بانکهای بزرگ فراهم می‌شود، زیرا در بانکداری به سبک فردا آنچه مهم است تجربه مشتری از خدماتی است که می‌گیرد نه تعداد شعب.

به گزارش تشخیص خبر به نقل از روابط عمومی بانک ایران زمین، عبدالمجید پورسعید مدیرعامل این بانک با بیان اینکه بانکداری باز راه‌ را برای محصولات و خدمات نوآورانه در صنعت بانکداری باز می‌کند، گفت: بانکها‌ باید خود را برای فضای رقابتی جدید که از مدتها قبل آغاز شده آماده کنند. در فضای جدید کسب و کارها با زیر ساختهای آماده شده توسط بانکها خدمات نوینی را به مشتریان ارائه می‌کنند، که امکان آن پیش از این فراهم نبود.
مدیرعامل بانک ایران زمین با اشاره به این نکته که در بانکداری باز اطلاعات بین بانکها و موسسات مالی به اشتراک گذاشته می‌شود، افزود: در شیوه‌ جدید از بانکداری تمرکز بر ارائه هرچه بهتر خدمت بر مبنای درخواست مشتری است. فضای ارائه خدمات تغییر می‌کند. در فضای جدید تکیه بر روی ایجاد شبکه‌های تبادل اطلاعات است نه متمرکز کردن آن. در این فضا خلاقیت است که موجب انتخاب یک بانک به عنوان ارائه دهنده، خدمات خواهد بود.
وی افزود: در بانکداری دیجیتال هریک از مشتریان، تجربه منحصر بفردی از دریافت خدمات خواهد داشت. در مقابل برای ارائه کنندگان خدمات نیز این امکان فراهم می‌شود که محدودیت‌ها را بردارند و طیف وسیعی از مشتریان را بر مبنای استراتژی‌های سازمانی خود مورد تحلیل قرار داده و به آنها خدمت ارائه کنند.
پورسعید با تاکید بر بازنگری در فرآیندهای سنتی اظهار داشت: ما باید به سرعت فرآیندهای خود را مورد بازنگری قرار دهیم. در این بین نهادهای ناظر هم باید سرعت خود را در به روز رسانی و ابلاغ این فرآیندها افزایش دهند تا صنعت بانکداری کشور از رشد تکنولوژی عقب نماند.
وی ادامه داد: امروز فرایندهای گشایش حساب، احراز هویت، دستور العمل‌های وام دهی، تشخیص ریسک و … بسیاری دیگر از فرایندهای سنتی دیگر کارکرد خود را از دست داده‌اند. امضای دیجیتال، گشایش حساب به صورت آنلاین، ثبت درخواست انجام امور از طریق همراه بانک، پرداخت از طریق حسابهایی با چند امضا و بسیاری دیگر از خدمات، ساده ترین محصولاتی هستند که مشتریان امروز در حال دریافت آن هستند.
پورسعید با اشاره به فضای جدید گفت: یکی از تهدیدهای امروز صنعت بانکداری کشور این است که بانکها به بانکداری باز روی نیاورند. اگر اینگونه باشد دیگر پاسخگوی هزینه‌های خود نخواهیم بود. مشتریان ناراضی خواهند بود و بانکها از رقابت باز خواهند ماند.
وی با تاکید بر رویکرد درآمدهای کارمزدی بانکها گفت: مهمترین رویکرد بانکداری باز ارائه خدمات از طریق شرکتهای دانش بنیان و استارت آپ ها و فین تک ‌ها است که موجب افزایش درآمدهای کارمزدی و بهبود تجربه مشتری در دریافت خدمات و رضایت از پرداخت کارمزد توسط مشتری خواهد شد.
مدیرعامل بانک ایران زمین با اشاره به نقشی که پلت فرم بانکداری باز این بانک با نام “ایران زمین بوم” می‌تواند در توسعه بانکداری دیجیتال و تجربه مشتری داشته باشد اظهار داشت: همه شرایط برای ارائه یک تجربه خوب به مشتریان آماده است. فین‌تک ها و شرکتهایی که در حوزه عملیات مالی فعالیت دارند می‌توانند از طریق izboom به توسعه خدمات خود بپردازند و مشتریان نیز می‌توانند از این خدمات استفاده کنند. 

نوشته شده در تاریخ : ۹۸/۰۴/۰۴
دیدگاه ها

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *



1453199479758_ISNA
آخرین اخبار
ضرورت حمایت هوشمندانه از طرح های خلاق در فضای کسب و کارهای نوپا
تجلیل و قدردانی از مشتریان وفادار بانک ایران زمین
شرکت‌های سبز به طور ذاتی دانش‌بنیان هستند
خدمات دیجیتال مارکتینگ به استارت آپ ها
بانک ها بايد با یک ضامن معتبر و سفته، وام ازدواج پرداخت کنند
انجام فرایند تسویه پرداخت‌یاری از طریق بانک ایران زمین
رونق تولید؛ هدف همگانی
فروش املاک و مستغلات بانک ایران‌زمین
سامانه نیما ریسک‌های معمول تجارت را پوشش نمی دهد
بانکداری دیجیتال امکان رقابت بانکهای کوچک و بزرگ را ممکن می‌کند
مشارکت بانک ایران‌زمین و محیط‌ زیست برای اصلاح الگوی مصرف آب
سپاه یک فروند پهپاد جاسوسی آمریکایی را سرنگون کرد
نرخ نیمایی حذف نمی‌شود
سرمایه، تجربه دانش فنی سه رکن اساسی شرکت‌های دانش‌بنیان هستند
«ویژه کارت» بانک ایران زمین، مرکز ارائه خدمات به جامعه علمی
مراسم معارفه مدیران و معاونین منطقه ای استان تهران بانک ایران زمین
بازدید از گروه صنعتی اترک شیمی شرق
۱۶۰ پروژه برای دیجیتالی شدن در بانک ایران‌زمین
بازدید مدیراستانی بانک ایران زمین از بیمارستان فوق تخصصی شهریار تبریز
اعتماد مردم به شبکه‌ بانکی بزگترین دستاورد روابط عمومی بانکها است
fff
نظرسنجی

نظر شما در برنامه ماه عسل چیست؟

View Results

mahak