مدیراستانی بانک ایران زمین در نشست مشترک با مدیران تجارت الکترونیک پارسیان گفت:
بازاریابی و مشتری مداری مهمترین ابزار رقابت سالم است

تشخیص خبر: مدیر شعب استان های اصفهان،قم،مرکزی و چهارمحال و بختیاری و مدیر ان استانی شرکت تجارت الکترونیک پارسیان به منظور تعامل بیشتر در زمینه ارائه هر چه بهتر و با کیفیت تر خدمات به مشتریان و به ویژه پذیرندگان پایانه های فروش با یکدیگر دیدار و گفتگو کردند .

به گزارش تشخیص خبر به نقل از روابط عمومی بانک ایران زمین : محمدرضا سبزواری مدیریت شعب استان های اصفهان،قم،مرکزی و چهارمحال و بختیاری ضمن عرض خیر مقدم به آقایان فاطمی مدیر پشتیبانی و توسعه کسب و کار بانک ها، صیادی و حاجی حیدری مدیران حوزه شهری و برون شهری شرکت تجارت الکترونیک پارسیان استان اصفهان به تشریح سیاست های بانک در سال ۱۴۰۰ و تحقق واقعی بانکداری دیجیتال و اولین بانک پیشگام در این حوزه پرداخت و با اشاره به ضرورت توجه به زیر ساخت ها ارائه سرویس های مطلوب به مشتریان در کوتاه ترین زمان ممکن را از مهمترین عوامل رقابت با سایر بانکها با امعان نظر به تشابه زیاد خدمات شبکه بانکی برشمرد.
وی در ادامه با بیان اقدامات صورت گرفته توسط شرکت های پشتیبان کننده و مجریان نرم افزاری و سخت افزاری، تغییرات حاصله شده در روند اجرای کار را لازم ولی ناکافی و عزم راسخ تمامی نیرو ها و جذب نیروی توانمند را در جهت رفع مشکلات خواستار شد.
سبزواری همچنین با اشاره به پروسه دریافت پایانه های فروشگاهی از زمان ثبت، تایید، نصب و راه اندازی، تلاش در جهت بازاریابی و مشتری مداری را از مهمترین ابزار رقابت سالم در حوزه شبکه بانکی و تخریب رقبا را کاری نادرست در جهت جذب منابع و جلب مشتری و عاملی در جهت سلب اعتماد جامعه به شبکه بانکی دانست. وی با تشریح ارائه خدمات بانکی قابل ارائه در طول شبانه روز، بانک ایران زمین را به عنوان یک سیستم پویا و فعال در عرصه ارائه خدمات و نیز پیشرو در توسعه و فرهنگ صحیح بانکداری برشمرد و از مدیران مدعو خواست تا با تسریع در رسیدگی به امورات محوله موجبات رضایت مشتری و سرویس دهی مطلوب را فراهم نمایند و افزود چنانچه عملکرد خوب و مناسبی از خود بجای نگذاریم موجبات تخریب فراوانی شده که آثار و عواقب جبران ناپذیری را از خود بجای خواهد گذاشت.
سپس فاطمی مدیر پشتیبانی توسعه کسب وکار بانک های شرکت تجارت الکترونیک پارسیان به تشریح عملکرد شرکت از ابتدای همکاری با بانک ایران زمین پرداخت و اظهار داشت: نظارت مستمر و بررسی آماری عملکرد نمایندگان استانی به عنوان مهمترین بخش تجزیه و تحلیل اطلاعات به شمار می آید و این مهم برای کلیه بنگاه های اقتصادی طرف قرارداد صادق بوده که به صورت ماهیانه گزارش آن به واحد های انفورماتیک بانک های طرف قرار داد ارسال می شود.
وی در ادامه با اشاره به آمار و اطلاعات استخراجی نوع پایانه های فروشگاهی منصوبه ابراز امیدواری کرد با تخصیص پایانه های جدید مشکلات حوزه اصفهان به حداقل برسد.
در بخش پایانی این جلسه درخصوص کاستی های نصب پایانه های فروشگاهی بی سیم در شهری های شهرضا، شاهین شهر، خمینی شهر وگلپایگان، نحوه جمع آوری دستگاه های کم کار و راهکار های فعالسازی آن به بحث و تبادل نظر پرداختند. 

نوشته شده در تاریخ : ۹۷/۱۰/۰۵
دیدگاه ها

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *



1453199479758_ISNA
آخرین اخبار
بازدید مدیراستانی بانک ایران زمین از بیمارستان فوق تخصصی شهریار تبریز
اعتماد مردم به شبکه‌ بانکی بزگترین دستاورد روابط عمومی بانکها است
مدیرعامل: با اجرای تغییرات در بدنه مدیریتی، تحقق اهداف را سرعت می بخشیم
بانوان کارآفرین و پیشگام باید معرفی شوند
امکان خرید اینترنتی هدیه کارت در بانک ایران زمین فراهم شد
بازدید مدیر استانی بانک ایران زمین از شرکت صنایع تبدیلی فراز
راه‌اندازی سرویس رمز اول و دوم یکبار مصرف کارت در بانک ایران زمین
انتصابی جدید در بانک ایران زمین
چهار پیشنهاد اجرایی دانش بنیان ها برای رونق تولید
راه‌اندازی سامانه نهاب در بانک ایران زمین
بانک ایران زمین موفق به دریافت گواهینامه ISO 9001:2015 شد
کمک بانک ایران زمین به بازسازی مدارس مناطق سیل زده
راه‌اندازی سرویس رمز اول و دوم یکبار مصرف کارت در بانک ایران زمین
برگزاری جلسه روسای شعب منطقه ای بانک ایران زمین
عرضه میوه تنظیم بازار شب عید در سراسر کشور آغاز شد
عیدی هوشمند بانک ایران زمین؛کارت هدیتو خودت شارژ کن
مراسم رونمایی از تمبر یادبود بانک‌ایران زمین
فرهنگ مسئولیت اجتماعی باید در جامعه نهادینه شود
“بلوط ایران زمین” پویش جدید بانک ایران زمین
پیام تبریک مجمع تشکل‌های دانش‌بنیان به منتخبین عرصه دانش‌بنیان و فناور کشور در مورد انتخابات اتاق بازرگانی تهران
fff
نظرسنجی

نظر شما در برنامه ماه عسل چیست؟

View Results

mahak