مدیرعامل مخابرات استان تهران خبر داد:
آمادگی ارائه اینترنت ۵۰ تا ۱۰۰ مگابیت بر ثانیه به کاربران خانگی

تشخیص خبر: مهندس صیدی مدیرعامل شرکت مخابرات استان تهران از آمادگی این شرکت برا ی ارائه اینترنت ۵۰ تا ۱۰۰ مگابیت بر ثانیه به کاربران خانگی خبر داد.

به گزارش تشخیص خبر ، علیرضا صیدی مدیرعامل شرکت مخابرات استان تهران در نشست خبری ظهر روز شنبه ۱۶ مرداد ۹۵ با خبرنگاران گفت: تا پایان سال آینده (۹۶) شبکه مخابرات به نسل آینده NGN تبدیل شده است و اکنون نیز دو منطقه بصورت کامل طبق هدف گذاری کار به پایان رسیده است.

وی افزود: در همین مسیر حرکت به سمت ارائه سرویس های متنوع جدید بر پایه IMS شروع شده و به سرعت در حال توسعه هستیم.
«شبکه‌های نسل آینده آمیزه‌ای یکپارچه از شبکه‌های تلفن ثابت، همراه، دیتا، صوت و تصویر و سرویس‌های voice، DATA و text است. با ارتقاء و تکامل فناوری IP، شبکه های NGN/IMS قادرند علاوه بر رفع مشکلات شبکه‌های موجود در خصوص توانایی در ارائه سرویس‌های اینترنتی با سرعت بالا، کلیه بخش‌های سیستم را به سمت حوزه IP سوق داده و همه سرویس‌ها را در همه نقاط و با هر ترمینالی (Any Time, Any Service, Any Terminal) در هر زمانی به مشترکین ارائه کند.»
تجهیزات ما برای ارائه اینترنت پرسرعت بالای ۵۰ مگابیت برثانیه حتی تا ۱۰۰ مگابیت برثانیه برای کاربران خانگی آماده است و در این راستا لازم است تا بیرون از مراکز مخابراتی عملیات انجام شود که اگر شهرداری همکاری کند سرویس دهی را به مردم آغاز میکنیم.
صیدی در ادامه با بیان اینکه بخشی از مشکل اختلال در اینترنت مخابرات به خارج از موضوعات فنی مربوط می شود، گفت: نوع مصرف تعدادی از مشترکان خاص مخابرات باعث ایجاد مشکل در این باره شده است به نحوی که این مشترکان به صورت نامتعارف از پهنای باند اینترنت استفاده می کنند و این موضوع باعث می شود سایر کاربران نتوانند به میزان مناسب از اینترنت استفاده کنند.
مدیر عامل شرکت مخابرات استان تهران با اشاره به اینکه این مشکل مربوط به قراردادهایی است که قبل از سال ۹۰ برای اینترنت منعقد شده است، گفت: این قراردادها برای مشترکان نامحدود مخابرات بوده و آنها به صورت غیر متعارف از اینترنت دانلود می کنند و یا تجهیزات خاصی برای دانلود نصب کرده اند که باعث اشغال شبکه اینترنت می شود.
وی با بیان اینکه این مشترکان خسارت مالی زیادی به مخابرات زده اند، تاکید کرد: این مشترکان شناسایی شده اند و به زودی راهکار مناسبی برای آنها اعمال می کنیم.

