آزمون الکترونیکی مشاوران فناوری اطلاعات با موفقیت برگزار شد

تشخیص خبر : نهمین آزمون احراز صلاحیت مشاوران برای نخستین بار در سراسر کشور به صورت الکترونیک و با موفقیت برگزار شد.

به گزارش تشخیص خبر به نقل از روابط عمومی سازمان نظام صنفی رایانه ای کشور، ناصرعلی سعادت رئیس سازمان با اعلام این خبر و ابراز خوشحالی از برگزاری موفقیت آمیز آزمون الکترونیکی مشاوران فناوری اطلاعات، گفت: برگزاری آزمون مشاوران به صورت الکترونیکی از جمله برنامه هایی بود که از مدتهای گذشته در برنامه سازمان قرار داشت و از آنجاییکه در دوره چهارم سازمان نظام صنفی رایانه ای قصدمان به انجام رساندن تمام کارهای نیمه تمام و ترسیم افقهای جدید است، این اقدام با تلاش کمیسیون مشاوران و همراهی نظام های استانی به بهترین شکل به انجام رسید که مایه افتخار این صنف است.
رئیس سازمان نظام صنفی رایانه ای کشور، با تقدیر از همراهی نظام های استانی برای برگزاری هرچه شایسته تر این آزمون بر اتحاد و یکپارچگی بخش خصوصی تاکید کرد و افزود: همکاری نظام های استانی موجب شد تا اولین دوره برگزاری الکترونیکی آزمون مشاوران به صورت سراسری در تمام استانهای دارنده متقاضی برگزار شود و مرحله آزمون آزمایشی و اجرای طرح به صورت پایلوت حذف شود.
سهیل عباسی رئیس کمیسیون مشاوران سازمان نظام صنفی رایانه ای کشور با اشاره به استقبال گرم شرکت کنندگان در آزمون الکترونیکی مشاوران فناوری اطلاعات، افزود: در نهمین دوره آزمون مشاوران فناوری اطلاعات شاهد استقبال گرم شرکت کنندگان از ۲۴ نظام استانی بودیم که بیشترین میزان مشارکت از استان تهران و سپس در استان خراسان رضوی و استان فارس به ثبت رسیده است.
عباسی با اعلام اینکه در مرحله بعدی تمرکز زمانی برگزاری آزمون مشاوران فناوری اطلاعات حذف خواهد شد، گفت: برگزاری آزمون مشاوران به صورت الکترونیکی مرحله نخست از بهسازی روند برگزاری این آزمون بود که در نهمین دوره این امر با موفقیت کامل، انجام شد. در مرحله بعد حذف تمرکز زمانی آزمون را در برنامه داریم. با راه اندازی سامانه آزمون آنلاین هر فرد واجد شرایطی در هر زمانی از سال قادر خواهد بود، آزمون الکترونیکی بدهد و در صورت قبولی مجوز مشاوره خود را در اسرع وقت از نظام استانی مرتبط دریافت کند. با این روش دیگر کارشناسان یک سال برای برگزاری آزمون در انتظار نخواهند ماند.
سعادت نیز در ادامه به تشکیل سازوکار و فرآیند ارتقا مشاوران رتبه سه به دو در سازمان نظام صنفی رایانه ای کشور اشاره کرد و افزود: در حال حاضر کمیته احراز صلاحیت مشاوران در نظام‌های استانی تشکیل‌شده است و هر مشاور که در آزمون موفق شود به اخذ رتبه سه شود، می‌تواند در صورتی که حایز شرایط باشد، درخواست خود را برای ارتقا به مشاور رتبه دو به کمیته استانی تحویل دهد تا پس از تایید و بررسی برای تایید نهایی به کمیته مرکزی احراز صلاحیت در سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور ارجاع داده شود. جلسات کمیته احراز مرکزی به صورت ماهیانه برگزار میشود تا روند رسیدگی به درخواستها سریع تر انجام شود.
رئیس سازمان نظام صنفی رایانه ای کشور بر لزوم استفاده دستگاه های دولتی از مشاوران احراز صلاحیت شده سازمان تاکید کرد و افزود: در جلسه ای که با حضور اعضای شورای مرکزی سازمان در غرفه سازمان در حین نمایشگاه الکامپ با جناب آقای باقری اصل معاون دولت الکرونیک سازمان فناوری اطلاعات داشتیم، ایشان قول مساعد دادند، طی بخشنامه ای به تمامی دستگاههای دولتی ابلاغ میکنند تا در پروژه های اجرایی خود از مشاور درجه دار سازمان نظام صنفی رایانه ای بهره مند شوند.
شرکت‌کنندگان پس از قبولی در این آزمون و اخذ مجوز از سازمان نظام صنفی رایانه‌ای، قادر خواهند بود با عنوان کارشناس مشاور در مناقصات و پروژه‌های مشاوره فناوری اطلاعات حضور یابند.
نتایج آزمون مشاوران پایه سه حوزه فناوری اطلاعات پس از تایید شورای مرکزی سازمان از طریق پورتال های استانی نظام صنفی رایانه ای اطلاع رسانی خواهد شد.

استان فارس:

 

نوشته شده در تاریخ : ۹۶/۰۷/۲۳
دیدگاه ها

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *



آخرین اخبار
انتصاب مدیر و معاون شعب منطقه اصفهان بانک ایران زمین
بزرگترین رویداد فناورانه و نوآورانه چادرملو به ایستگاه آخر رسید
انتصابات جدید در بانک ایران زمین
دریافت گواهی سازگاری با محیط ‌زیست برای چهارمین سال پیاپی توسط تلویزیون‌های LG OLED evo
مراسم معارفه ‌و تکریم مدیرعامل هلدینگ بهپویان هوشمند امید برگزار شد
پرداخت بیش از ۲۸۹ هزار میلیارد ریال تسهیلات تکلیفی توسط بانک سپه در سال ۱۴۰۲
انتشار گزارش اولیه دستاوردهای مالی ال‌جی برای سه‌ماهه اول سال ۲۰۲۴
حمایت ویژه بانک سپه از فعالان اقتصادی استان خراسان رضوی
تصمیم هیئت مدیره به انجام افزایش سرمایه تفویض شده در مجمع فوق العاده شرکت معدني و صنعتي چادرملو
کارت هدیه مجازی بانک ایران زمین، خدمتی برای کسانی که دوست شان دارید
افتخاری دیگر از ال‌جی با کسب جوایز متعدد طراحی در رقابت Red Dot Awards
دیدار نوروزی رئیس هیات عامل ایمیدرو با کارکنان و مدیران حوزه معدن و صنایع معدنی
در طرح تسهیلاتی “کارت اعتباری انتخاب پلاس” بانک ایران زمین، سرمایه ات را ۲/۵ برابر کن
فروش ۴۷۲ رقبه ملک به ارزش بیش از ۱۱۰ هزار میلیارد ریال توسط بانک سپه در سال ۱۴۰۲
دعوت بانک سپه از ملت ایران برای شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس
بازدید مدیران بانک ایران زمین از شعب استان خراسان رضوی
ثبت بالاترین میزان تولید گندله آهن و شمش فولادی در سال ۱۴۰۲
موثقی نیا خبر داد: بومی سازی فناوری های جدید در زنجیره الومینیوم
دیدار نوروزی مدیران بانک ایران زمین از شعب پایتخت
دیدار نوروزی مدیر عامل چادرملو
نظرسنجی

نظر شما در برنامه ماه عسل چیست؟

View Results

mahak