مدیر عامل بانک ایران زمین؛
در بانکداری دیجیتال امکان ترسیم نقشه سفر مشتری فراهم است

تشخیص خبر : مدیر عامل بانک ایران زمین با اشاره به اهمیت شناخت و رصد رفتار مشتری در بهبود ارائه خدمات بانکها افزود: در بانکداری جدید برای ارائه خدمات و تولید محصولات، مشتری در مرکز و نقطه‌ی اصلی توجه بخشهای مختلف سازمان بوده و این امر با شناخت از نیازهای مشتریان و تعریف انواع خدمات بر آن مبنا است.

به گزارش تشخیص خبر به نقل از روابط عمومی بانک ایران زمین، عبدالمجید پورسعید مدیر عامل این بانک با اشاره به اینکه بانکداری وارد مرحله‌ی جدیدی از سیر تکامل خود در تعامل با مشتریان شده است، گفت: تمامی کسب و کارها امروز بدون در نظر گرفتن نقش خدمات بانکی امکان تکمیل چرخه‌ی ارائه و فروش محصول به مشتریان خود را ندارند.
پورسعید افزود: در بانکداری امروز رسالت ما با گذشته متفاوت شده است، نقش شعب متفاوت شده‌ است؛ در حال حاضر زمان و مکان به معنای آنچه در گذشته بوده وجود ندارد. بانکها باید در تمامی زمانها و مکانها، به تمامی مشتریان خدماتی مناسب و با کیفیت ارائه کنند.
مدیرعامل بانک ایران زمین تحولات دیجیتال و به کارگیری آن در عرصه بانکداری را نقطه عطفی مهم دانست و اظهار داشت: در گذشته درکی از رفتار مشتری وجود نداشت، بانکها به صورت سنتی اقدام به تولید محصول و خدمت می‌کردند. در عصر دیجیتال آگاهی آگاهی از نیازهای مشتریان ملاک اصلی تصمیم گیری است. این آگاهی از شناخت نقاط برخورد و تحلیل رفتار مشتری آغاز و باعث می‌شود بتوان نقشه عملکرد مشتری را ترسیم و نیازهای مشتری را مرتفع کرد.
پورسعید با اشاره به ارائه خدمات ۲۴ ساعته مرکز تماس این بانک گفت: یکی از اقداماتی که لازم است در راستای ارائه خدمات دیجیتال به مشتریان ارائه شود، پاسخگویی ۲۴ ساعته به نیازهای مشتریان است. که این مهم با حضور همکارانم در مرکز تماس به صورت ۲۴ ساعته امکان پذیر است.
وی افزود: البته فضای دیجیتال امکانات دیگری را در اختیار ما قرار داده که به زودی از بخشی از آنها در تعامل با مشتریان در همراه بانک رونمایی خواهیم کرد.
مدیرعامل بانک ایران زمین در پایان سخنان خود با تاکید بر اینکه بهبود ارائه خدمات تنها از طریق تعامل با مشتری امکان پذیر است، گفت: در حال حاضر از راه‌های مختلف مانند نظر سنجی ما بصورت دائمی در حال دریافت نظرات مخاطبین و به کارگیری آنها در ارائه خدمات هستیم. مشتریان هم با انتقال نظرات خود می‌توانند ما در این مسیر کمک کنند. 

نوشته شده در تاریخ : ۹۷/۱۰/۰۹
دیدگاه ها

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *



1453199479758_ISNA
آخرین اخبار
آگهی مناقصه عمومی بانک ایران زمین
سازوکار تولید و صادرات مانند واردات تسهیل شود
بررسی عملکرد نه ماهه شعب استان گیلان بانک ایران زمین
فرهنگ‌سازی برای خرید محصولات دانش‌بنیان یک ضرورت است
در بانکداری دیجیتال امکان ترسیم نقشه سفر مشتری فراهم است
انتصاب سرپرست اداره سرمایه انسانی بانک ایران زمین
بازاریابی و مشتری مداری مهمترین ابزار رقابت سالم است
رشد بودجه‌ای سال آینده محدود است
مرز میان شرکت‌های دانش‌بنیان و استارتاپ ها نامشخص است
استفاده از تجربه بازنشستگان بهترین فرصت برای توسعه بانک بود
ظرفیت‌ها بانک ایران زمین، آینده بسیار روشنی را رقم می‌زند
تعیین شرایط مراجعه مأموران مالیاتی به محل فعالیت مودی
موافقت دولت با واگذاری استقلال و پرسپولیس
استقبال ایران از توافق های اولیه استکهلم
راه اندازی پورتال سهامداران حقیقی بانک ایران زمین
آیین نامه حذف یارانه پردرآمدها به هیئت دولت رفت
ارتقا ایمنی دریانوردی/کشتیرانی ایمن تر در دریای خزر
نمایشگاه صنایع دستی وفرش ایرانی
چهار برند لوازم خانگی قیمت محصولات خود راکاهش می دهند
قیمت خودرو با افزایش تولیداصلاح می شود
fff
نظرسنجی

نظر شما در برنامه ماه عسل چیست؟

View Results

mahak