صیدی تاکید کرد: برای بهبود وضعیت اینترنت مخابرات و رضایتمندی مشترکان برنامه های مشخصی را برای امسال در نظر گرفته ایم.
وی با بیان اینکه شمار مشترکان اینترنت پرسرعت استان تهران به بیش از یک میلیون مشترک رسیده است، افزود: تعداد تلفن ثابت منصوب به این شرکت در سال گذشته ۴۴۵ هزار شماره بود و تا پایان تیرماه امسال به ۱۲۶ هزار شماره رسید.
مدیر عامل شرکت مخابرات استان تهران در مورد تغییرات جدید تعرفه تلفن ثابت نیز گفت: بر اساس تعرفه های جدید که از اول مردادماه در خطوط تلفن مشترکان تلفن اعمال می شود، هر پالس تلفن شهری از ۳۰ ریال به ۴۵ ریال افزایش یافته است و ارتباطات داخل شهری به صورت دقیقه محاسبه می شود. به این معنی که اگر مشترک زیر یک دقیقه مکالمه داشته باشد نیز باید هزینه یک دقیقه را پرداخت کند.
وی ادامه داد: درباره ارتباطات بین استانی و مکالمه از تلفن ثابت به موبایل سایر اپراتورها، مکالمات به صورت ثانیه ای خواهد بود و مکالمه زیر ۳۰ ثانیه به ۳۰ ثانیه رند می شود.
صیدی با بیان اینکه هم اکنون قیمت هر خط تلفن ثابت ۲۰۰ هزار تومان شده است، گفت: این مبلغ به صورت ۱۰۰ هزار تومان نقد و ۱۰۰ هزار تومان به صورت اقساط ۶ ماهه دریافت خواهد شد. همچنین مشترکانی که از تلفن ثابت استفاده نکنند ماهانه ۱۴۸۵ تومان به علاوه حدود ۹۰۰ تومان آبونمان در شهرها باید پرداخت کنند. این رقم برای مشترکان روستایی که از تلفن ثابت خود استفاده نمی کنند حدود ۹۰۰ تومان به اضافه مبلغ آبونمان است که به صورت ماهانه از مشترک دریافت می شود.
مدیر عامل شرکت مخابرات استان تهران با بیان اینکه هر خط تلفن ثابت یک میلیون ۱۰۰ هزار تومان تا یک میلیون و ۳۰۰ هزار تومان سرمایه گذاری نیاز دارد، تاکید کرد: طی ۴ ماه گذشته ۱۲۶ هزار خط تلفن ثابت در تهران دایر شده است و ۱۹ هزار شماره بیش از یک ماه است که در انتظار دریافت اتصال هستند.
وی شمار تلفن های دایر شده را ۸ میلیون و ۲۵۰ هزار خط در تهران عنوان کرد و گفت: ۹ میلیون و ۳۰۰ هزار خط تلفن در تهران منصوب شده است.
صیدی در پایان گفت: امروز از پرتال جدید شرکت مخابرات استان تهران رونمایی میکنیم تا از این طریق بخوبی بتوانیم مشتری مداری را که شعار امسال ما نیز هست بطور کامل محقق کنیم.
 

نوشته شده در تاریخ : ۹۵/۰۵/۱۶
دیدگاه ها

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *



آخرین اخبار
بزرگترین رویداد فناورانه و نوآورانه چادرملو به ایستگاه آخر رسید
انتصابات جدید در بانک ایران زمین
دریافت گواهی سازگاری با محیط ‌زیست برای چهارمین سال پیاپی توسط تلویزیون‌های LG OLED evo
مراسم معارفه ‌و تکریم مدیرعامل هلدینگ بهپویان هوشمند امید برگزار شد
پرداخت بیش از ۲۸۹ هزار میلیارد ریال تسهیلات تکلیفی توسط بانک سپه در سال ۱۴۰۲
انتشار گزارش اولیه دستاوردهای مالی ال‌جی برای سه‌ماهه اول سال ۲۰۲۴
حمایت ویژه بانک سپه از فعالان اقتصادی استان خراسان رضوی
تصمیم هیئت مدیره به انجام افزایش سرمایه تفویض شده در مجمع فوق العاده شرکت معدني و صنعتي چادرملو
کارت هدیه مجازی بانک ایران زمین، خدمتی برای کسانی که دوست شان دارید
افتخاری دیگر از ال‌جی با کسب جوایز متعدد طراحی در رقابت Red Dot Awards
دیدار نوروزی رئیس هیات عامل ایمیدرو با کارکنان و مدیران حوزه معدن و صنایع معدنی
در طرح تسهیلاتی “کارت اعتباری انتخاب پلاس” بانک ایران زمین، سرمایه ات را ۲/۵ برابر کن
فروش ۴۷۲ رقبه ملک به ارزش بیش از ۱۱۰ هزار میلیارد ریال توسط بانک سپه در سال ۱۴۰۲
دعوت بانک سپه از ملت ایران برای شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس
بازدید مدیران بانک ایران زمین از شعب استان خراسان رضوی
ثبت بالاترین میزان تولید گندله آهن و شمش فولادی در سال ۱۴۰۲
موثقی نیا خبر داد: بومی سازی فناوری های جدید در زنجیره الومینیوم
دیدار نوروزی مدیران بانک ایران زمین از شعب پایتخت
دیدار نوروزی مدیر عامل چادرملو
دیدار نوروزی مدیریت ارشد بانک ایران زمین با کارکنان ادارات مرکزی
نظرسنجی

نظر شما در برنامه ماه عسل چیست؟

View Results

mahak