ارتقاء تجربه مشتری از طریق باشگاه مشتریان ایران زمین

تشخیص خبر: طی سال های قبل سه دوره باشگاه مشتریان بانک ایران زمین برگزار شد. در دوره های پیشین اعضای باشگاه با افزایش امتیازهای خود توانستند از جوایز متنوع باشگاه بهره مند شوند.

امسال نیز همانند سال های گذشته چهارمین دوره باشگاه مشتریان بانک ایران زمین افتتاح شد.

به گزارش تشخیص خبر، فرید جهانبخش مدیر امور تحقیق و توسعه بانک ایران زمین، در خصوص اهمیت باشگاه مشتریان گفت: همانطور که می دانید بانک ایران زمین به عنوان بانک پیشرو در صنعت بانکداری دیجیتال همواره به دنبال بهبود تجربه مشتریان و تامین انتظارات آنان بوده است. این موضوع یکی از مولفه های مهم در جهت شناخت بانک دیجیتال است.

جهانبخش افزود: برای ارتقاء تجربه مشتری و افزایش وفاداری راهکارهای مختلفی وجود دارد. موضوع باشگاه یکی از راهکارهایی است که بانک ایران زمین از سال ۹۵ شروع کرده است.

وی در خصوص تغییرات ایجاد شده در چهارمین دوره باشگاه مشتریان بانک ایران زمین افزود: تفاوت جدی که این دوره با دوره های قبل دارد این است که مشتریان می توانند به طور روزانه به سایت باشگاه بروند و میزان امتیازات خود را ببینند و از خدمات و جوایز روزانه بهره مند شوند.

مدیر امور تحقیق و توسعه بانک ایران زمین گفت: مهمترین رویکرد باشگاه مشتریان افزایش ارائه خدمات به مشتریان از طریق موسسات و شرکت های دیگری است، در واقع با تعامل ایجاد شده در چارچوب باشگاه های شرکت ها و بانک های مختلف، ارائه خدمات مان را با ارائه امتیازات، جوایز، هدایا و تخفیف هایی که می تواند برای مشتریان مان جذاب باشد توسعه خواهیم داد.
علاوه بر این تا پایان سال دو جشنواره دیگر هم در برنامه کاری باشگاه قرار دارد که در قالب جشنواره ها با خدمات متنوع تری در خدمت مشتریان خواهیم بود. 

نوشته شده در تاریخ : ۹۸/۰۹/۱۲
دیدگاه ها

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *



1453199479758_ISNA
آخرین اخبار
ملت ایران با حضور گسترده در انتخابات افتخار جدیدی می‌آفریند
کسب گواهی نامه ISO9001 وISO10015 توسط مدیریت امور سرمایه انسانی و آموزش بانک ایران زمین
دریافت جایزه ملی مدیریت مالی ایران توسط بانک ایران زمین
رتبه برتر باشگاه مشتریان بانک ایران زمین در جشنواره وب و موبایل
بازدید معاون فناوری اطلاعات بانک ایران زمین از مرکز تماس این بانک
امتیازباران مشتریان باشگاه بانک ایران زمین در جشنواره به وقت زمستان
بانکداری دیجیتال بانکداری مردم محور است
موضوع امنیت یکی از شاخص های مهم اعتماد مشتری به بانک است
کمیته انضباطی کارکنان بانک ایران زمین انتخاب شدند
بازدید معاون عملیات بانکی از شعب استان تهران بانک ایران زمین
تجلیل از فرزند همکار شعبه خمینی شهر بانک ایران زمین
مسئولیت اجتماعی در قبال جامعه باید به یک دغدغه تبدیل شود
مرکز نوآوری ایران زمین پایگاهی برای مشارکت و جمع آوری ایده های خلاقانه است
ادعای اروپایی‌ها در مورد کاهش تعهدات برجامی مبنای حقوقی ندارد
بازدید عضو هیات عامل و مدیران ارشد بانک ایران زمین از شعب استان هرمزگان
بازدید مدیران بانک ایران زمین، از موسسه خیریه کهریزک استان البرز
معرفی سامانه هریم بانک ایران زمین(هدایت رمز دوم یکبار مصرف)
شماره پیامک بانک ایران زمین را بین مخاطبین خود ذخیره کنید
دستیابی پست به فناوری ارسال بسته از طریق پهپاد، عملیات امدادرسانی را تسهیل می کند
توزیع مرسولات فروشگاه اینترنتی سنجه کیش و صندوق امداد ولایت توسط پست
fff
نظرسنجی

نظر شما در برنامه ماه عسل چیست؟

View Results

mahak