باشگاه پذیرندگان بانک سپه راه اندازی شد

تشخیص خبر: بانک سپه به منظور تکریم ارباب رجوع و امکان ارتباط دو سویه با دارندگان پایانه های فروشگاهی این بانک، باشگاه پذیرندگان بانک سپه را راه اندازی کرد.

به گزارش تشخیص خبر به نقل از بانک سپه، این باشگاه با هدف افزایش وفاداری و رضایتمندی پذیرندگان، حفظ و گسترش روابط پذیرندگان فعلی با بانک، پاداش به پذیرندگان وفادار و تقویت رابطه بین بانک و پذیرنده و همچنین طراحی و خلق برنامه های وفاداری نوین از طریق شناسایی خواسته ها و نیازهای پذیرندگان راه اندازی شده است.
علاقه مندان و دارندگان POS بانک سپه برای عضویت در باشگاه پذیرندگان این بانک می توانند با مراجعه به سایت باشگاه به نشانی club.banksepah.ir در بخش ثبت نام، با درج کد ملی و کد پذیرندگی وارد صفحه شده و اطلاعات شخصی خود را ثبت کنند. در این بخش نام کاربری و کلمه عبور مورد نظر خود را تعریف کرده و اطلاعات فردی خود را تکمیل نمایند. پس از ثبت نام و تکمیل اطلاعات ۴۵۰ امتیاز برای ثبت نام کنندگان لحاظ خواهد شد.
براساس این گزارش، بانک سپه برای ارج نهادن به فعالیت دارندگان پایانه های فروشگاهی این بانک، اقدام به برگزاری جشنواره ای تحت عنوان جشنواره همگامان سپه کرده که زمان برگزاری آن از هشتم دی ماه تا پایان سالجاری است.
حداقل امتیاز مورد نیاز برای شرکت در قرعه کشی این جشنواره ۴۵۰ امتیاز عضویت در باشگاه است و هر یک از دارندگان POS بانک سپه به تناسب تراکنش دستگاههای خود شانس برنده شدن در این جشنواره را خواهند داشت. از برندگان این جشنواره با اعطای جوایز ارزنده قدردانی خواهد شد.
مشتریان برای کسب اطلاعات بیشتر ضمن مراجعه به سایت باشگاه پذیرندگان بانک سپه به آدرس یاد شده و تماس با سامانه پاسخگویی مرکز تماس ۱۵۵۷ می توانند از طریق شماره تلفن های: ۸۸۸۸۸۵۱۹-۰۲۱ ، ۳-۸۸۲۰۷۱۸۱-۰۲۱ و ۸۸۲۰۷۲۲۱-۰۲۱ تماس بگیرند.
شایان ذکر است باشگاه پذیرندگان بانک سپه فعالیت خود را از نیمه اول دی ماه سالجاری آغاز کرده و در این مدت زمان کم، هزاران نفر به عضویت این باشگاه در آمده اند. 

نوشته شده در تاریخ : ۹۴/۱۰/۲۶
دیدگاه ها

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *



1453199479758_ISNA
آخرین اخبار
آگهی مناقصه عمومی بانک ایران زمین
سازوکار تولید و صادرات مانند واردات تسهیل شود
بررسی عملکرد نه ماهه شعب استان گیلان بانک ایران زمین
فرهنگ‌سازی برای خرید محصولات دانش‌بنیان یک ضرورت است
در بانکداری دیجیتال امکان ترسیم نقشه سفر مشتری فراهم است
انتصاب سرپرست اداره سرمایه انسانی بانک ایران زمین
بازاریابی و مشتری مداری مهمترین ابزار رقابت سالم است
رشد بودجه‌ای سال آینده محدود است
مرز میان شرکت‌های دانش‌بنیان و استارتاپ ها نامشخص است
استفاده از تجربه بازنشستگان بهترین فرصت برای توسعه بانک بود
ظرفیت‌ها بانک ایران زمین، آینده بسیار روشنی را رقم می‌زند
تعیین شرایط مراجعه مأموران مالیاتی به محل فعالیت مودی
موافقت دولت با واگذاری استقلال و پرسپولیس
استقبال ایران از توافق های اولیه استکهلم
راه اندازی پورتال سهامداران حقیقی بانک ایران زمین
آیین نامه حذف یارانه پردرآمدها به هیئت دولت رفت
ارتقا ایمنی دریانوردی/کشتیرانی ایمن تر در دریای خزر
نمایشگاه صنایع دستی وفرش ایرانی
چهار برند لوازم خانگی قیمت محصولات خود راکاهش می دهند
قیمت خودرو با افزایش تولیداصلاح می شود
fff
نظرسنجی

نظر شما در برنامه ماه عسل چیست؟

View Results

mahak