اجرای موفقیت آمیز مانور واکنش سریع همراه اول

تشخیص خبر: اپراتور اول از رسیدن به تمامی نتایج اهداف از پیش تعیین شده در مانور عملیاتی واکنش سریع در شرایط بحرانی خبر داد.
اپراتور اول از رسیدن به تمامی نتایج اهداف از پیش تعیین شده در مانور عملیاتی واکنش سریع در شرایط بحرانی خبر داد.
اداره کل شرکت ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران اعلام کرد: همزمان با هفته پدافند غیرعامل، مانور افزایش آمادگی جهت واکنش سریع در شرایط بحران در حوزه ICT، صبح روز دوشنبه ۱۱ آبان ماه، با مدیریت سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی در استان قزوین برگزار شد که این مانور به تمامی اهداف در نظر گرفته شده رسید.
در این مانور که با هدف تست زیرساخت های ارتباطی کشور و آمادگی واکنش به موقع در شرایط اضطراری انجام شد، همراه اول ترافیک حدود ۷۰ هزار مشترک خود در منطقه جنوب شهر قزوین و شهر صنعتی الوند را با از مدار خارج کردن تجهیزات سرویس دهنده استان قزوین به مشترکین، به استان معین قزوین (آذربایجان شرقی، شهر تبریز) منتقل و از تجهیزات و زیرساخت های آن استان جهت سرویس دهی کامل به مشترکین مذکور استفاده کرد.
در این عملیات که زمان برآورد قطعی ارتباط ۲۰ دقیقه بود، با برنامه ریزی انجام شده تمامی اهداف در نظر گرفته شده محقق شد.
همچنین از برنامه های دیگر این پروژه، قطع سرویس دهی آنتن BTS منطقه دیگری از شهر قزوین بود که با استفاده از کانکس اضطراری و ایجاد بستر انتقال از مسیر مایکروویو انجام شد که این عملیات نیز در کمترین زمان ممکن یعنی کمتر از ۱۰ دقیقه بطول انجامید.
روز یکشنبه، قبل و بعد از عملیات، به تمامی مشترکین همراه اول در استان قزوین با ارسال پیامک، موضوع اطلاع رسانی و بابت بروز قطع مقطعی ارتباط عذرخواهی شد.
عملیات مذکور با حضور تعدادی از مدیران وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی و با هماهنگی و حضور مدیرانی از اداره کل تنظیم مقررات شمال غرب کشور، اداره کل فناوری اطلاعات استانداری قزوین، اداره کل بحران استانداری قزوین و اداره کل فناوری اطلاعات منطقه انجام شد. 

نوشته شده در تاریخ : ۹۴/۰۸/۱۲
دیدگاه ها

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *



1453199479758_ISNA
آخرین اخبار
آگهی مناقصه عمومی بانک ایران زمین
سازوکار تولید و صادرات مانند واردات تسهیل شود
بررسی عملکرد نه ماهه شعب استان گیلان بانک ایران زمین
فرهنگ‌سازی برای خرید محصولات دانش‌بنیان یک ضرورت است
در بانکداری دیجیتال امکان ترسیم نقشه سفر مشتری فراهم است
انتصاب سرپرست اداره سرمایه انسانی بانک ایران زمین
بازاریابی و مشتری مداری مهمترین ابزار رقابت سالم است
رشد بودجه‌ای سال آینده محدود است
مرز میان شرکت‌های دانش‌بنیان و استارتاپ ها نامشخص است
استفاده از تجربه بازنشستگان بهترین فرصت برای توسعه بانک بود
ظرفیت‌ها بانک ایران زمین، آینده بسیار روشنی را رقم می‌زند
تعیین شرایط مراجعه مأموران مالیاتی به محل فعالیت مودی
موافقت دولت با واگذاری استقلال و پرسپولیس
استقبال ایران از توافق های اولیه استکهلم
راه اندازی پورتال سهامداران حقیقی بانک ایران زمین
آیین نامه حذف یارانه پردرآمدها به هیئت دولت رفت
ارتقا ایمنی دریانوردی/کشتیرانی ایمن تر در دریای خزر
نمایشگاه صنایع دستی وفرش ایرانی
چهار برند لوازم خانگی قیمت محصولات خود راکاهش می دهند
قیمت خودرو با افزایش تولیداصلاح می شود
fff
نظرسنجی

نظر شما در برنامه ماه عسل چیست؟

View Results

mahak