آموزش مستمر، اساس موفقیت بانک ایران زمین است

تشخیص خبر: به منظور تشریح درجه بندی شعب تحت پوشش، تجلیل از کارکنان برتر و بررسی عملکرد چهار ماهه شعب استان های گیلان، قزوین و زنجان، جلسه ای با حضور مدیر و معاون منطقه، روسا، معاونین و متصدیان امور بانکی منطقه برگزار شد.

به گزارش تشخیص خبر به نقل از روابط عمومی؛ در ابتدای جلسه بهزاد ترویجی مدیر استان از روسای شعب منطقه خواست تا گزارش کاملی از وضعیت شعبه خود در چهار ماهه نخست سال جاری ارائه کنند و گفت: آموزش مستمر همکاران در حوزه امور بانکی پایه و اساس موفقیت یک بنگاه اقتصادی است و لازم است تمامی کارکنان نسبت به مطالعه دقیق بخشنامه ها و دستورالعمل های بانک و همچنین گذراندن دوره های کاربردی مانند بازاریابی، حقوق بانکی، فن بیان اقدام کرده تا در زمان آزمون ارتقای شغلی آمادگی کامل را داشته باشند.

ترویجی ضمن تاکید بر تلاش مضاعف کارکنان، افزود: همکاران شعب با بررسی پتانسیل منطقه، بازارهای هدف را شناسایی کرده و با معرفی دقیق سرویس های بانک، مشتریان بانک را جذب نمایند.

مدیر منطقه بر نظافت و آراستگی فضای شعب و نظم دهی به بایگانی ها تاکید کرد و گفت: حفظ آراستگی و پوشش همکاران به جهت کسب رضایت مشتریان بسیار ضروری است و این امر را عاملی مهم در جذب مشتریان بالقوه بیان کرد.

در این جلسه مصطفی شبانیان معاون منطقه در خصوص طرح های جدید بانک از جمله طرح تسهیلاتی تدبیر و کارت اعتباری انتخاب پلاس مطالبی را مطرح کرد و از همکاران خواست تا به صورت روزانه به شرکت ها و مراکز تجاری اطراف شعبه خود رفته و این محصولات را به مشتریان معرفی کنند.

در پایان از همکاران پرتلاش منطقه در طرح استانی متصدیان بانکی و همچنین میثم راجع به عنوان بازاریاب برتر تقدیر و قدردانی شد. 

نوشته شده در تاریخ : ۰۳/۰۵/۲۱
دیدگاه ها

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *



آخرین اخبار
ارزش معاملات بازار مشتقه و مالی بورس کالا از ۶ همت عبور کرد
روابط عمومی بانک سپه، رتبه برتر «ارزیابی عملکرد هفته دولت» را کسب کرد
پیام تسلیت دکترنجارزاده به مناسبت درگذشت والده مکرمه حسین بهاری رئیس هیأت‌ مدیره بانک ملی ایران
پدیدارفرد، سکان‌دار توسعه کسب‌وکار «بهپویان هوشمند امید»
افتتاح شبکه فیبرنوری رایتل در میانه با حضور وزیر ارتباطات
رشد چشمگیر کانال‌ های بانکداری مدرن بانک ایران زمین در شش‌ ماهه نخست سال ۱۴۰۴
انتقال امتیاز تسهیلات در طرح «اعتبار ملی» برای اشخاص حقیقی امکان‌پذیر شد
اضافه برداشت بانک سپه از بانک مرکزی به دلیل مطالبات از دولت و پرداخت وام های تکلیفی و سیاستی است/ در ۳ سال گذشته در صورت‌های مالی تلفیقی سود‌آور بودیم
نظام جامع بازاریابی در بانک سینا ابلاغ و عملیاتی شد
مرکز آموزش‌های راهبردی بانک ایران زمین راه اندازی شد
جزئیات عملکرد بانک پارسیان در نیمه نخست ۱۴۰۴ / بازگشت پایدار به سودآوری
اهدای جوایز برندگان قرعه‌کشی جشنواره اصناف بانک سپه
مدیرعامل بانک سپه فرارسیدن هفته پدافند غیرعامل را گرامی داشت
راه‌اندازی و ارتقاء ۲۰۰ سایت ارتباطی همراه اول در آذربایجان شرقی از ابتدای دولت چهاردهم
عرضه ۵۱۹ رقبه ملک به ارزش بیش از ۲۱۹ هزار میلیارد ریال توسط بانک سپه در سال جاری
بازدید عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام از غرفه بانک ایران زمین در یازدهمین نمایشگاه تراکنش ایران
بانک سپه به عنوان قدیمی‌ترین و بزرگ‌ترین بانک کشور خدمات گسترده ای به مردم ارائه می‌دهد/ بسیاری از صنایع، تسهیلات خود را از بانک سپه دریافت می‌کنند
امکان وکالتی نمودن حساب‌های بانک سپه در طرح ثبت نام محصولات شرکت سایپا فراهم شد
رشد ۱۵۰ درصدی سود عملیاتی و ارتقای نسبت کفایت سرمایه به ۴/۴ درصد
جهش ایران زمین به سوی بی نهایت در نمایشگاه تراکنش
نظرسنجی

نظر شما در برنامه ماه عسل چیست؟

View Results

mahak