مدیر عامل بانک ایران زمین؛
در بانکداری دیجیتال امکان ترسیم نقشه سفر مشتری فراهم است

تشخیص خبر : مدیر عامل بانک ایران زمین با اشاره به اهمیت شناخت و رصد رفتار مشتری در بهبود ارائه خدمات بانکها افزود: در بانکداری جدید برای ارائه خدمات و تولید محصولات، مشتری در مرکز و نقطه‌ی اصلی توجه بخشهای مختلف سازمان بوده و این امر با شناخت از نیازهای مشتریان و تعریف انواع خدمات بر آن مبنا است.

به گزارش تشخیص خبر به نقل از روابط عمومی بانک ایران زمین، عبدالمجید پورسعید مدیر عامل این بانک با اشاره به اینکه بانکداری وارد مرحله‌ی جدیدی از سیر تکامل خود در تعامل با مشتریان شده است، گفت: تمامی کسب و کارها امروز بدون در نظر گرفتن نقش خدمات بانکی امکان تکمیل چرخه‌ی ارائه و فروش محصول به مشتریان خود را ندارند.
پورسعید افزود: در بانکداری امروز رسالت ما با گذشته متفاوت شده است، نقش شعب متفاوت شده‌ است؛ در حال حاضر زمان و مکان به معنای آنچه در گذشته بوده وجود ندارد. بانکها باید در تمامی زمانها و مکانها، به تمامی مشتریان خدماتی مناسب و با کیفیت ارائه کنند.
مدیرعامل بانک ایران زمین تحولات دیجیتال و به کارگیری آن در عرصه بانکداری را نقطه عطفی مهم دانست و اظهار داشت: در گذشته درکی از رفتار مشتری وجود نداشت، بانکها به صورت سنتی اقدام به تولید محصول و خدمت می‌کردند. در عصر دیجیتال آگاهی آگاهی از نیازهای مشتریان ملاک اصلی تصمیم گیری است. این آگاهی از شناخت نقاط برخورد و تحلیل رفتار مشتری آغاز و باعث می‌شود بتوان نقشه عملکرد مشتری را ترسیم و نیازهای مشتری را مرتفع کرد.
پورسعید با اشاره به ارائه خدمات ۲۴ ساعته مرکز تماس این بانک گفت: یکی از اقداماتی که لازم است در راستای ارائه خدمات دیجیتال به مشتریان ارائه شود، پاسخگویی ۲۴ ساعته به نیازهای مشتریان است. که این مهم با حضور همکارانم در مرکز تماس به صورت ۲۴ ساعته امکان پذیر است.
وی افزود: البته فضای دیجیتال امکانات دیگری را در اختیار ما قرار داده که به زودی از بخشی از آنها در تعامل با مشتریان در همراه بانک رونمایی خواهیم کرد.
مدیرعامل بانک ایران زمین در پایان سخنان خود با تاکید بر اینکه بهبود ارائه خدمات تنها از طریق تعامل با مشتری امکان پذیر است، گفت: در حال حاضر از راه‌های مختلف مانند نظر سنجی ما بصورت دائمی در حال دریافت نظرات مخاطبین و به کارگیری آنها در ارائه خدمات هستیم. مشتریان هم با انتقال نظرات خود می‌توانند ما در این مسیر کمک کنند. 

نوشته شده در تاریخ : ۹۷/۱۰/۰۹
دیدگاه ها

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *



1453199479758_ISNA
آخرین اخبار
بازدید مدیراستانی بانک ایران زمین از بیمارستان فوق تخصصی شهریار تبریز
اعتماد مردم به شبکه‌ بانکی بزگترین دستاورد روابط عمومی بانکها است
مدیرعامل: با اجرای تغییرات در بدنه مدیریتی، تحقق اهداف را سرعت می بخشیم
بانوان کارآفرین و پیشگام باید معرفی شوند
امکان خرید اینترنتی هدیه کارت در بانک ایران زمین فراهم شد
بازدید مدیر استانی بانک ایران زمین از شرکت صنایع تبدیلی فراز
راه‌اندازی سرویس رمز اول و دوم یکبار مصرف کارت در بانک ایران زمین
انتصابی جدید در بانک ایران زمین
چهار پیشنهاد اجرایی دانش بنیان ها برای رونق تولید
راه‌اندازی سامانه نهاب در بانک ایران زمین
بانک ایران زمین موفق به دریافت گواهینامه ISO 9001:2015 شد
کمک بانک ایران زمین به بازسازی مدارس مناطق سیل زده
راه‌اندازی سرویس رمز اول و دوم یکبار مصرف کارت در بانک ایران زمین
برگزاری جلسه روسای شعب منطقه ای بانک ایران زمین
عرضه میوه تنظیم بازار شب عید در سراسر کشور آغاز شد
عیدی هوشمند بانک ایران زمین؛کارت هدیتو خودت شارژ کن
مراسم رونمایی از تمبر یادبود بانک‌ایران زمین
فرهنگ مسئولیت اجتماعی باید در جامعه نهادینه شود
“بلوط ایران زمین” پویش جدید بانک ایران زمین
پیام تبریک مجمع تشکل‌های دانش‌بنیان به منتخبین عرصه دانش‌بنیان و فناور کشور در مورد انتخابات اتاق بازرگانی تهران
fff
نظرسنجی

نظر شما در برنامه ماه عسل چیست؟

View Results

mahak